Stanislav Křeček

Z Necyklopedie

Split-arrows.png Tento článek nemá nic společného s článkem Jak na křečka.

Stanislav Krecek.jpg
Stanislav Křeček
Biografické informace
Rodina

regulovaná

Tituly

JUDr.

Přezdívka

soudruh Generální nájemník

Zajímavosti
1

JUDr. Stanislav Křeček. Tvář hodná zlovolného lorda ze Sithu!

Krecek znamka.jpg

Ku příležitosti 30. výročí narození (ovšem s předstihem jednoho roku!) byla v Německu vydána známka se Stanislavem Křečkem na příznačném rudém pozadí.

JUDr. Stanislav Křeček, společník advokátní kanceláře Křeček&Slámová, patří mezi známé relikty Poslanecké sněmovny. Ne tak pro svůj věk (* 1938), ale pro délku svého poslancování. V kuloárech se proslýchá, že mu bude přiděleno inventární číslo. Práva ovšem vystudoval na UK, nikoliv v Plzni.

[editovat] Stručný životopis

Je pravnukem Standy Křečka, nápovědy v Cimrmanově kočovné herecké společnosti Lipany. Již od útlého věku inklinoval k levici a to i přes stále větší a větší vzdělání. Je s podivem, že byl soudruhy jistý čas perzekuován. Jediné vysvětlení je, že jeho levicová orientace byla i na ostatní soudruhy příliš silné kafe. Jeho největší ideou vždy bylo smazat sociální rozdíly, již samotný pohled na sociálně slabé mu vháněl slzy do očí. Jelikož mu ve stranách, ve kterých dříve působil po revoluci házeli klacky pod nohy, měnil proto příslušnost ke stranám podle jejich momentální levicové aktivity (Čs. strana socialistická, Dělnická strana práce), až (zdá se natrvalo) zakotvil v ČSSD. Zde plně rozvinul již započaté aktivity Sdružení na obranu nájemníků (vizte níže).

[editovat] Levicový intelektuál

Stanislav Křeček patří k tzv. levicovým intelektuálům, pilně dopisuje do Práva a Lihových novin.

Levicový intelektuál je člověk, kterému jsou trnem v oku soiální rozdíly mezi lidmi. Motorem věškeré jeho činnosti je náprava této křivdy. Je zajímavé, že tito lidé se rekrutují z majetných tříd (např. Marx, Vladimír Iljič Lenin, Che Guevara a další). Je možné, že tyto lidi pálí dobré bydlo a nevědí roupama co by. Zásadní řešení problému vidí jasně: bohatým (schopným, iniciativním, nápaditým) brát a chudým (líným, neschopným, pasivním) dávat. Výsledkem těchto aktivit, pokud jsou realizovány, je, že nastane úplná majetková rovnost, neboli všichni mají úplně stejné hovno.

[editovat] SNON

Sdruzeni ochrany najemniku.jpg

Sdružení na ochranu nájemníků je kromě poslancování hlavní činností JUDr. Křečka. Jako známý lidumil jistě zastupuje nebohé nájemníky v soudních sporech s hamižnými majiteli domů zcela zdarma. Jestliže nájemníci jej milují, majitelům domů pije krev. Jeho zásadou je, proč by měli nájemníci platit takové nájemné, aby majitelé domů vydělali a měli na opravy. Nájemníci mají přece právo bydlet slušně a o to se přece musí postarat majitel. Proto JUDr. Křeček nese prapor proti odporu za zrušení regulovaného nájemného. Že Ústavní soud rozhodl jinak, to ho nezajímá. Lidi by ale mělo spíš zajímat, kdo to nakonec celé zaplatí, viz žaloby u Evropského soudu. Nikdo přece není nelida, aby nutil důchodce bydlícího na Václavském náměstí v bytě 100 m² za regulované nájemné 4.500,-Kč platit buď normální nájemné nějakých 80.000,-Kč, nebo se snad na stará kolena stěhovat do panelákového 1+1 někde v Hájích. A co teprv nebozí poslanci, jako právě JUDr. Křeček? Taky to dá rozum, že platit normální nájemné nemůže, taky z čeho, z důchodu? Proto regulovat až do úplného vyregulování. Buďto vymřou důchodci, a nebo, a to spíš, na mrtvice a infarkty vydřidušští domácí.

[editovat] Stanislav Křeček a zahraniční politika

Kromě otázky regulovaného squotterství se Stanislav Křeček také zabývá zahraniční politikou. Neúnavně hlásá přesvědčení, že Kosovo vždy bylo, je a bude srbské. Také je přesvědčen o tom že Rusko má právo útočit na Gruzii kvůli Jižní Osetii a Abcházii.[1] Položíme-li analogii k bytové politice, dojdeme k názoru, že Albánci a Gruzínci jsou zde v roli majitelů domů, zatímco Srbové a Osetínci jsou regulovaní nájemníci.

[editovat] Závěr

Vypadá to, že poslanec Křeček se rozhodll táhnout káru dál a kandidovat i v příštích volbách. Je to velmi dojemný příklad toho, jak starost o blaho bližních má přednost před klidným odpočinkem po létech vytrvalé a mravenčí práce. To je člověk!

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Donald TrumpJásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinTourette's GuyJosip Stalin

Politici-animace.gif
uncyclopedia