Střední škola polygrafická Praha

Z Necyklopedie

Pavucina.svg

Tento článek je opuštěný.
Prosíme, oprašte ho a vytvořte na něj v ostatních článcích co nejvíce odkazů.
Nezapomeňte potom odstranit tuto šablonu.
Kdo to neudělá, tomu ruka upadne a internet spadne!

1 Kc zlamana.jpg Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo.jpg

Střední škola polygrafická je, podobně jako Koleje Jižák, pouze kodovým označením pro část Aštarovy flotily. Není tomu tak náhodně. SŠPP sídlí až podezřele blízko, zejména počítáte-li to vzdušnou čarou.

[editovat] Poslání SŠPP

SŠPP slouží k výrobě a tisku Aštarovy propagandy. Při tajné obchůzce byly nalezeny plakáty hlásající hesla jako "S Aštarem do nebes" či "Volte Aštara a hleďte vstříc hvězdné budoucnosti". Podařilo se nám také zjistit že tyto materiály budou poslány především do ugandského městečka Brno.

[editovat] Vývoj a technologie

Adast romayor 314.gif

Adast Romayor aka Mlýnek na kafe

V době výstavby již zmíněného mezigalaktického torpédoborce Koleje Jižák se také SŠPP aktivně podílela na zásobování stavby materiálem. Dodávala zejména části strojů Adast Romayor (známých také jako mlýnky na kafe) které samy byly sestaveny z již použitých částí ztroskotaného vesmírného korábu Benice forever, který spadl nedaleko. Nicméně Šeran šetří místem a tak udělal ze SŠPP mimořádně multifunkční středisko. V současné době zde vzdělává nové kadety i voliče a chytře své služby ještě zpoplatnil. Kvalifikovaní krotitelé a cvičitelé mají za úkol naučit budoucí dělníky Aštarových řad dovednostem v důležitých odvětvích týkajících se flotily. Budoucí členové Aštarovy velké rodiny si mohou vybrat z tříletých oborů, které jim umožní provádět různé drobné opravy (ty větší ma na starost výhradně Ilja Hurník ), nebo ze čtyřletých, jenž zajistí dostatečné vzdělaní a schopnosti pro řízení středně velkého mezigalaktického odpadkového koše (k tomu však dochází zřídka, častěji najdete absolventy řídit pouze malý vnitrosoustavní chleba s máslem.)

[editovat] Budoucnost

O tom, co Šeran dále se školou zamýšlí víme jen málo, avšak pár věcí by tu bylo. Víme například, že se chystá rekultivovat celou budovu školy v rámci maskovacího projektu. Budova totiž nedoznala žádně změny již od dob výstavby Mostu Klementa Gottwalda. Další věcí je anihilace naproti stojící základní školy. Tu chce Aštar vymazat z povrchu v rámci dobročinné akce Válkou za mír, hodlá k tomu také využít dotací EU které, jak doufá, mu pokryjí většinu nákladů na zahlazení stop. Také se nám doneslo, že plánuje zvýšit ostrahu školy. V tom by mu snad měly dopomoci Hygieny, které dostal darem od Brněnského náčelníka. Zprávy naznačují, že po očistě školy i okolí by se už tak multifunkční zařízení mohlo stát i náborovým centrem pro Prahu a přilehlé vesmírné destinace. Zdá se, že budoucnost školy je stejně růžová, jako je budoucnost Aštarovy strany Vesmírných lidovců. Jediné co by je snad mohlo ohrozit, je šalina ale vzhledem k jejich malému výskytu je to krajně nepravděpodobné.

uncyclopedia