Sprcnutí

Z Necyklopedie

Prdel

Prdel může být zákeřná a nebezpečná...

Sprc

Dědek se moc přiblížil.

Sprcnutí je možné akademicky definovati jako "vsání předmětu pevného do otvoru řitního". V podstatě se jedná o vsání prdu povýšené na vyšší úroveň.

Aby mohlo být sprcnutí úspěšně provedeno, je potřeba si velmi silně krknout, aby se v břišní dutině vytvořil dostatečný podtlak nutný k tomu, aby předmět pevný překonal odpor svěrače řitního.

[editovat] Využití

  • Krádeže v samoobsluze: Pokud zvládnete technologii sprcnutí, tak už se stačí jen nenápadně otočit zadkem k regálu a voilà. Kolem pokladny a ochranky pak můžete v klidu projít a doma ukradený předmět v klidu defekalizovat. Sice bude trochu smdět, ale v době krize je to lepší než chcípnout hladem.
  • Náhrada odpadkového koše: Pokud potřebujete něco vyhodit a nejbližší odpadkový koš je příliš daleko, sprcnutí je ideální řešení.

[editovat] Rizika

  • Při análním sexu hrozí nebezpečí sprcnutí partnera, přičemž neexistuje potupnější smrt než být vcucnutý do prdele.
  • Po opravdu velmi silném krknutí hrozí nebezpečí, že člověk sprcne sám sebe, dojde k anihilaci a veškerá hmota člověka se přemění na energii. Následný výbuch zničí vše v okruhu 100 kilometrů. I když správně umístěný soudruh dokáže nadělat ještě větší paseku.
Hovnocuc edit Hovnocuc s.r.o.
    Adult Baby storyAdult BabyCařihradDejvický průjem 2015Doktor HnůjDveře vod hajzluExkrementismusExkrementologieFekalismusEurestFekete-VodérádHnědá magieHovnoHovno se staloHod hovnemJaderný výprdJak správně srátKadíš jak hrom!KakofonieKočičí záchodekLepíkLepíkismusNasranáNávštěvní řád kadibudkyNápisy na WCPisoárkyPrdíkPrdíkyProjímadloPrůjemRybenkaŘiťoviceSběr psích hoven v Praze 666SprcnutíSvatá stoliceTeorie vsání prduToaletova kružniceToaletní papírVelký kulovýVyšná Diera pod SráčomWC (organizace)ZácpaZáchodZóna placeného sraní   
uncyclopedia