FANDOM

Zeichen 101
Democrat-medium

Stop hand Tento článek obsahuje text, který není vhodný pro děti a nevyrovnané osoby Stop hand

Unicorn duha 3 Tento článečekk je tak sladký, že tě po něm rozbolí žoubky a nebudeš moct tři dny usnout! Jako jedinný na necyklopedii je totiž ťuťu ňuňu miloučký a pozitivňoučký, né jako ty ostatní prolhané a zlé, které Vás chtějí jenom rozbrečet. Tak už nebreč...

.

Unicorn poop

Vzorek smajlíku v surové podobě

Smajlík

Vzorek smajlíku po zpracování v potravinářských závodech Andreje Babiše

Jednorožec duha

Jednoduché znázornění původu smajlíku

, staročesky také výtlemník, srandík nebo srajdík, hebrejsky mana, řecky ambrosie značka :) je nejveselejším z Mersejevovy tabulky klouzavých prvků. (Zároven je také nejkluzští, pokuď na něj šlápenete v jeho surové podobě.)

Účinky na lidské zdraví Editovat

Tento prvek je znám od pradávna pro své význačné účinky na lidskou psychiku. Obecně pomáhá slabším a méně vtipným jedincům jako I.P. dosáhnout stavu duševní pohody a břitkého vtipu. Traduje se legenda, že kdys na vzdálené a divoké vysočině jeden deprimovaný potomek hříšného spojení prasopsa s jezevcem přebral špatnou dávku smajlíku, pročež byl na doživotí postižen neutuchajícím přívalem nevydařeného tupovtipu. Tento nebožák se pak údajně stal prezidentem v nějaké bezvýznamné evropské zemi, jejíž lid oplýval stejným inteligentním humorem. A pokud ta země dávno nezkrachovala, tak si tam tam tak krásně žijí dodnes.

Otázka původu Editovat

Původ smajlíku byl dlouhá tisíciletí opředen řadou legend. Mnozí naivové se domnívali, že se dá vymodlit či vymeditovat a může se tak tvořit v těle kteréhokoli jedince. Někteří si dokonce mysleli, že padá sám přímo z nebe. Všichni tito se ale naprosto mýlili, jediným a správným zdrojem smajlíku se dle výzkumu VTN ukázaly být pouze syrové výměšky jednorožců, přinejlepším ještě teplé. se proto jako jeden z mála prvků netěží ale farmí čili pěstuje. V současnosti největší a jedinou zásobu smajlíku v Čezku vlastní Andrej Babiš, který ve svých závodech "dojí" jednorožce o sto šest a potom zpracovává do formy drahých avšak z hlediska zákona problematických a nespravdelivě stíhaných tablet, Andrej přidává i do kosteleckých uzenin a vodňanského kuřete. Díky tomuto Babišově monopolu na českém trhu se stal Miloš Zeman na Babišovi závislý, pročež se mu snaží zavděčit křečovitým úsměvem a nadšenou podporou všeho druhu. Ovčáček o něj má strach, ale co má dělat... Forejt se dal radši na koks.

Chemistry Prvky
bolševikum
Bo
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fu
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U
Plutonium
Pu
Lithium
Li