Standa Lokotka

Z Necyklopedie

Lokotka.jpg
Standa Lokotka.jpg

Standa Lokotka v letech, kdy mu nejvíce chutnalo

Standa Gross cesta od ČSD do ČSSD.jpg

Výtěžek z autobiografické monografie měl původně zajistit financování bydlení. OSA však vyplatila jen zlomek autorského honoráře a dohnala tak Lokotku až do vládní krize.

„Grosík ten je převez všechny,
 je to hrozná sranda;
 na kontě má miliony,
 mašinfíra Standa!“

- Josef Fousek

„Ten původ je tak křišťálově čistý, že prostě ani křišťál křišťálovější čistý být nemůže.“

- Standa Lokotka

Standa Lokotka, vlastním jménem Stanislav Gross, někdy také Standa Kokotka (* 30. října 1969 v Praze, † 16. dubna 2015 v Praze), český sociálně kleptokratický politik, je synem Marie Kabrhelové. Od dubna 2000 do léta 2004 byl ministrem proměny Velkého bratra, od roku 2001 statutárním místopředsedou ČSSD, od r. 2002 1. místopředsedou vlády. Po propadu ČSSD ve volbách do Evropského parlamentu a odstoupení Vládi Špidly v červnu 2004 ho nahradil ve vedení strany i jako předseda vlády. Z této funkce odstoupil 25. dubna 2005 po čtvrtletní vládní krizi způsobené aférou kolem jeho nahrabaných lóve; 24. září 2005 opustil český šaškec úplně.

[editovat] Životopis

Po maturitě na SPŠ lokomotivní v Praze r. 1988 krátce předstíral práci jako koloťuk v Lokomotivním depu Praha-Vršovice. Již zde se poprvé vyznamenal, když zabránil srážce dvou vagonů tím, že strčil hlavu mezi jejich narážecí ústrojí. Po vykonání základní vojenské buzerace v Olomouci v letech 1988 až 1990 se přidal k šaškárně, které se někdy říká politika. V letech 1993 až 1999 chodil na Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze; na Právnické fakultě Západočeské univerzity v Plzni vyšašil titul JUDr. Je obecně známo, že ve škole moc často nebýval, jeho diplomka měla jen 34 slov (z toho 15 vulgarismů ). "Rigorózní práci pana Grosse tady nemáme," potvrzuje pracovnice fakultní knihovny. Proděkan Zachariáš tvrdí: "Ta rigorózní práce existuje, ale prohlédnout si ji nemůžete. Nachází se v kanceláři děkanátu, protože Stanislav Gross si nepřál, aby dokument jeho studijního úsilí byl komukoliv k dispozici." Kdo by si chtěl dnes přečíst třeba Standovu diplomovou práci z pražské právnické fakulty, která vznikla už v roce 1999, má také smůlu. "Vzala ji voda," oznamuje suše tamní knihovnice.

Rovněž je o něm známo, že vůbec neumí žádný jazyk krom hantýrky pražské galérky. Když Prahu navštívil ruský vědec Pičurin Standa mu byl schopen říci pouze jedinou ruskou větu: "Ja bydláju za nadrážem, tam u meňá krásnyj živjót." Při setkání s Rossem Hedvíčkem ze sebe zase dostal jen "Ájém sorí, ájém hepí".

[editovat] Politická kariéra

Grosstapo.jpg

Standa měl i vlastní policejní sbor. Na snímku je vůdce groSStapa Karl Gott (uprostřed).

Na radu Aštara Šerana vstoupil v roce 1989 do sociální kleptokracie a ještě v roce 1990 byl zvolen velmistrem (zprvu ústředním správcem výtahů). Roku 1992 byl zvolen do ČNR, z níž se po rozdělení Československa stala Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky. Od 17. ledna 1995 byl předsedou klubu kočičí pracky ČSSD, jímž zůstal i po dalších dvojích volbách; po volbách roku 1998 byl i místopředsedou Poslanecké sněmovny (od 17. července 1998 do 5. dubna 2000). Od 20. ledna 1996 působil jako odborný mluvčí ČSSD pro resort Velkého bratra, současně byl členem předsednictva hlavní lóže ČSSD. 5. dubna 2000 byl jmenován ministrem Velkého bratra ČR ve vládě Miloše Zemana; stejné ministerstvo řídil i ve vládě Vládi Špidly 2002-2004, jejímž byl 1. poskokem. Na XXX. sjezdu ČSSD v dubnu 2001 byl zvolen statutárním místopředsedou ČSSD a v březnu 2003 potvrzen, po Špidlově odstoupení na konci června 2004 tak převzal vedení strany. Na XXXII. sjezdu ČSSD 26. března 2005 byl zvolen velmistrem.

Po Špidlově demisi pověřil Táta Klaus Lokotku sestavením nové vlády a jmenoval ho hlavním šaškem, nejmladším (34 let) v historii země.

V této době je jeho popularita na vrcholu. Jeho portrét visí v každé domácnosti, vše je umocněno všudepřítomnými billboardy s heslem, které vstoupilo do dějin: "Myslím to upřímně".

StridaniStrazi.jpg

Lokotka s Paroubkem při nácviku střídání stráží ve Strakově akademii. Nácvik vedl PR odborník ČSSD Jiří Menzel s využitím divácky úspěšných scén ze svých filmů.

[editovat] Aféra a vládní krize

Na konci ledna 2005 deník Mladá fronta DNES zkritizoval Lokotku za to, že si na byt nakradl 4,2 mil. Kč. Za svá vysvětlení o půjčce od chudého strýčka Vika byl kritizován napravo nalevo.

Byl rovněž kritizován za to, že jako ministr Velkého bratra založil několik svých vlastních gorilích tlup.

Ve stejném období týdeník Respekt upozornil na to, že firma vlastněná starou Lokotkovou koupila hampejz za 5,9 mil. Kč; vysvětlila to úvěrem od Azize Velikého. Respekt dále upozornil na spojení Lokotkových s bordelmamá Lakomou Barkou zvanou Líba.

Standa Lokotka billboard.jpg

Standa žádá o podporu pro sebe a svou stranu pomocí billboardů, což okoukal od Billa Gatese.

Pod rostoucím tlakem ostatních členů bratrstva kočičí pracky, Vontů, Losny i Mažňáka Lokotka několikrát prohlásil, že „to balí“, ale jeho stará mu to vždyky rozmluvila.

Koncem dubna to Standa Lokotka konečně zabalil a předal svůj půllitr Jirkovi Paroubkovi.

Po odchodu z české politiky si JUDr. Stanislav Gross zakoupil luxusní byt na Floridě. Na tento byt si bývalý expremiér vydělal sběrem lesních plodů.

[editovat] Střípky ze života Standy Lokotky

Mares-jkg.gif

Leoš Mareš se stylizuje do vysněné podoby Standy Lokotky

  • Standa závidí Milošovi Zemanovi jeho kojnou Zoju.
  • Standa má doma v ložnici podvozek z rychlíkového vagonu a každý večer do něj ťuká kladívkem.
  • Fanatickým obdivovatelem Standy Lokotky je Leoš Mareš, veškerou svou energii, tvůrčí potenci, volný čas a finanční zdroje věnuje svému jedinému celoživotnímu cíli, vypadat jako Standa. Leoš Mareš je nejkrásnějším členem ČSSD.
  • Za ušetřené milióny si plánoval koupit křišťál.

[editovat] Citáty

  • "Tato vláda nepotřebuje parlament ani lidi."
  • "Sociální kleptokracie je dnes v České republice jediná politická strana, jež je schopna z dnešního bordelu udělat takový mazec, že se všichni budou muset bát budoucnosti."
  • "Lidi mě nezajímají."
  • "Upravíme železnici, aby po ní mohly jezdit i Žigulíky."
  • "Myslím to upřímně."
  • "Možná přijde i Antonín."
  • "Tady končí sranda ja a moje banda Standa"

Google uncyc.jpg Standa Lokotka na googleTohle je nejlepší článek na téma „Standa Lokotka“ na celým internetu.
Premiéři Česka
Vendula-kikina.jpg
Klaus
Tosovsky.jpg
Tošovský
Zeman-spek.jpg
Zeman
Terminator Spidla.gif
Špidla
Standa Lokotka.jpg
Gross
Kdopakjetuprezdientem.jpg
Paroubek
ManekynTopol-orez.jpg
Topolánek
Fischer-Jan.jpg
Fischer
188x293-necas.jpg
Nečas
Rusnok.jpg
Rusnok
Elmex Sobotka.jpg
Sobotka
Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinAdolf HitlerBenito Masolíný

Politici-animace.gif
uncyclopedia