Teplota

Z Necyklopedie

[editovat] Druhy teplot

  • Teplota hlavy

nepřekračuje 38°C. Kontaktujte lékaře pouze v případě teploty od 150 do 200°C, to se již jedná pravděpodobně o teplotu hlavy válce motoru.

  • Pokojová teplota

"je teplota uzavřené místnosti, kterou lze označit jako komfortní. Není přesně stanovena a používané hodnoty se obvykle pohybují v rozsahu 18 až 24 °C" praví strýček Google. Z tohoto lze vyvodit, že pokojovou teplotu nelze naměřit v pokojích vybydlených panelákových bytů na sídlišti v Chánově, jelikož žádný místní panelák díky chybějícím panelům, dveřím a oknům nemá místnost, kterou bychom mohli označit za uzavřenou. Pokud bychom se zde vydali hledat světlou výjimku, pravděpodobněji bychom nalezli tmavou výjimku. Stanuli bychom na sídlišti v Chánově v některém z panelákových bytů, které dosud oplývají nějakou uzavřenou místností (nepočítejme ze sklepních kójí podomácku vyrobené chlívky plně obsazené kdysi volně pobíhajícími pouličními psy), s teploměrem v ruce a naměřili bychom (za předpokladu, že by některý z mnoha členů domácnosti mezitím neodvezl na kradeném kole teploměr do nejbližší zastavárny) teplotu v komfortním rozmezí 18 - 24°C, každý cikán by přesto hovořil o pokojové zimě, nařídil své milence a dceři v jedné osobě zapnutí radiátoru a dožadoval by se na nás s mačetou v ruce našich peněženek a mobilních telefonů. Potom by nás zmlátili baseballovými pálkami a křičeli by cosi o "rasyzmu a dyskrymynacy".

  • Kuchyňská teplota

je zpravidla velmi podobna teplotě pokojové, liší se však o teplo sálající z trouby či sporáku, případně chlad sálající z lednice či mrazáku.

stoupá především ráno po vypití kávy a vykouření první cigarety a to především v prkénkové oblasti. Někteří jedinci preferující studená prekénka jsou mírně vyvedeni z míry, zjistí-li, že tato prkénková teplota již byla někým před krátkou chvílí navýšena.

  • Sexuálně-orientační teplota

je vybočena oproti normálu zhruba o 4%. Tuto teplotu naměříme nejpravděpodobněji v barvami oplývajících průvodech plných žen v maskáčových kalhotách s krátce střiženými nagelovanými vlasy a mužů s knírkem v kožených kalhotách. Dále lze tuto teplotu naměřit v barech okupovaných drsnými motorkáři. Přestože donedávna byla tato teplota mnohým nepříjemná, štítili se jí, kriminalizovali ji a označovali jako "proti přírodě", dnes se již nepokračuje v její léčbě, ba naopak se označuje za naprosto normální či případně v toleranci, pravděpodobně kvůli ututlání neúspěchů v lékařském výzkumu jejího léčení. Přesto si mnozí dovolí namítnout, že by se léčit měla, protože jedinci, kterým byla diagnostifikována (sexuálně-orientační teplouši, či zkráceně jen teplouši), již poté nikdy neměli děti!

uncyclopedia