Sračkoexpres

Z Necyklopedie

„Pokud cestu naším vlakem přežijete, dopravíme vás do cíle za 1 korunu.“

- Slogan
Sračkojet.GIF

Interiér vagonu 1. třídy (jako 1. třída jsou označeny všechny vagony).

Sračkoexpres je Česká soukromá železniční společnost jezdící na trase Praha-Gradec Krolewski-Zachod-Walbrzych-Wroclaw. Společnost založil Pepa Cyp, když koupil 10 moderních vagonů od firmy Technošrot za 1000 korun. Zisk společnosti je 0, ale prodělek každým rokem stoupá, a to i protože Pepa Cyp je tak (ne)inteligentní, že si peníze splete i s hajzlpapírem.

[editovat] Průběh cesty

Cestování se Sračkoexpresem nemá chybu, jízdenka stojí 1 korunu a tím cenově drtí konkurenci České Dráhy, ketré nabízejí stejný komfort cestování za 100 korun. V každé soupravě je standard kýbl na sraní, svíčkové osvětlení, chlastací vůz se zásobami nejlevnějšího piva a vína a plno odpadu na podlaze v kterém se v noci dobře spí. Cesta začíná na hlavním nádraží v Praze, když se na několikátý pokus konečně podaří soupravu rozjet tak, že se za pár metrů znova nezastaví, tak se pokračuje směr Gradec. Vůbec trasa Praha-Gradec Krolewski je oblíbená, když se topič ožere tak, že se netrefí lopatou do kotle a proto vlak zastaví, je možnost si nabrat na okolních polích trochu kukuřice, zelí nebo jiné zeleniny. Po zastavce v Gradci a příjezdu do Zachoda (Dolnoslezská republika) nastává nejhorší část cesty, zdejší krutá zima (která je samozřejmě jen v zimě) může způsobit přimrznutí prdele ke kýblu na sraní, zamrznutí chlastu a jídla, zamrznutí lokomotivy, nebo umrznutí (to je to nejhorší co se může při cestě přihodit), mimo zimu je cesta i v tomto úseku v pohodě. Jak je cesta dál se neví, protože každá souprava vždy vykolejila v Otovicich, kde končí české koleje.

[editovat] Zajímavé nehody

Nehodovost této společnosti je vysoká a nehody s dějou denně.

  • Hned první den ostrého provozu to dopadlo tak, že dělníci zapoměli připojit vagony k lokomotivě a tak cestující ani nevyjeli z nádraží a musela jim společnost vracet jízdné. Zato lokomotiva pokračovala v cestě a zastavila se až před Gradcem, kde do ní naboral dálkový dobytčák konkurenčního Sračkojetu. Strojvedoucí byl nakonec obviněn z ohrožení z nedbalosti, prtože když zjistil že zbytek vlaku zůstal v Práglu, tak zabrzdil aniž by to někde ohlásil a šel do nejbližší hospody hrát na automaty.
  • V jednom vagonů pod jedním tlustým pasážerem praskla ztrouchnivělá podlaha, od té doby se zavedla bezpečnostní opatření a byl zaveden zákaz stání na podlaze, který ale v praxi nebylo možno dodržovat.
  • Během jízdy upadly postupně všechny kola na pravé straně lokomotivy ale na levé neupadlo ani jedno, po odpadnutí posledního kola napravo se celá lokomotiva převrátila na bok a společně s ní i všechny vagony, celá souprava se zkutálela do Labe a leží tam dodnes.

[editovat] Jídelní lístek jídelního vozu

  • Krabicové výno (CHCANKOV) 1 L - 100 kč
  • Syrová slepice s rohlíkem v prdeli, shnilé brambory - 200 kč
  • Šéfkuchařova Záchodová mýsa - 500 kč
  • Zabijačka (z člověka) - Pro toho kdo odhalil černého pasážera a předal ho ke spracování kuchaři vše zdarma.
  • Vyžrání kýblu na sraní - Zdarma
  • Luxusní pivo Primátor 0,5 L - 100 kč
  • Plesnivý chleba - 50 kč
  • Výběr toho nejlepšího z Pražských popelnic - 100 kč
  • Persil 0,3 L - 45 kč
  • Vařené větve - 30 kč
  • GUTALAX - 120 kč
  • Ježkovy oči - 600 kč
  • Národní párky - 10 kč
Šotoušov hl.n.
Čekej, debile Dopravci a údržba

ArrivaČerná díraLEO ExpressRegioJetSračkoexpresSŽDCUNŽC

Pozor, sloup Infrastruktura

Brněnské hlavní nádražíBAMDvoupatrové nádražíLampárnaLehkokolejná dráhaNádraží Františka Josefa I.Nové brněnské nádraží
Pražský SemmeringNádraží Praha-HolyněNádraží SmíchovTěžkokolejná dráhaRak-Uh koridoryVršovické nádraží

Už se plazíme! "Přidělené" řady

380451452471680809810811830831844

Vítejte do světlých zítřků! Technologie

AndulaBezdrátový přenos energieNaklápění jednotkyDvoupatrové nádražíKritická rychlostLáhev na zalévání kolejí
NajbrtProtihlukové stěnyVáclav Knop

Tak dlouho čekali, až zkameněli.. Kuriozity

AsiaCityIveta BartošováCestující do Tel Avivu bez šátku na kufruHomeless RallyeJízdní řádKategorie vlakůKultura cestování
Standa LokotkaTeologický výklad jízdního řáduTerminál 3: Vzpoura strojů

uncyclopedia