Teplice

Z Necyklopedie

Spiel Teplice.jpg

Hra na nejlehčí obtížnost I am Kid

Teplice (německy původně Teplitz, nyní - poté, co si představitelé sudetoněmeckého landsmanschaftu uvědomili, že i takto částečně poněmčený výraz je čehúnizmem - Schwulenstadt, italsky Città dei Orecchioni, rusky Голубойск, anglicky Gaytown) jsou světoznámé lázeňské město na pomezí Čech a Sudet, proslulé neobvyklým přátelstvím všech zde žijících lidských ras a nízkou kriminalitou.

Teplickým starostou je Jaroslav Kubera, který je téměř stejně světově proslulý, jako město samotné. Dal o sobě vědět především tvrdými, agresivními výpady na adresu kuřáků a tabákových společností, nekompromisní obhajobou nekuřáků a prosazováním celosvětového uzákonění třináctého měsíce Nekouřence, inspirovaný svými arabskými přáteli s jejich Ramadánem.

[editovat] Rasy

Každý člověk–hráč, který přijde do města si musí nově zvolit svou rasu. Zvolená rasa bude ovlivňovat jeho chování, možnosti a schopnosti. Pokud opustí město, bude opět jako předtím, než do města vstoupil. Člověk, který se v Teplicích narodil, si rasu vybrat nemůže, za to však disponuje více zkušenostmi než cizinec.

[editovat] Vietnamec

Hrát si v Teplicích na Vietnamce není nijak zvlášť jednoduché. Na začátku je hráč velmi chudý a navíc jednou za daný časový úsek musí poslat nějaké peníze rodině v rodné zemi. Vietnamec si může zvolit jen jediné povolání – obchodník. Nejčastěji obchoduje s trojicí komodit cigarety - hračky - alkohol. Hráč tak vydělává buď prodejem potravin nebo ilegálních cigaret a doutníků, z čehož je výnosnější logicky to první.

Hráči Vietnamci drží hodně při sobě, dokonce si i pomáhají v obchodu a obchodují i mezi sebou. Základem vietnamských vztahů je jejich nepolevující úsměv – :-).

  • Výhody: rychlé bohatnutí, nenápadnost, skromnost, rodina
  • Nevýhody: počáteční chudoba, slabší fyzické atributy, ovlivnitelnost, rodina
  • Speciální schopnost: Daňová neviditelnost

[editovat] Černoch

Jak už je na první pohled patrné, černoši vynikají především svými fyzickými přednostmi (umí rychle běhat a skákat) a násilnickými sklony. Černoši používají k dosažení svých cílů hrubou sílu a výhrůžky. Narozdíl od ostatních ras umí již od začátku zdatně šplhat po stromech a bojovat na blízko, což jim přináší nemalé výhody, přesto si musí dávat velký pozor. Zpočátku jsou hodně slabí a nemotorní, což naznačuje jejich celková pohublost. Větší sílu a vytrvalost mohou postupně dohnat ve fitness centru, avšak vysoký intelekt nezískají nikdy. Při řešení logických úkolů vždy pohoří a vyzrát umí jen nad jinými černochy.

Zpočátku lze v Teplicích vydělávat na prodeji lehkých drog, krádežemi menších cenností nebo lákáním kolemjdoucích do místních bordelů. Černoši sice také velmi dobře drží při sobě, ale mimo své ghetto jsou velmi zranitelní, dokonce i někteří z nich jsou kvůli drogám nebo větším výdělkům ochotní zradit své bratry, proto si každý černoch musí dávat pečlivý pozor.

Z technických důvodů byla tato rasa přejmenována na Afričané.

  • Výhody: vytrvalý běh, sklony k násilí, lezení po stromech
  • Nevýhody: velká nápadnost, počáteční chudoba, slabší intelekt
  • Speciální schopnost: Mačetový útok

[editovat] Cikán

Z technických důvodů byla tato rasa přejmenována na Romové a není možné za ni hrát. Atributy s rasou Romové jsou totožné.

  • Výhody: pomalé, ale snadné zbohatnutí, velká produkce bodyguardů
  • Nevýhody: značná neoblíbenost
  • Speciální schopnost: nikdy nemůže být odsouzen, i kdyby se případné zločiny prokázaly

[editovat] Rusák

Ruská rasa patří mezi ty hratelnější, a to díky dobré startovní pozici. Rusák zezačátku disponuje jednou či více zbraní a na svém kontě má spoustu peněz. Peníze a s tím i spojená moc Rusovi poskytují respekt, relativní bezpečí a klidnou hru.

Když hráč dosáhne jistého množství bodů, zjeví se mu duchové Lenina a Stalina, a tím končí volná hra a začíná kampaň (anglicky: camping). Oba sborně prohlásí, že hráč je Vyvolenyj a jeho cílem se stává expanze Ruského chanátu. Hráč má za úkol rozšířit ruské pole působnosti, navyšovat vliv ruské mafie, prosadit ruštinu a vytvářet nové ruské čtvrtě na troskách těch stávajících. Po úspěšném dokončení kampaně se hráčovi odemknou nové destinace – Karlovy Vary a Moskva.

Mezi oblíbená povolání patří nájemný vrah a slušný podnikatel.

  • Výhody: bohatství, zbraně, vliv
  • Nevýhody: ruská konkurence, alkoholismus, přítomnost Němců
  • Speciální schopnost: Sovětská ruleta

[editovat] Arab

Podobně jako Rus, i Arab má příjemnou startovní pozici. Arabovo bankovní konto je ještě o něco tučnější než Rusovo, což kompenzuje absenci tradičních zbraní jako je Kalašnikov. Arabové ale přeci jen mají něco na svou obranu. Každý hráč-Arab získává na začátku značné množství malých krabiček s drátky. K těm lze dodat jen to, že jsou používány vždy ve správný čas na správném místě.

Hra za Araba je velmi příjemná a uklidňující. Svůj čas Arab zabíjí procházkami parkem a dozorem nad všemi manželkami. Zde se objevuje další výhoda Arabů. Hráč si může najít a vzít až čtyři ženy, a s jejich pomocí produkovat hodně bodů.

Postava Araba ale není bez limitu. Po vypršení určitého herního času se objevuje povinná kampaň Džihád. Imám ze země onánské zaúkoluje hráče použít jednu z krabiček s drátky. Obtížnost hry se zvýyšuje a hráč musí dopravit krabičku na určité rušné místo a dálkově odpálit. Odpálením krabičky vylétne k obloze spousta rachejtlí a petard, které vytvoří nádherný ohňostroj. Tato událost je tak nevšední, že po zbytek herního dne se nesmí páchat zlo. Když hráč během této doby zhřeší, je Adminem doživotně zabanánován. S koncem herního dne přichází i konec pro postavu Araba.

  • Výhoda: bigamie, bohatství, bigamie
  • Nevýhoda: lenost, neoblíbenost, bigamie
  • Speciální schopnost: Ramadán (hráč nemusí jíst ani pít po celý herní den)

[editovat] Policista

Policisté jsou původně nehratelné postavy, nicméně autoři hry mají v úmyslu umístit speciální kampaň v prvním chystaném expansion packu, díky které bude možno za policistu hrát. Policisté potírají na ulicích zločin a dělí se na různé úrovně podle obtížnosti.

Na začátku hry se bude hráč setkávat především s městskými strážníky, kteří jsou ze všech obhájců zákona nejslabší a nejsnadnější, při prvním střetu použijí nejpravděpodobněji verbální útok, teprve pak sáhnou po obušku, zřídka využijí služební pistoli. Možnost zásahu obuškem nebo pistolí je minimální, takže si hráč může strážníky v klidu vychutnat. Někteří z nich jsou trochu více otylí, což jim snižuje celkovou pohyblivost a pravděpodobnost zásahu obuškem. Během konečné bonusové mise, která se točí kolem útoku na okresní soud, se vaše postava setká také s justiční stráží, která je ještě o něco slabší.

[editovat] Rozšíření nebo pokračování?

V roce 2016 se začalo spekulovat, že vývojáři již legendární hry The Teplice plánují pokračovat v herní sérii a buď vydat rozšiřující datadisk nebo vydat zcela novou hru. Po několika měsících sílících spekulací a naléhání fanoušků se tvůrci rozhodli oficiálně oznámit novou verzi hry, zahrnující původní hru doplněnou datadisky.

[editovat] The Teplice: Migrant Crisis

Vývojáři oznámili 11. 9. 2016 datum vydání na 11. 9. 2017, tedy na dobu přesně o rok později. Stávající lokace – Teplice, část Prahy, Karlovy Vary a Moskva (poslední dvě jen v ruské misi) – doplní syrské Aleppo a bavorský Münich (Mnichov). Nová hratelná frakce zasáhne do zápasu ras, Syřané.

V první syrské kampani – The Syrian Redemption (v překladu „Vykoupení z věznice Sýrie“) – se hráč pokusí dopravit sebe a svou těhotnou ženu Nazíru do německého El Dorada. Překážkou budou velmi fanatičtí islámští radikálové, fanatičtí islámští radikálové, islámští radikálové, umírnění fanatičtí islámští radikálové, umírnění islámští radikálové, islámští radikálové, rovněž však mnozí konkurenční utečenci, lokální mafie, hlídky suverénních států a jejich vojenské a policejní a jiné bezpečností složky a i Mossad. Spojenci budou zejména umírnění muslimové. V nejtěžší poslední misi se hráč a jeho rodina musí merkelovat do západoevropské společnosti.

V druhé syrské kampani – Catch Me If You Can (v překladu „Chyť mě, když to dokážeš“) – se hráč pokusí oddělat sebe a své okolí, poté co se nedokázal úspěšně integrovat do západní moderní společnosti. Příběh navazuje na první dějství, zaměřuje se na tajnou konspirující islámskou sektu v Teplicích a nese se ve více temném tónu. Tato kampaň byla kriticky oceněna, díky své kontroverznosti však bude celá přepracována.

[editovat] The Teplice: Zombies

Fanoušci nemají dost a spekulují nad dalším datadiskem hry, který se má odehrávat v postapokalyptickém světě, kdy Aštar Šeran prohraje válku s ještěry z podsvětí a ti virem infikují takřka celou lidskou populaci. Nebylo potvrzeno.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia