Třetí světová válka

Z Necyklopedie

Treti svetova valka

Zobrazení stran při 3. světové válce - USA a jeho věrní služebníci (červeně), Svobodný odpor (modře)

Švýcarsko se soustavně odmítalo podrobit a připojit se k evropskému superstátu zvaném Evropská federace (de facto německá Čtvrtá říše), sdružující porobené státy Evropy. Švýcarská invaze do Lichtenštejnska v červenci 2017 se stala rozbuškou třetí světové války. Ihned poté byla vytvořena aliance „Svobodného odporu“ sestávající z Číny, Severní Koreje, Venezuely, Ekvádoru, Kuby, Íránu, Irska a Švýcarska, proti americkému impériu a jeho vazalským státům (tzv. NATO). "Lichtenštejnsko je již po desetiletí vředem Evropy, nastal čas zlikvidovat tuto zbytečnou monarchii," prohlásil čínský prezident Si Ťin-pching. Třetí světová válka otřásla světem jako žádná jiná předešlá světová válka vyjma té druhé. Po jejím ukončení již svět nebyl takový jako býval předtím. Byl jiný.

[editovat] Počátek

Během 30. února 2017 bylo slavnostně otevřeno nové centrum Českopedie v Lichtenštejnském Vaduzu. Švýcarsko to pojalo jako provokaci ze strany Čtvrté říše, a vyzvalo Evropskou (z)radu k uzavření centra do 48 hodin. Rada na to nijak nereagovala, proto 2. července 2017 zahájila jednotka 170 švýcarských pěšáků útok. Elitní jednotky, vybavené proslulými zavíracími noži do druhého dne obsadili celé Lichtnštejnsko. Říšská kancléřka Angela Merkel to označila ve svém projevu před Reichstagem ve Štrasburku jako "schweinisch Sache". Čína, Severní Korea, Venezuela, Ekvádor, Kuba, Írán a Švýcarsko pak ohlásili vytvoření vojenské aliance „Svobodný odpor“. Severní Korea napadla Jižní Koreu, Švýcarsko napadlo Německo, Francii a Itálii, Kuba napadla USA, Írán napadl Irák a Afghánistán, Irsko napadlo Velkou Británii. Svět se začal v prdel obracet a měnit se v prach.

Rusko takticky vyčkává. Nejprve uvalí sankce na africkou Gambii, další den tuto sankci odvolá. Po tomto vynikajícím manévru prezidenta Putina jej ruská veřejnost v dramatickém referendu zvolí carem po výsledku 100% hlasů pro Vladimira Putina. Poté Rusko takticky vyčkává. Chce zpět svou zemi. Svou Ukrajinu, svou Besarábii, svou Aljašku.

Merkava-2 Války edit 
Atomové bomby na velrybyBitva na Bílé hořeBitva u BasryBitva u Little Big HornuBlitva u SudoměřeČeskonorská válkaFlamewarHitlerovo vítězstvíChilsko-česká válkaKopřanská krizePrvní světová válkaDruhá světová válkaMilovická revoluceNesyslopedieRovníková válkaSedmidenní válkaSlovensko-francouzská válkaStalingradský kotelŠvýcarská invaze do LichtenštejnskaTřetí světová válkaVálka dvou NecyklopediíVálka s čolkyVálka s švábyVálka volůZimní válka
Neverscript
Dějiny světa
Velký třesk (stvoření světa) - Pravěk (lovci mamutů - doba plastová) - Starověk (antika - rok nula - starověký Říp) - Středověk (křižácké výpravy) - Renesance - 17. století - 18. století - 19. století - 20. století (1. světová válka - 2. světová válka - 3. světová válka - studená válka - teplá válka) - 21. století - 22. století - 48. století - Věčnost
uncyclopedia