Student Central Intelligence Agency

Z Necyklopedie

2.64.jpg

Ředitel rozvědky SCIA
Radimír Vančurov

Student Central Intelligence Agency (zkr. Sťjúdnt Ejdžensy;SCIA; oficiální barva je stejná, jakou má dva měsíce stará plnotučná hořčice), podle nového ReichJet je undergroundová, kapitalisticko-leninistická dopravní společnost sídlící v Brně, hlavní vesnici Moravistánu. Její centrální svatyně se nálézá na Návsi svobody nedaleko Brněnského penisu, který musí všichni zaměstnanci SCIA povinně uctívat.

V současnosti se specializuje na přepravu sovětských/ruských tajných agentů mezi Štatlem a Cajzlogradem, menší procento přepravených agentů pak tvoří vietnamští a slovenští infiltrátoři. Od jisté doby se ovšem spekuluje o tom, že jsou často pozorováni na palubách hořčicově žlutých expresů i speciální agenti z Mongolska a přilehlých západoevropských oblastí.

Úkolem SCIA je zajistit bezpečnou přepravu těchto osob po zemích Mocensko-byrokratického spolčení, založeného za účelem nekontrolovaného rozdávání peněz - neboli - Evropské unie. V poslední době ředitel rozvědky SCIA Radimír Vančurov uvažuje i o zavedení pravidelných kosmických letů mezí zeměkoulí a Měsícem a za tímto účelem se tedy chystá založit dceřinou společnost se jménem SpaceJet.

[editovat] Palubní servis

B731-k-expedici.jpg

Nejnovější silniční koráb SCIA typu Fuň&Žer

Reklama12.jpg

Antireklama poukazující na komfort vozidel

Agentům se dnes na palubách plavidel Ikarus, jezdících po tankodromu T1 a popírajících gravitaci, dostává nejlepšího servisu v Česku a Moravistánu. Zdarma zde dostanou geneticky zmutovanou tekutinu pod komerčním názvem "Káva" a k zakoupení je pak i další drobné občerstvení, jako např. smažené kobylky, cvrčci nebo sušené psí maso "Huffy" - to je oblíbeno především mezi vietnamskými agenty. V nově dodaných silničních korábech Fuň&Žer jsou pak k dispozici i osahávací plasmové displeje, na nichž si každý z agentů může zvolit libovolný erotický film nebo může sledovat vysílání Severokorejské státní televize pro zpříjemnění cesty. Po celou dobu jízdy na cestující agenty dohlíží speciálně trénované příslušnice české protichemické jednotky, které mají dokonalé znalosti starobylé Kamasutry a při zájmu o vstup do SCIA musí doložit minimálně pětiletou praxi v certifikovaném nočním klubu.

Za přepravu agenti neplatí nic, jízdné je strháváno z platů zaměstnanců dopravní rozvědky SCIA, kteří každý měsíc takto dobrovolně přispívají s tím, že jsou někdy pořádány i mimořádné, tzv. Sbírky solidarity, ze kterých má poté ředitel Vančurov peníze navíc. O řediteli Vančurovovi je známo, že plnohodnotně uznává svobodu projevu svých zaměstnanců, nikdy nekontroluje jejich Facebookové profily a navíc o něm kolují zvěsti, že censored!!!censored!!! censored!!! censored!!! špatný technický stav censored!!! censored!!! poměr s bývalou censored!!!censored!!!. censored!!!censored!!! censored!!!censored!!! censored!!! nechráněný pohlavní censored!!!censored!!!censored!!! censored!!!.

[editovat] Expanze

Pesi doprava studentagency.png

Pokusný chodník pěší dopravy Student Agency

Vančurov dále expanduje, po ovládnutí železniční, letecké, autobusové, taxislužby, drožkářské dopravy, se chystá ovládnout i pěší dopravu, ze zájmem jeho agenti sledují zatápění tunelu Blanka vodou, chystá se na zavedení ponorkové dopravy, kdo je připraven není překvapen.

[editovat] Historie

Vrakosa.jpg

Historicky první slavnostní jízda plavidla Ikarus mezi Štatlem a Cajzlogradem

Historie rozvědky SCIA sahá až do období mezi světovými válkami, kdy se Vančurov, coby selský synek, živil jako čeledín v tehdejším Sovchozu. Jeho starším nevlastním bratrem byl Jiří Paroubek, který tamtéž působil jako traktorista a kydač hnoje a byl tak pro Vančurovova vždy velkým vzorem. Vančurov během druhé světové války působil u desáteho motorizovaného pěšího letectva Rudé armády coby lodní kuchař na letadlové lodi. Vančurov, již tehdy silně inklinující ke kapitalistickému leninismu, po válce vstoupil do řad KGB, kde pracoval jako umývač nádobí a příležitostně mu byla svěřena i funkce hajzlbáby. Pochytil zde však mnoho užitečných myšlenek, které mu později pomohly založit vlastní rozvědku SCIA. Ta vznikla v roce 1989, tehdy zatím jen jako agentura, která dohazovala svobodné agentky/dívky z Čech a Moravistánu do USA pro práci v místních nightklubech, kde měly získávat cenné informace. Na tomto byznysu vydělal nemalé peníze a proto později zavedl novou pravidelnou linku korábů Ikarus mezi Štatlem a Cajzlogradem pro ruské agenty a své známé, slavnostního zahájení provozu se zúčastnil například i kubánský prezident Bohuslav Sobotka. Tuto linku začalo využívat čímdáltímvíce agentů, díky čemuž se Vančurovovi podařilo vybudovat monumentální monoteistické náboženské impérium, vyznávající kult Phallus Brunensis. Každá žena či muž, který chce sloužit souložit pracovat makat ve svatyni na Návsi svobody, musí projít speciálním iniciačním rituálem, kdy se censored!!!censored!!!censored!!!censored!!! censored!!!censored!!! censored!!!.

Šotoušov hl.n.
Čekej, debile Dopravci a údržba

ArrivaČerná díraLEO ExpressRegioJetSračkoexpresSŽDCUNŽC

Pozor, sloup Infrastruktura

Brněnské hlavní nádražíBAMDvoupatrové nádražíLampárnaLehkokolejná dráhaNádraží Františka Josefa I.Nové brněnské nádraží
Pražský SemmeringNádraží Praha-HolyněNádraží SmíchovTěžkokolejná dráhaRak-Uh koridoryVršovické nádraží

Už se plazíme! "Přidělené" řady

380451452471680809810811830831844

Vítejte do světlých zítřků! Technologie

AndulaBezdrátový přenos energieNaklápění jednotkyDvoupatrové nádražíKritická rychlostLáhev na zalévání kolejí
NajbrtProtihlukové stěnyVáclav Knop

Tak dlouho čekali, až zkameněli.. Kuriozity

AsiaCityIveta BartošováCestující do Tel Avivu bez šátku na kufruHomeless RallyeJízdní řádKategorie vlakůKultura cestování
Standa LokotkaTeologický výklad jízdního řáduTerminál 3: Vzpoura strojů

uncyclopedia