Teorie stvoření světa

Z Necyklopedie

Tento článek byl publikován se svolením ThDr. Ignáce Pospíšila z katolické Katopedie a posvěcený starší křesťanskou radou vysokého postavení. Tato teorie stvoření je teorií jedinou správnou a proto musí být kacíři všichni do jednoho upáleni, aby neodporovali pravdě.

Split-arrows.png Tento článek nemá nic společného s článkem Teorie placaté Země.

[editovat] Biblické pohádky

[editovat] Kapitola 1. Stvoření světa

Na úplném začátku byl Bůh. Ten se po věčném čekání v dosud neexistující prázdnotě rozhodl (asi před 7 000 lety), že stvoří „Svět“. Vykouzlil hromádku papyrusu, na kterou napsal čtyři Bible a následně papyrus sešil. Do Bible zapisoval veškerý svůj následný postup při tvoření světa a těch dalších zbytečností.

Den 1:

Bůh odstartoval svůj pracovní plán a uválel z hlíny velkou placku, kterou nazval „Země“ (podle hlíny kterou použil při její tvorbě…). Další den tedy Zemi hodil do moře, za účelem výzkumu její voděodolnosti. Výzkum se však bohužel nezdařil, neboť v době kdy mělo dojít ke kontaktu Země s mořskou hladinou, vynořila se Velká (píšeme velké „V“, protože byla vskutku velká) mořská oliheň Sépiják. Došlo tedy k tomu, že Země dopadla na Sépijáka a ne do moře.

Den 2:

Zatímco Země plavala na Sépijákovy, Bůh se rozhodl v původním plánu pokračovat. Stvořil tedy nad z/Zemí oblohu, na kterou vysypal hvězdy a doprostřed oblohy uložil Měsíc.

Den 3 až Den 6:

Odpočinkový den.

Den 7:

Ve třičtvrtě na jedenáct: Bůh si touto dobou uvědomil, že zapomněl pokračovat ve své práci, rychle proto na Zemi zasadil různé kytky, stromy a další zbytečné rostliny. Pak přidal i pár zvířat a jednoho člověka. Nakonec tedy svou práci stihl dokončit tři sekundy před dvanáctou hodinou, ale radši do Bible svůj postup napsal trochu optimističtěji.

[editovat] Kapitola 2. První lidé

Jak již bylo zmíněno — sedmý den byl na svět vypuštěn první člověk jménem Eidam. Eidam byl smutný, že je jediným člověkem na Zemi, a proto… [text chybí]

[editovat] Biblické pohádky (v kostce)

Na začátku byl Bůh, ten během 7 dní vyrobil VŠECHNO včetně Eidama s Nivou. Eidam s Nivou následně tvořili (plodili) čím dál tím zdegenerovanější populaci, na kterou se Bůh sem tam nasral.

[editovat] Vysvětlení nejdůležitějších pojmů a otázek

[editovat] Světové strany

Země má ve skutečnosti 5 hlavních světových stran: (v angličtině + zkratky): North (N), South (S), East (E), West (W), Middle-God-Earth (MGE). V češtině je to: Sever (S), Východ (V), Jih (J), Západ (Z), Středo-Boho-Zem (SBZ). Normálně se však používají ty anglické názvy.

[editovat] Den a noc

Jistě si už každý z vás klade otázku, jak je to se dnem a s nocí. Ve skutečnosti je to velice jednoduché, Slunce se totiž od rána do poledne zvětšuje, poté se začne zmenšovat, až se večer promění v Měsíc, který provádí to samé až do rána. A tak to je neustále dokola. A jak je to s tzv. „ostatními planetami a hvězdami?“ Vysvětlení je opět velice prosté — to co totiž vidíme večer svítit na obloze jsou ve skutečnosti andělé s lucernami.

[editovat] Rodokmen lidstva

První lidé se jmenovali Adam (lat. Eidam) a Eva (lat. Niva), vědecké studie prokázaly, že Adam byl muž, zatímco Eva byla žena. Adamovi a Evě se narodili dva synové: Kájinek a Ábel, vědci opět provedli velký výzkum a zjistili, že ti dva byli bratry. Jednoho dne se Kájinek rozhodl zabít Ábela a nakonec tak učinil. Ábel podlehl zranění dříve, něž-li stihla přijet záchranná služba. Protože byl Ábel Bohův oblíbenec (možná proto, že jméno Ábel mu připomínalo jméno Ďábel), rozhodl se Bůh na Kájinka seslat kletbu (udělal z Kájinka jednobuněčný organismus). Kájinek pokračoval ve svém životě a pomocí buněčného dělení tvoříc nové a nové lidi.

[editovat] Kdo napsal Bibli ve skutečnosti?

Existuje spousta teorií o stvoření Bible, avšak která z nich je ta správná? Napsal Bibli Bůh, Miloš Zeman, Ďábel, nějaký neznámý šprýmař anebo Charles Darwin? To je nezodpověditelná otázka, na kterou nikdy nenajdeme odpověď.

Neverscript.png
Dějiny světa
Velký třesk (stvoření světa) - Pravěk (lovci mamutů) - Starověk (antika - rok nula - starověký Říp) - Středověk (křižácké výpravy) - Renesance - 17. století - 18. století - 19. století - 20. století (studená válka - teplá válka) - 21. století - 22. století - 48. století - Věčnost
uncyclopedia