Teorie stvoření světa

Z Necyklopedie

Tento článek byl schválen vysoce postavenou křesťanskou radou starších. Věřte že tato teorie stvoření je jako jediná správná, a proto musí být všichni kacíři upáleni aby neodporovali pravdě. Tato stránka nemá nic společného se stránkou Teorie placaté Země

[editovat] Biblické pohádky

[editovat] Kapitola 1. Stvoření světa

Na úplném začátku byl Bůh, ten se po věčném čekání v dosud neexistující prázdnotě rozhodl (asi před 7000 lety), že stvoří Svět. A tak vykouzlil hromádku papyrusu, na kterou napsal Bible a následně papyrus sešil. Do Bible zapisoval veškerý svůj následný postup při tvoření světa a těch dalších zbytečností.

Den první: Bůh odstartoval svůj pracovní plán a uválel z hlíny velkou placku, kterou nazval Země (podle hlíny kterou použil při její tvorbě. Další den tedy Zemi hodil do moře, za účelem výzkumu její voděodolnosti. Výzkum se však bohužel nezdařil, neboť v době kdy mělo dojít ke kontaktu země s mořskou hladinou, se vynořila Velká (píšeme velké “V“, protože byla opravdu velká) mořská oliheň Sépiják. Došlo tedy k tomu, že Země dopadla na Sépijáka a ne do moře.

Den druhý: Zatímco země plavala na Sépijákovy, Bůh se rozhodl ve svém původním plánu pokračovat. Stvořil tedy nad zemí oblohu, na kterou vysypal hvězdy a doprostřed oblohy položil Měsíc.

Den třetí až šestý: Odpočinkový den

Den sedmý ve třičtvrtě na jedenáct: Bůh si touto dobou uvědomil, že zapomněl pokračovat ve své práci, rychle proto na Zemi zasadil různé kytky, stromy a další zbytečné rostliny. Pak přidal i pár zvířat a jednoho člověka. Nakonec tedy svou práci stihl dokončit tři sekundy před dvanácto hodinou, ale raději do Bible svůj postup napsal trochu optimističtěji.

[editovat] Kapitola 2. První lidé

Jak již bylo zmíněno, sedmý den byl na svět vypuštěn první člověk jménem Eidam. Eidam byl smutný, že je jediným člověkem na Zemi, a proto

[editovat] Stvoření světa a biblické pohádky - stručně

Na začátku byl Bůh, ten během 7 dní urobil svět, kytky, zvěř, a Eidama s Nivou. Eidam s Nivou následně tvořili čím dál tím zdegenerova populaci, na kterou se Bůh semtam naštval

[editovat] Vysvětlení nejdůležitějších pojmů a otázek

[editovat] Světové strany

Země má veskutečnosti 5 hlavních světových stran: (v Angličtině + zkratky): North (N), South (S), East (E), West (W), Middle-God-Earth (MGE). V češtině je to: Sever (S), Východ (V), Jih (J), Západ (Z), Středo-Boho-Zem (SBZ). Normálně se však používají ty anglické názvy.

[editovat] Den a noc

Jistě si už každý z vás klade otázku jak je to s dnem a nocí. Ve skutečnosti je to velice jednoduché, Slunce se totiž od rána do poledne zvětšuje, poté se začne zmenšovat, až se večer promění v Měsíc, který provádí to samé až do rána. A tak to je neustále dokola. A jak je to s takzvanými „ostatními planetami a hvězdami?“ Vysvětlení je opět velice prosté, to co totiž vidíme večer svítit na obloze jsou ve skutečnosti andělé s lucernami.

[editovat] Rodokmen lidstva

První lidi se jmenovali Adam a Eva, vědecká studie prokázala že Adam byl muž, zatímco Eva byla žena. Adamovi a Evě se narodili dva synové: Jmenovali se Kájínek a Ábel, vědci opět provedli velký výzkum a zjistili, že ti dva byly bratři. Jednoho dne se Kájinek rozhodl zabít Ábel, a tak to taky udělal. Ábel podlehl zranění dříve něž stihla přijet záchranná služba. Protože byl Ábel Bohův oblíbenec (možná, proto že jméno Ábel mu připomínalo jméno Ďábel) tak se Bůh rozhodl na Kájinka seslat kletbu (udělal z Kájinka jednobuněčný organismus). Kájinek pokračoval ve svém životě a pomocí buněčného dělení tvořil nové a nové lidi.

[editovat] Kdo napsal Bibli ve skutečnosti?

Existuje spousta teorií o stvoření bible, která z nich je však správná? Napsal bibly Bůh, Miloš Zeman, Ďábel, nějaký neznámý šprýmař, nebo Charles Darwin? To je nezodpověditelná otázka, na kterou nikdy nenajdeme odpověď.

uncyclopedia