Teorie prázdné lednice

Z Necyklopedie

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Mraznička Jakutsk.

Lednice

Lednice standardní velikosti s extrémní prázdnotou uvnitř.

[editovat] Zasvěcení do problému a možné následky

Základní myšlenka pojednává o následcích prázdné zapojené lednice. Pokud je lednice v takovémto stavu kratší dobu, není se zatím čeho bát. Zůstane-li lednice vybílená delší čas, může dojít ke vzniku:

[editovat] Prázdná lednice a vakuum

Může nastat situace, kdy je v lednici takové nic, že vznikne vakuum, které může ohrozit životy lidí a zvířat. Je to přirozený důsledek toho, že lednice by měla být vždy nakrmená, aby mohla krmit i lidskou populaci, ale nikdy nezapomeňte, že zdravá lednice nemá nic proti tomu, aby se nakrmila lidským masem pokud je sama hladová. Jako řešení se doporučuje nakrmit lednici čímkoli poživatelným, ale pozor, při tomto zásahu musí být zajištěna vaše bezpečnost použitím kotvících popruhů. Ptáte se proč se nezhroutí stěny lednice do sebe? Protože lednice nikdy neublíží sama sobě a radši v sobě zvýší podtlak.

Je vůbec možné, aby byla lednice prázdná?
Teorie lednicové schválnosti
praví, že nikoli. Tato málo známá teorie totiž tvrdí, že kdykoli máte hlad a jdete si něco nalézt do lednice, naleznete tam vždy jen a pouze plesnivý sýr, prázdnou sklenici od majonézy a nahnilé rajče. Pokud tento axiom ale platí vždy, logicky to znamená, že lednici nikdy nenajdete prázdnou.

[editovat] Prázdná lednice a červí díra

Za extrémních situací neřešeného vakua může vzniknout ve středu lednice červí díra. Tou by mělo být teoreticky možno cestovat v čase a prostoru. Jediný živočich který přežil toto cestování časem byl prasopes. Důvod proč nemohl přežít i jiný živočich doposud nebyl odhalen. Snad při cestování časem působí na psychiku cestovatele takový nápor, že pouze unikátní prasopes má ty pravé geny. V domácích podmínkách proto prázdnou lednici neotvírejte, protože kvůli zalomení světla, času a prostoru byste mohli vidět věci, které byste ani vidět nechtěli. Jistí lidé do takto utvořené tzv. lednicové červí díry vstoupili bez ochranných pomůcek (balíček čipsů – ochrana proti hladu; PET láhev na moč uvolňovanou během cestování). Účastníci zájezdu se objevili někde mezi Velkou Británií a Novým Jičínem. Tito lidé nezemřeli kvůli nepoužití ochranných pomůcek a ani pro psychické zhroucení, nýbrž kvůli době cestování časem, která se pohybuje od 178 let až po 428 let. To je důvod, který bohužel odrazuje mnoho mladých nadšenců od cestování časem.

[editovat] Prázdná lednice a černá díra

Asi po týdnu existence červí díry se lednice mění na menší černou díru. Tou dobou by již měla být lednice zakopána hluboko pod zemí, jinak může dojít k záhubě všech živočichů v okruhu 100 m. V takto vzniklé černé díře zaniká čas i prostor. Chete-li se zasebevraždit, je nyní to správné stádium.

uncyclopedia