AC Sparta Praha

Z Necyklopedie

(Přesměrováno z Sparta)

Tento článek pojednává o partě čutálistů. O rumunském cirkusu pojednává článek HC Sparteşcu România.

„Sparťani shazovali děti ze skály, aby se z nich nestali slávisti.“

- František Doucha

„A CO JEEE?!? Žer vlajku, študente, líbals málo!!!.“

- SPARTA
AC Sparta

Jedná se o věhlasný sportovní klub na počátku jehož existence stála názorová půtka několika universitních studentů národoveckých studií z American University in Elbonia, týkající se banálního problému zušlechťování hovězího dobytku s využitím metody dr. Vojty.

[editovat] Založení

V roce 1893 se na ustavující schůzi Studentské jednoty vinohradské, jehož hlavním posláním bylo formulování zakládací listiny klubu, později známé pod názvem Deklarace evropské charty práv postižených demencí [1], dostává samo předsednictvo do ostré rozepře v souvislosti s otázkou jak a kde lépe chovat hovězí skot.

Tento rozkol způsobil následující rozštěpení. Polovina členů následuje náčelníka jednoty Vlastibora Vřešťála na dlouhý exodus do své domoviny rumunského Banátu s cílem vyšlechtit nový druh skotu. Nutno dodat, že Vřešťálovo snažení došlo nepříliš úspěšného naplnění, pokud za něj ovšem nepovažujeme několik sekundárních úspěchů jakým je založení klubu FC Steaua Bucureşti a vynález pletených kamaší.

Druhá část rozkolníků, jejichž názorová platforma konverguje s tehdejším všeslovanským úsilím kolektivizace jehnědů, zůstává v Praze a na počest tehdejšího narození Mao Ce-Tunga zakládá v čele s předsedou rudé části spolku Rudlou Kockem komanditní společnost AC Kuomitang Vinohrady s cílem rehabilitovat zemědělskou práci s důrazem na činnost nohou.

Úsilím obou odštěpených mičurinských frakcí se podařilo vyšlechtit plemeno, jehož charakteristickou vlastností zůstává neochota pouštět se do jakýchkoliv rychlých pohybů (rozuměj běh). V následujícím období se na tento nešvar pokusila zaměřit skupinka nadšenců vedená brněnským profesorem Třetínským.

[editovat] Řešení problémů

Jako nejzávažnější problém se ovšem ukázala extrémní stádnost s prvky budhistického harasmentu. Tento problém se zúčastnění rozhodli řešit po etapách. V první etapě bylo zvoleno předsednictvo. Ve druhé etapě si předsednictvo navrhnulo a odsouhlasilo odměny. Ve třetí vlně pak bafuňáři (odborný termín pro sportovní činovníky) transformovali AC Kuomitang na fotbalový klub AC Sparta a jen tak v trenýrkách vstoupili na kolbiště sportbyznysu.

Latentní stádnost a mentální jalovost, která se z počátku zdála hlavním problémem rodícího se klubu, se rázem stala hlavní devizou AC Sparty, protože během krátké doby několika týdnů umožnila zrod skalního jádra humanoidních fanoušků prostých jakékoliv neuronové aktivity. Zrod Fotbalového Klubu byl tak zdárně završen.

Mahatma Kostal

[editovat] Současnost

Po výrazných úspěších v době poválečné, kdy byl klub nucen pouze živořit z darů mecenášů, byl následně do čela klubu zvolen nihilistický terorista a natěrač toaletních stínítek Mahátmá Koš-ťhál, kterýžto vzešel z biologického spojení původního zakladatele Vlastibora Vřešťála s rumunským vlastencem Tudorem Čau-česku. Pod jeho působením se klub dostal na samý vrchol středoevropské špičky a k jeho dalším zásluhám patří hladká restrukturalizce a následná transformace původně zemědělského družstva v chovnou stanici prasopsů.

V současné době vystupují nejkvalitnější odchovanci stanice se skromnými úspěchy v rámci předních zemědělských výstav starého kontinentu, kde jsou většinou nabízeni jako levný a méně kvalitní chovný materiál.

Ovšem doba chvátá vpřed mílovými kroky a v odvislosti na poklesu oblíbenosti tatarských bifteků, potažmo úbytku míst vhodných ke grilování (záplavy 1997 a 2002), vedení AC pružně reagovalo a rozhodlo se „držet prst na tepu doby“ (Šafránek, 34:8). Novým nosným trendem se má v dohledné době stát malochov slepiček (s následným exportem na Balkán), voříšků (s následným exportem do Rakouska) a kladrubských hřebečků, chystá se též invaze na pěstitelské výstavy šlechtěním řepky a petržely. Nejnovějším počinem vedení je najmutí agenta provokatéra z bývalého SSSR s příznačným jménem Prudnikov a koupě rakouského stopera Nicklas Hohenedera (přiveden s taktikou „kdo nevysloví bez chyby moje jméno, ocitne se v ofsajdu“ – tzv. ortoepický ofside systém).

Sport
Gordomarpla Disciplíny AlkoholismusAtletikaBěhBaseballBasketbalBiatlonBojový styl RockyBrusleníBungee jumpingCyklistikaDOSBoxExtrémní sportyFormule 1GauchingGeocachingGolfHázenáHokejJezdectvíKašnobalKolováKopanáLukostřelbaObžerstvíPokyho trojbojRallyŘitní alpinismusSchodySkoky do vodySnowboardingŠachyVodáctvíVodní turistikaVolejbal
Sportovci Milan BarošMona BarthelováBoryšPavel BémTomáš DošekRadek DudaRoger FedererDominik HašekInriJaromír Jágr • Marek KuličLionel MessiKarel Poborský
Bafuňáři Jaroslav HřebíkVlastimil KošťálStanislav Šulc
Týmy Česká fotbalová reprezentaceČeskej fotbalovej týmKapří ligaSlavia 07AC Sparta Praha1 FC SlopáckoTJ Baník Vysoká PecHC Sparteşcu RomâniaČelzýReal Madrid
uncyclopedia