Trabant Aussicht

Z Necyklopedie

Trabant (česky: Pryskyřičník pádivý) je bakelitové motorové wozidlo, někdy také označované jako BMW.

„Tati předjel tě trabant“

- Na samotě u lesa

MUSTELASBURG, Deutsche Demokratische Republik, Montag (Neues Deutschland) — Microsoft a Trabant dnes na společné konferenci představili nový softwarový systém určený pro řidiče. Platforma "Žuch" představená na mezinárodní výstavě automobilů v Mustelasburg bude letos k dispozici ve 12 kusech automobilu Trabant.

Trabant Aussicht
Trabant Aussicht slibuje, že nabídne "zážitek, jako žádný jiný."
Trabant ceske armady
Trabant Aussicht ve výzbroji české armády
Trabantkabrio
Trabant Kabrio
Trabant-ve-zdi
Dům U Trabanta

Dohoda je součástí globální strategie Microsoftu, největšího dodavatele kancelářských sponek na světě, směřující k hledání nových odbytišť pro své kancelářské sponky. Trabant si od této spolupráce slibuje, že nová technologie pomůže zastavit propad jeho zmenšujícího se tržního podílu, který začíná být patrný i na domácím německém trhu. "Tržní potenciál je neuvěřitelně obrovský," prohlásil Marcus Fields, president Trabant Group v NDR.

Microsoft doufá, že při spolupráci na Trabant Aussich zhodnotí všechny aspekty svého pokročilého technického know how:

  • Nabídne vylepšenou kompatibilitu s původní motorovou tříkolkou Trabant, přičemž se bude snažit zachovat alespoň zdání, že se dá Trabantem Aussich jezdit bezpečně (Ne že by snad Trabant Aussicht nebyl bezpečný ).
  • Obsah jednoho z válců dvojtaktního motoru bude zvětšen o 53%, čímž se sníží doba akcelerace z 0 na 100 km/h na tři hodiny a čtyřicet dva minut, tedy na polovinu oproti předchozím modelům.
  • Do výfukových plynů bude přidávána barvící sloučenina ("Aero"), jejímž účelem je vyvolat zdání, že výfukové plyny pocházejí z tryskových létajících automobilů jednadvacáteho století, které imperialisté na západě touto dobou pravděpodobně dávno používají.
  • Dvojnásob zesílená plastová karoserie bude znamenat mnohem vyšší jízdní bezpečnost (Ne že by se snad Trabant Aussich nebyl bezpečný).
  • Mezi další "Aero" vylepšení Trabantu Aussicht se řadí růžová litá kola, klakson hrající Die Internationale a metr vysoký spojler.

"Snahou našeho nového automobilu je být atraktivnější pro majitele vozů Trabant," říká o spolupráci Steve Ballmer, Microsoft CEO. "Každý majitel Trabantu ví, že vlastníci Ferrari jsou pouze ubožáci, kteří mají problémy s velikostí svého penisu a tržní podíl značky Ferrari je bezvýznamný. Ferrari stále znovu dokazuje, že není schopno přijít s modelem, který by měl stejně lidovou a atraktivní cenu jako Trabant. "

[editovat] Necyklo-dokument

[editovat] Trabant v umění

Koupil jsem si trabanta,
přejel jsem s ním bažanta.
Bažant křičí, běží k žitu,
já mám kupu bakelitu.

„Tati zase tě předjel trabant“

- Na samotě u lesa o minutu později

RumunskoX1 Auta
MoskvičŠkoda 1000MBŠkoda Fabia ScoutŠkoda FavoritŠkoda FeliciaŠkoda JátyŠkoda PopularŠkoda SuperCTrabant AussichtVW Golf IVW Golf IIŽigulík
Počítače
El666

Počítače: AcerAppleBarbie PCCMEUDetektor lžiElektronika 666LenovoNový JeruzalémRačunik-RTuringův strojUral 2
Hardware: Caps LockCD-RWDěrná páskaF13iPrdKompresorScroll lockŠkoda 1000MBŠkvorPaměť WOM
Software: BSODEmacsKVGЛинуксMicrosoft WordPoznámkový blokPřekladSvatý TučňákVálka s švábyWindowsVista
Programování: LispPočítačová lingvistika
Aplikace: AhE-mailEndInternetKomprese datRodné čísloTrabant AussichtDOSBox

uncyclopedia
V jiných jazycích