Stalinium

Z Necyklopedie

Metla.png

Tento článek je potřeba pěkně dojebat a upravit.

Potřebné úpravy: zoufale nudné

Stalinium.png

Stalinium (ST)☭ je velmi odolný prvek zhruba 1000x radioaktivnější než Radium(Ra).Jeho jediným zdrojem je krev samotného Iosifa Stalina.Ve svých vlastnostech nemá konkurenta.

[editovat] Nalezení Stalinia

Oficiálně nejsou podloženy žádné důkazy,ale v Sovětském Svazu se praví,že dne 14.10 1936 se Stalin při návštěvě svých blízkých řízl o nůž a začala mu z prstu téct krev. Kapka krve ukápla na zrovna padající sklenici z stolu a sklenici se při pádu nic nestalo,přičemž se všichni začali zajímat proč se tomu tak stalo.Při důkladném pátraní se zjistilo že sklenice je takřka nezničitelná.Vědci si chvilku lámali hlavu,ale pak si dali dvě a dvě dohromady a došlo jim to.

[editovat] Využití

T34-85 Stalinium.jpg

Vylepšená verze tanku T-34/85,v obdelníku můžete vidět pancíř z Stalinia

První nápady na využití se začaly objevovat takřka okamžitě po objevení,ale Stalin nechtěl promrhat svůj dar a tak ze začátku začal všechny návrhy odmítat. Bál se totiž,že kdyby se Stalinium stalo běžným materiálem občané by si ho nevážili.Chtěl tento objev utajit co nejvíc. Po napadení Sovětského Svazu se začaly objevovat nové stroje ze Stalinia. Mezi Tanky to je například T-34/85,která byla schopna prostřelit německé tanky bez problémů.

Mezi letadly se Stalinium používalo například na letounu Il-2.

[editovat] Reakce Západních (ne)mocností

Po skončení 2.Světové Války se Západ dozvěděl o obrovském objevu Sovětů,kvůli strachu z toho,že by se Stalinium mohlo dostat i k nim začaly vydávat propagační filmy,které zesměšnovali Stalinium a vyobrazovali ho jako Stalinovu přehnanou sebedůvěru. Západní země se urazily ještě více poté když Stalin požadoval aby se Stalinium stalo legitimním prvkem (to znamená že by bylo například v Periodické soustavě prvků) A tak se Stalinium učilo pouze v sovětských školách (později i v československých). Značka Stalinia je ST.

Chemistry.png Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Pl
prdík
Pd

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pl

uncyclopedia