Smajlík

Z Necyklopedie

Zeichen 101.png
Democrat-medium.png

Stop hand.png Tento článek obsahuje text, který není vhodný pro děti a nevyrovnané osoby Stop hand.png

Unicorn duha 3.jpg Tento článečekk je tak sladký, že tě po něm rozbolí žoubky a nebudeš moct tři dny usnout! Jako jedinný na necyklopedii je totiž ťuťu ňuňu miloučký a pozitivňoučký, né jako ty ostatní prolhané a zlé, které Vás chtějí jenom rozbrečet. Tak už nebreč...

.

Unicorn poop.jpg

Vzorek smajlíku v surové podobě

Smajlík.jpg

Vzorek smajlíku po zpracování v potravinářských závodech Andreje Babiše

Jednorožec duha.jpg

Jednoduché znázornění původu smajlíku

, staročesky také výtlemník, srandík nebo srajdík, hebrejsky mana, řecky ambrosie značka :) je nejveselejším z Mersejevovy tabulky klouzavých prvků. (Zároven je také nejkluzští, pokuď na něj šlápenete v jeho surové podobě.)

[editovat] Účinky na lidské zdraví

Tento prvek je znám od pradávna pro své význačné účinky na lidskou psychiku. Obecně pomáhá slabším a méně vtipným jedincům jako I.P. dosáhnout stavu duševní pohody a břitkého vtipu. Traduje se legenda, že kdys na vzdálené a divoké vysočině jeden deprimovaný potomek hříšného spojení prasopsa s jezevcem přebral špatnou dávku smajlíku, pročež byl na doživotí postižen neutuchajícím přívalem nevydařeného tupovtipu. Tento nebožák se pak údajně stal prezidentem v nějaké bezvýznamné evropské zemi, jejíž lid oplýval stejným inteligentním humorem. A pokud ta země dávno nezkrachovala, tak si tam tam tak krásně žijí dodnes.

[editovat] Otázka původu

Původ smajlíku byl dlouhá tisíciletí opředen řadou legend. Mnozí naivové se domnívali, že se dá vymodlit či vymeditovat a může se tak tvořit v těle kteréhokoli jedince. Někteří si dokonce mysleli, že padá sám přímo z nebe. Všichni tito se ale naprosto mýlili, jediným a správným zdrojem smajlíku se dle výzkumu VTN ukázaly být pouze syrové výměšky jednorožců, přinejlepším ještě teplé. se proto jako jeden z mála prvků netěží ale farmí čili pěstuje. V současnosti největší a jedinou zásobu smajlíku v Čezku vlastní Andrej Babiš, který ve svých závodech "dojí" jednorožce o sto šest a potom zpracovává do formy drahých avšak z hlediska zákona problematických a nespravdelivě stíhaných tablet, Andrej přidává i do kosteleckých uzenin a vodňanského kuřete. Díky tomuto Babišově monopolu na českém trhu se stal Miloš Zeman na Babišovi závislý, pročež se mu snaží zavděčit křečovitým úsměvem a nadšenou podporou všeho druhu. Ovčáček o něj má strach, ale co má dělat... Forejt se dal radši na koks.

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd
prudík
smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
uncyclopedia