Tornádo

Z Necyklopedie

Tornado lou

Známé české tornádo: Tornádo Lue

Tornádo (z uzbeckého tor nad oj = smrad nad námi) je rafinovaná hříčka přírody. Vzniká po spláchnutí toalety na ISS či jiné vesmírné lodi. Jelikož toalety fungují nejlépe nad místem s velkou gravitací, musí astronauti potřebu vykonávat právě ve chvíli, kdy se stanice nachází na oběžné dráze nad středozápadem USA, což je údajně oblast, která každého uchvátí a přitáhne, z čehož je jasné, že má gravitaci nesmírnou. V důsledku toho se právě zde vyskytuje nejvíce tornád na Zemi. Když jsou ovšem k obědu fazole či jiné projímavé jídlo, nezbývá astronautům, kosmonautům ani tchajkonautům nic jiného, než vykonat potřebu nad jinou oblastí, takže výjimečně se tornáda vyskytují i jinde na Zemi. Tornáda patřičně smrdí a ohlašují se hlasitými zvuky podobnými bublání nebo prdění.

[editovat] Lovci tornád

Nebyla by to Amerika, kdyby se na tornádech nepokusil někdo vydělat. Nedlouho po objevu tornád se objevili jejich samozvaní lovci, zvaní lovci tornád. Vyzbrojeni supermoderní technikou, snaží se tornáda ulovit. Nejprve je nutno tornádo lokalizovat, což se děje pomocí nejnovějších radarů, sonarů a posedů. Následně vyráží do terénu zásahová hlídka, vybavená vším možným i nemožným, sloužícím k ulovení tornáda. To je nejprve obklíčeno a následně lapeno do speciálních igelitovo-silonových vaků. Získaný materiál je poté využíván jako levný zdroj vody, humusu, léčiv a suvenýrů.

[editovat] Umění inspirované tornádem

Většina umělů se shoduje na otm, že tornádo je jev velice inspirativní. Vznikla už spousta písní (např. píseň Tornádo od skupiny Olympič) i básní (např. báseň Tornádo od Jana Nerudy) inspirovaných právě Tornádem. Pokus o muzikál Tornádo z dílny české zpěvačky Ilony Csákové se bohužel nezdařil. Nad kulturním domem v Žulové se 3 minuty před premiérou přehnalo tornádo a doslova pohřbilo veškeré naděje tohoto mistrovského díla.

uncyclopedia