Taganskokrasnopresněnsko-Razumovskonovoperdelkinskaja (stanice metra v Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje)

Z Necyklopedie

Klubzastarounecy.png

Klubzastarounecy.png
Tento článek vznikl v lednu 2007, je tedy skoro stejně starý, jako sama Necyklopedie.

Z důvodu ochrany historických hodnot je zakázáno článek jakkoli negativně hodnotit či dokonce upravovat.
Poškození článku se trestá dle zákona, vandal se navíc vystavuje nebezpečí lynčování davem rozzuřených staromilců.

Nkvd.jpg

Taganskokrasnopresněnsko-Razumovskonovoperdelkinskaja je jediná stanice metra v Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje.

Metro34.jpg

Celá výstavba byla velice složitá. Bylo použito nejmodernějších sovětských technologií

Při slavnostním otevření podzemní dráhy v tomto městě totiž buďto nezbyly peníze na výstavbu dalších stanic, či došlo k nehodám (zaplavení, zatopení, zasypání, roztržení, rozpůlení, zhroucení, zřícení apod). Takže se podařilo otevřít pouze tuto jedinou stanici v celé síti metra (z celkových dvanácti stanic). To však staví před cestující mírný problém, kam odsud jet - technicky to není možné nikam. Stanice má jen jeden výstup, nachází se 260 m pod zemí a zlí jazykové tvrdí, že tunely z ní vedoucí pokračují až do Pekla.

Místní cestující z řad dělníků (kterých po výstavbě metra mnoho nepřežilo) a rolníků jsou ovšem správně komunisticky uvědomělí, a jistě svojí vysoce kulturní činností tento problém snadno překonají. Představitelé města a místního popravního podniku však tvrdí, že další stanice výhledově dobudují během několika málo pětiletek. Hlavním problémem je ovšem nyní vyhrabání zasypaných a utopených dělníků, kteří pracovali na dalších stanicích. Čest jejich památce!

Zatím se však podařilo zprovoznit obratové koleje na obou stranách stanice, takže mohl být zahájen pravidelný provoz na lince Tagansko­krasno­presněnsko-Razumovsko­novo­perdelkinskaja – Tagansko­krasno­presněnsko-Razumovsko­novo­perdelkinskaja. Soudruzi z Novo­perdelkinsko­těrkenska­něvskojsko-Nevyslovitelnojské radnice uvažují se také o výstavbě druhého vestibulu stanice, po té co navštívili partnerské město Prahu a přesvědčili se, jak dobře se dá pomocí metra cestovat z Karlova náměstí na Palackého náměstí. Proto bylo rozhodnuto pokračovat ve výstavbě a napojit se na metro Necyklopedie a tím se spojit s celým světem, dokončení se předpokládá hned po zprovoznění Prametra, čímž by se ušetřil velký kus trasy. VTN se na celý projekt dívá skepticky, neboť výstavba Prametra postupuje spíše zpět než dopředu.

Úspěchy sovětského strojírenství
Babeta AirbagBezdrátová sprchaBrněnské meždunárodné letochodištěCentrální šroubCyklomethanDunihlavElektrifikaceElektronika 666FichtlJaderná elektrárnaJak 42Jednosměrné letištěKalašnikovKardiostimulátorLetiště Klementa GottwaldaLáhev na zalévání kolejíLehkokolejná dráhaLidé z oceleLoupač brambor typu 3xMakroprocesorMerkurMiG-29MoskvičMPR deštníkNízkopodlažní tramvajPekloRádio JerevanŠukafonMetro v TaganskuTopol MTramvaje v NevyslovitelnojeTu-154Raketoplán BuranSférické DVDŠetření vodyŠalinokoptéraUral 2Vertikální chrlič intelektuálůVodíková bombaŽabotlamŽigulíkЛинукс
Google uncyc.jpg (stanice metra v Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje) Taganskokrasnopresněnsko-Razumovskonovoperdelkinskaja (stanice metra v Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje) na googleTohle je jediný článek na téma „Taganskokrasnopresněnsko-Razumovskonovoperdelkinskaja (stanice metra v Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje)“ na celým internetu.

Vědci z Necyklopedie na to opět přišli jako první!

uncyclopedia