Svobodní zednáři

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Řád svobodných zedníků.

Zeichen 101

Varování!

Pozor tento článek obsahuje přísně tajné informace, po jeho přečtení oslepnete!

„Zednáři se ničím netají“

- Anonymní zednář

BOD G

Zednáři zasvěcují celý svůj život hledáním tajemného středu v bodě G, který hledají vlastní utajenou metodou pomocí úhelníku a kružítka (Pozor! Tuto metodu může studovat jen zednář zasvěcený do tajů úhelníku a kružítka)

Zednáři milují geometrii, pro svoje geometrické náčiní by udělali cokoli. Byli to oni kdo první objevil, že s kružítkem se nejenom výborně čistí nehty (k čemuž byl tento nástroj původně vyroben), ale i že se s ním výborně dělají kruhy. A byli to zase oni kdo první objevil, že s úhelníkem se nejenom výborně dá škrábat na zádech (k čemuž byl tento nástroj původně vyroben), ale i že se s ním výborně rýsují pravé úhly.

[editovat] Historie

Historie každého zednáře je hysterická, obvykle bývají přihlouplou většinou považováni za nadprůměrně přiblblé, neb se výhradně již od mateřského prsu věnují myšlenkám o nejpravoúhlejším úhelníku a kružítku s nejkulatějšími kruhy na světě. Opak je pravdou, jejich IQ každého zvlášť přesahuje chápání běžného člověka a proto nemůžeme sdělit jeho výšku.

[editovat] Bod G z pohledu zednářů

Bod Z

Takto vypadá typický zednář, písmeno Z znamená zednář a je velmi podobné písmenu G

Každý zednář věnuje veškerou svoji duševní činnost hledáním nejlepšího středu v bodě G, jelikož samotný bod G je dobře známý a prostudovaný, ovšem střed bodu G nezná nikdo, leč zednáři jsou mu na stopě. Jelikož každý zednář je extrémně stydlivý, stýká se výhradně jen s jinými zednáři, (a to jsou pouze muži, podle hesla: Kdo je muž není žena a kdo je žena není zednář) proto všichni členové zednářských lóží nehledají bod G v ženském klíně teoreticky, ani v praxi přímým aplikovaným výzkumem, ale pouze ve vlastních řadách všemi dostupnými prostředky, které jsou: Tento text byl pro svou oplzlost cenzurován Nejvyšším Cenzorem. Nikdy si ho nepřečtete ani kdyby jste se rozkrájeli! a proto zednáři aplikují osobní styk lóžově výhradně mezi sebou a nepouštějí do lóží nikoho jiného.

[editovat] Rituály

Svobodní zednáři milují rituály. Prvním, se kterým se zednář setká je inicializační rituál do stavu zednářského III. třídy, kdy je adept poplácán po zádech kovovým měřidlem, poté zakreslí do zdi lóže přibližně dokonalou kružnici o poloměru r a odrecituje poměr jejího obvodu o ku 2r s přesností na 42 desetinných míst, což symbolizuje vědění.

Inicializační rituál do stavu zednářského II. třídy spočívá v zakreslení kružnice o průměru 7 stop do podlahy lóže a následném obřadném hledání bodu G Ančy dlaňové, při podmínce zachování semene uvnitř kruhu, což symbolizuje zachování tajemství a mlčenlivosti a sebekontroly.

Průběh inicializačního rituálu do stavu zednářského I. třídy se zatím nepodařilo zjistit, neboť špionovi vyslanému Vědeckým týmem Necyklopedie do nejmenované české či moravské zednářské lóže se doposud nepodařilo 2. rituálem úspěšně projít.

[editovat] Jiní bratři

Zednáři mají moc těžký život, lidé (přihlouplá většina) si je neustále pletou se zedníky, přesto že nenosí montérky, z domova si nenosí cihly, ani nepijí Gambrinus (pokud množství není větší než největší). V podstatě jsou to příjemní a společenští lidé, ačkoli je nikdo nikdy ve společnosti neviděl.

[editovat] Hoďte čučku taky na:

Necyklopedie:NecyLeaks/Seznam Zednářů na sjezdu zahrádkářské Unie

uncyclopedia