Star Trek Nová Degenerace

Z Necyklopedie

USSLakatos.jpg

USS Lakatoš na oběžné dráze

[editovat] Úvod

Star Trek Nová Degenerace patří k nejúspěšnějším seriálům všech mechaniků, co mají problém s Lakatoši. Studio, které vytvořilo toten seriál se jmenuje JZD Želátovice, aby všem mechanikům dokázalo, jak špatně se nasazuje očko na Lakatoši. Navazuje na předešlý seriál Star Trek Stará Degenerace kde šlo o Zetory 25.

[editovat] Děj

Seriál má celkem 120 980 epizod, a i když to vypadá, že v druhém díle je zničen USS Lakatoš-D není to konec, protože Luboš měl smlouvu ještě na 120 978 oprav, tudíž si vymysleli, že Luboš vytvořil optický klam, který jen vypadal jako výbuch lodi. Zaměstnanci na Lakatoši jsou rozděleni takto: červení jsou učni, žlutí jsou zkušení mechanici a modří jsou doktoři pomáhající mechanikům, kteří utrpěli psychickou újmu při opravování Lakatošů. Celý Lakatoš řídí moderní počítač s umělou inteligencí Amiga 500.

[editovat] První a druhá epizoda

viz. videa.

[editovat] Třetí epizoda

Jakmile Luboš zachránil Lakatoš, nařídíl mu kapitán Plešárd, aby s doktorkou vyšlechtili prasopsa, který by útočil na Borgy. Naneštěstí se jim to povedlo, ale udělali strašnou chybu, díky které Borgové prasopsy asimilovali a získali tak armádu asimilovaných prasopsů. Naštěstí se Plešárdovi podařilo prasopsy ochočit a dostat zpět na svou stranu.

[editovat] Čtvrtá epizoda

Luboš si šel odpočinout do simulátoru a vytvořil program, ve kterém má hrát za Václava Klause a ukrást propisku, ale kradení se mu nakonec tak moc zalíbí, že postupně začne rozebírat Lakatoš a okrádat svoje učně.

[editovat] Tisíc třista padesátá druhá epizoda

Luboš na týden odjel na loď USS Zetor a jeho kapitán mu nabídl, jestli by nechtěl vzít na Zetoru místo hlavního inženýra. Luboš s radostí přijal a na Lakatoš místo něj na pozici šéfinženýra nastoupil Reginald Brokolice.

[editovat] Předposlední epizoda

Posádka Lakatoše se vrací v čase o 400 let, aby našla Lubošova předka, který s Lakatoši uměl líp než Luboš mladší. Bohužel ale dorazí zrovna ve špatnou chvíli, protože v ten den dostal Luboš starší infarkt při opravování jednoho z Lakatošů.

[editovat] Poslední epizoda

Všechny Lakatoše byly nahrazeny Zetorem Proxima, Luboš se vydává podívat, jak sešrotují jeho poslední oblíbený Lakatoš.

[editovat] Hlavní postavy

Žán Lik Plešárd

Vilík Rajkr

Luboš Marný

Údaje

Blažena Drtivá

Vrč

Diana Trójská

Nataša Jarová

Evžen Drtivý

[editovat] Ostatní Treky

Star Trek Stará Degenerace 1870-2012 Star Trek Hentai 1960-2012 (není o Lakatoších) Star Trek Nová Degenerace 1976-2012 Star Trek Hluboká Díra Devět 1994-2012 (o nepojízdném Lakatoši) Star Trek Wojáger 1995-2012 (o ztraceném Lakatoši) Star Trek Interšpár 2001-2001

STAR TREK - NOVÁ DEGENERACE08:26

STAR TREK - NOVÁ DEGENERACE

První díl

Star Trek - Nová Degenerace 209:32

Star Trek - Nová Degenerace 2

Druhý díl

Star trek Lakatoš - Remixed07:01

Star trek Lakatoš - Remixed

Remixovaný první a druhý díl

uncyclopedia