Srbsko

Z Necyklopedie

Republika Srbsko
Република Србија
Serbia-swastika
Serbia stub
Honest Long Cut Milan I, King of Servia

Jeden z mnoha zavražděných srbských králů

státní zřízení:kanibalský kmen
hlavní město:Na Bělehrad!
jazyk: celá řada jazyků
náboženství:Kalašnikov, národnost
počet obyvatel:to nikoho nezajímá
Mapa
prezident:Warner Bros Tito
hymna:Ještě Srbsko nezhynulo.
měna:morgoš
národní jídlo:žebírko po srbsku
srbské rizoto
Kosovští Albánci na rožni
národní sport:krevní msta, bratrovražda
Chetniks in the 19th century
Srbští bratrovrazi.
Serbia future2
Mapa Evropy ze srbských učebnic zeměpisu.
Patrijarh Pavle
Patriarcha Pavel vše posvětí.
Queen Elisabeth visit Yugoslavia 1972
Tito s královnou Bětou. Maršál Tito si potrpěl na krásné uniformy. Jeho vzorem v oblékání byl Hermann Göring.
Yugoslavia ethnic map
Nepřátelé Srbů pocákali tuto mapu divnými barvičkami.

SS SSrbsko je ukázkovým příkladem realizace slovanskéholubičí povahy“ (tak pravil Palacký) v příznivém prostředí Balkánu.

Srbsko (srbsky Basileia ton Serbaion, latinsky Imperium Serbanorum) je poměrně neškodný stát v jihovýchodní Evropě, často měnící z důvodu zmatení svých nepřátel rozlohu vlastního území. Srbsko patří mezi nejstarší státy v Evropě; jako pravoslavná mocnost bylo vyčleněno v roce 313 odtržením od katolického Chorvatska. Hlavní město je sídlo bély - Bélahrad (dříve hlava státu nesla titul Car a hlavní město se zvalo Cařihrad); srbskými sousedy jsou Chorvatsko, Albánie, Arabská horda, Seldžucká říše a Osmanská říše. S posledními čtyřmi jsou vedené neustálé územní spory. V průběhu let se fronta ustálila víceméně na linii Taurus - Antitaurus - Středozemní moře - Kosovska Mitrovica.

[editovat] Historie

Území kdysi kvetoucí chorvatské provinicie Sirmium v rámci stěhování národů obsadili a zplundrovali tzv. Srbové, z nichž nejznámější byl Karel Srba. Ježto Chorvatská říše, Řecko či Uhersko byly pro ně moc daleko na to, aby je mohli pravidelně plenit, rozhodli se Srbové, přesvědčeni o své mimořádné historické úloze, že ze budou vraždit mezi sebou. Když už se málem vyvraždili, zachránili je Turci tím, že v bitvě na Kosově poli pobili jejich šlechtu.

[editovat] Turecká nadvláda

Nadvláda Turků přinesla všeobecný kulturní i hospodářský rozmach. Turci naučily Srby vyrábět pljeskavicu a ćevap, což znamenalo okamžitý konec středověkých hladomorů. Tradici vlastního vyvražďování Turci zastavili tím, že na špalek stavili kohokoliv, kdo se pokusil jen zmínit o nějakém odporu. Slibnou industrializaci Srbska, kterou započalo Turecko, ovšem okamžitě zhatila zhoubná myšlenka dovážet do země alkohol a kávu. Všichni Srbové se nastěhovali do kaváren a v žádném případě se ani nemihli kolem čehokoliv, jakýmkoliv způsobem se vztahující ke slovu "práce".

Znepokojeni neklidem ve své okrajové provincii, Turci se proto milostivě rozhodli Srbům poskytnout autonomii. Autonomní Srbsko bylo ukázkou prvního civilizovaného a demokratického státu, jehož jedinou vadou na kráse byla skutečnost, že násilnou smrtí skončilo nejméně pět srbských králů. To však Srbům bylo málo a tak vyvolali první světovou válku, v níž ovládli sousední území, na němž vytvořili tzv. Jugoslávii.

[editovat] Dvacáté století

Belehrad
Krásné panorama moderního Bělehradu.

Po vyvraždění domácích rodů začala být řada Srbů zklamaná z toho, že není další hlava státu, kterou by mohli terminovat. Zkusili proto své choutky ukojit na místních poslancích (gesto mnohdy obdivované řadou Čechů - ve spojitosti s nejmenovanými reprezentanty lidu), až jim jejich myšlenku vyfoukli Makedonci, kteří odstranili přímo jugoslávského krále. Běžnému obyvatelstvu se moc nelíbilo, že se po něm nestřílí a tak využilo příchodu Hitlerových vojsk a začali se střílet mezi sebou, takže Wehrmacht se klidně mohl věnovat dění na jiných bojištích. Srbové se tehdy rozdělili na několik skupin (četnici, partyzáni, apod.), které konstantně bojovaly proti sobě v různých dočasných koalicích a střetech, měnících se zpravidla každý lichý čtvrtek v 4:15 ráno.

[editovat] Tito

Když všem došly náboje, ovládl Jugoslávii Josif Brosz Tito, svým původem částečně Chorvat, částečně Čech. Československá propaganda ho s oblibou nazývala Krvavý pes Tito.

J. B. Tito se rád kamarádil s nejrůzějšími diktátory z Asie a Afriky a proto založil Hnutí nezúčastněných zemí a podporoval je v jejich občanských válkách, když už si je nemohl užívat u sebe doma. Za Tita Srbsko vzkvétalo. A to doslova. Kvetoucí ovocné stromy plodily dobré švestky a broskve, které se vyvážely. Nikoliv ovšem ve formě kusového ovoce, ale ve formě tekuté a zkvašené. Za peníze, které vláda utržila prodejem rakije byla v Kragujevci vybudována továrna vyrábějící „automobily“, jejichž sláva pronikla až za oceán. Slavné časy však trvaly jen krátkou dobu.

[editovat] Sloba

Titův nástupce, Neslobodan I. Albanobijec ovšem usoudil, že místo výroby aut a vození západních turistů k moři nastal čas pro další občanskou válku, protože není možné tolerovat, aby se Srbové dělili o moc s Chorvaty, Bosňáky a Albánci. Byla zahájena rozsáhlá kampaň s důrazem na zvyšující se počet albánského obyvatelstva. Přírůstek nesrbské populace byl přímo úměrný růstu cen. Slobodanova Jugoslávie se rozhodla překonat Titovu a ukázat své bohatství. Protože bohatství se vyjadřuje penězi, bylo potřeba vytisknout řadu bankovech s hodnotou nejméně padesáti milionů. Tím tak byl západ nejen dohnán, ba i předehnán!

Tehdy se Srbové rozhodli za vydatné podpory Putina předstírat, že Kosovo vždy bylo a bude srbské. Podařilo se jim získat příznivce i v Česku, zejména mezi politiky, členy a příznivci KSČM kteří tvrdí že Srbové mají právo vraždit Albánce, kdy je napadne a Češi mají morální povinnost Srbům, jakožto slovanským bratrům, v tomto pomáhat.

[editovat] Základní slovíčka a fráze

Srbsky poradek
Zvláštní věcí je srbský pořádek. Ačkoli neexistuje, Srbové se jej snaží dokazovat rovnáním aut kolem dálnic.
  • Мој ховеркрафт је пун јегуља (Moj hoverkraft je pun jegulja) = Mé vznášedlo je plné úhořů.

[editovat] S odporem nahlédni také na

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieČečenskoČínaIndieIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní Afrika

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia