FANDOM

Elephant

Tento slon sice není luční, zavřeme-li ale oči a přemyslíme si k němu několik maličkostí, dostaneme vcelku věrnou představu jak Slon luční vypadá

Slon luční (Caputofalus pratense) je velice vzácný druh živočicha, vyskytující se v současnosti především v Evropě. Údajně pochází z Číny, odkud ale odmigroval, protože se projevily recesivní genetické znaky a nebozí sloni luční začali být alergičtí na žlutou barvu, které je, jak víme, v Asii plno.

Popis Editovat

Slon luční není o mnoho větší než obyčejná zelená kobylka. Jeho velikost se pohybuje okolo 2-5 cm, váží zhruba 4,5 g. Je světle zelený a tak ladí s okolním prostředím. To vysvětluje, že ho málokdo zahlédl. Je velmi nadaný skokan, dokáže vyskočit i do výšky několik metrů, proto nebyl doposud lapen ani jediný exemplář tohoto tvora. Někdy bývá také označován jako Ylo pro boj ve vysoké trávě. Jeho oblíbeným sportem je box, v němž nemá mezi zvířaty konkurenci. Svými hrabavými prackami rozdává rány jako motýl a proto není radno si s ním jakkoli zahrávat.

Výskyt Editovat

Vyskytuje se na evropských loukách, kde se ukrývá pod stébly trav. Vyhrabává si nory pomocí hrabavých předních pracek, zděděných po svém předkovi - krtonožce. Jeho nora by se dala popsat jako byt 3+1 i se záchodem, je to totiž velice čistotný tvor. Vydává zvuk podobný vrzání nenamazaných dveří, proto se stává, že když lidé uslyší tento zvuk, okamžitě spěchají namazat dveře.

Potrava Editovat

Jelikož je slon luční zvířetem ekologickým, jeho stravou je především ekologický špenát. Ten je ovšem těžko sehnatelný a tak si nebohý živočich musí v případě nejvyšší nouze vystačit s tím, co najde, ať už je to cokoliv. Nikdy nepije vodu z potoka, pro což má velmi dobrý důvod: neumí plavat. Jedinou vodou, kterou pije, je proto voda dešťová.

Související Editovat