Strýček Skrblík

Z Necyklopedie

Skrblik.jpg

Strýček Skrblík několik let před cestou do Mekky

Donald.jpg

Kačer Donald oslavován jako nejbohatší literární postava světa

Strýček Skrblík je postava z komiksů a seriálů Miloše Zemana a bývalý multimiliardář a fantaziliardář. Vyznačuje se zejména velkou pohostinností a odporem k penězům a jiným platidlům. Je plně oddaný islámu a dle pravidel Alláha žije velmi skromně a počestně.

[editovat] Zrod Strýčka Skrblíka

Milošovi bylo líto, že zatím v komiksech není postava, která by více odpovídala jemu samotnému. A tak se rozhodl, že ji tam přidá. Návrh postavy nakreslila manželka a jméno si nechal odhlasovat v Parlamentu ČR. Hlasování o jménu postavy nahradilo původně plánované jednání o snížení DPH.

[editovat] Majetek Strýčka Skrblíka

Strýček Skrblík původně patřil mezi nejbohatší lidi světa (dle průzkumu porazil i Billa Gatese, kterého odrovnal díky sériovému prodeji půljádrových počítačů), ale vše se změnilo po tom, co ho jeho synovec Kačer Donald přivedl k pravé víře, islámu. Následně nechal přepsat všechen majetek na sebe a své synovce Kulíka, Dulíka a Bubíka. Po této události je již Strýček Skrblík zařazován mezi průměrné občany.

[editovat] Skrblení

Od té doby se našlo hodně napodobovatelů a jejich činnosti se proto říká skrblení. Skrblení se málo kdy vyplatí, jak se o tom přesvědčil i známý skrblík Vít Bárta.

[editovat] Strýček Skrblík je polymorf!

Je to jednoznačné. Mění podoby. Dodnes ale není známo, jestli má gumové masky jako Fantomas nebo je opravdový polymorf a mění svou podobu do libovolné osoby. Například:

Skrblik a spol.JPG

uncyclopedia