Střední škola designu a módy

Z Necyklopedie

Ssdam logo

Oficiální logo ústavu designu a módy. Dnes už se ví, že logo je sprostě okopírováno od pana Gatese.

Dotekymody

Studenti SŠDAM při přípravách na akci Doteky módy 2015, kterou moderuje sám pán velepán Tomáš Hanák Autor: Who knows

Pv5

Den počátku obsazení Prostějova střední školou designu a módy. SŠDAM není v Prostějově, Prostějov je v SŠDAM Autor: Who knows

Střední škola designu a módy (anglicky: Harvard University[1], popřípadě University of Cambridge,]] rusky: помойка, německy Hitlerort a zkráceně SŠDAM je štola škola sídlící ve vesnici Prostějov uprostřed Moravistánu. Školu každý den navštěvuje přes 12 žáků, rychle se ale jejich počet rozrůstá a v roce 2020 se očekává, že se počet žáků zvýší na 14.

Jedná se o uměleckou školskou organizaci, která je již přes 90 let stejně moderní a stále se drží své tradice. V posledních letech se ze školy, která je u většiny Prostějovanů zapsána jako oděvka stala ultramoderní škola, vyučující obory jako multimediální tvorba a design interiéru, avšak dle informací se změnil pouze název.

Navštěvovači školy se podle svého zaměření profilují v jednotlivých oborech předměty obsahující umělecko-historickou a výtvarnou stránku, prakticky to poté vypadá tak, že nepoznáte rozdíl mezi žáky z dvou různých oborů a často jej nerozeznají ani oni samotní. Své návrhy pak občas realizují skrze předměty návrhové a realizační tvorby. U žáků je rozvíjeno jak estetické a výtvarné cítění, tak hlavně trpělivost při práci s počítači a veškerou školní technikou.

Též zde jsou klasicky vedeny hodiny stresového uvolnění, které většinou následují právě po práci se školní technikou, aby byli žáci i tak schopni vytvářet nové, kreativní a otřelé návrhy podle zaměření daného oboru a nevybíjeli si zlost na školní technice, která za své problémy nemůže a proto si nezaslouží být lynčována ani nijak zesměšňována.

[editovat] Historie

10849965 601410409964144 4428385368143050340 n

Na počest mistra majora Zemana se SŠDAM rozhodla prodávat stylová trička s potiskem Autor: Who knows

10438331 981403735220322 1923972210339961734 n

Vánoce jsou na SŠDAM to nejkrásnější období díky příjemné vánoční atmosféře. Autor: Who knows

1622029 514218885349964 9150256569854822935 n

Budoucnost je pro studenty růžová Autor: Who knows

Ssdamvstup

Hlavní vstup do budovy SŠDAM Autor: Who knows

Budova, ve které momentálně sídlí federace Střední školy designu a módy byla využívána v historii mnoha způsoby a to hlavně proto, že se jedná o nejstarší budovu z celého Prostějova. Její základní kámen byl položen Quintusem Nakulej již za dob Mezopotámie a její stavba započala o několik let později pomoci vesmírných bagrů a radioaktivní suti, získanou z hvězdokupy Kladky. Ihned po dostavení byla budova několik let využívána jako squat a až později začala být používána Prostějovskými domorodci jako předloha pro vybudování radnice. Již v dobu využívání budovy jakožto dočasné radnice se o její koupi začalo zajímat právě vznikající sdružení Márnic České republiky, které ihned po otevření nové radnice projevilo zájem o koupi a až do roku 1901 zde sdružení fungovalo jako popraviště. Ihned poté kdy hodnota budovy velmi klesla kvůli mrtvým tělům nacházejícím se po celé rozloze budovy projevila zájem nynější zástupkyně školy o koupi a vybudování oděvní jedničky v celém Prostějově.

V roce 1902 byla slavnostně otevřena budova Střední průmyslové školy oděvní v Prostějově pro veřejnost a hned prvním rokem výuky se těšila velké pozornosti, kdy na ni studoval již jeden člověk, na kterého připadalo 15 učitelů. Už v této době se mu všichni vrstevníci smáli, když přicházel ze školy až okolo 18 hod. domů. Dalšími lety se popularita školy stále zvyšovala a zvyšovala až jednoho dne přišel nápad změnit celkovou koncepci školy, protože by za to dostali dotace od Evropského sdružení přátel G8, což nevyšlo tak, jak by si lidé představovali (studenti jsou nadále nuceni platit desátek "za lepší vzduch na škole" moderně vytvořenému spolku přátel školy, jehož chce být každý součástí), a tak se změnil alespoň název na dnešní Střední škola designu a módy.

Exploding-head Tento článek obsahuje příliš mnoho informací.
Pokud se je budete snažit všechny vstřebat, může se stát, že vám exploduje hlava.

[editovat] Matematická / Sportovní / Umělecká škola

SŠDAM je vyhlášenou matematickou školou díky štatlfýrerovi Meine name KJ, který dle pravidla lépe příště vyučuje matematiku na vysoké úrovni a snaží se o to aby z lidí, zajímajících se o úplně něco jiného, vytvořit matematickou špičku. Do loňského roku byla tato škola též špičkou v tělovýchově, vedenou federantem Sufferedem (přeloženo) a každý student musel počítat s tím, že tělovýchova a sport měl na této škole velkou váhu a význam

[editovat] Náplň výuky

Na celostvoj škole se vyučují dva předměty; angličtina (cca. 3 hod. týdně) a matematika (cca. 2 hod. týdně). Zbytek se dá prospat nebo tam neděláte nic, tudíž je to velmi zajímavý denní program, při 40 hodinách týdně.

[editovat] Vybavení školy

Škola se může pochlubit dvěmi počítačovými učebnami, které jsou vybavené moderními počítači, na nichž naleznete vždy stabilně fungující programy nejvyšší kvality s ověřeným certifikátem. Všechny počítače jsou vždy funkční a připravené k okamžitému používání. Dále se může škola pochlubit dvěma ateliéry a učebnou snažící se vypadat jako ateliér, výtahem určený pro VIP a absenčním wifi signálem. A nesmíme ani opomenout tři skvělé automaty s potravou za hubičku, jejichž sortiment se neustále obměňuje.

„Kdo jest nepřezutý do budovy vstoupí, tomu byť hlava sražena!“

- Neznámý velitel školy

[editovat] Aktuální zpravodajství

[editovat] Ještě koukni na

autorem neznámý student SOSPO

uncyclopedia
V jiných jazycích