Transekologie

Z Necyklopedie

Transekologie je hraniční věda mezi ekologií, oděvnictvím a automobilním průmyslem. Pod pojmem transekologie si tudíž můžeme představit naprosto cokoli. Transekologie se zabývá převážně recyklací a prevencí vzniku odpadu, zabývá se převážně těmito obory:

[editovat] Recyklace oblečení po transvestitech.

Všechno oblečení musí být po každé travesty dokonale zlikvidováno, veškerý nezničitelný odpad (falešné diamanty atd.) se ukládá na tajné místo společně s radioaktivním odpadem

[editovat] Recyklace vozů Ford Transit (až od roku 1985)a Volkswagen Transporter

Vozy jsou důkladně rozebrány a díly přetříděny. Vozy Transporter jsou velice oblíbené mezi skupinou hipís, která s nimi jezdí od 60. let i navzdory tomu, že při jízdě žerou i trávu kolem silnice, oblíbily si ovšem pouze vozy T1. Velká část dílů končí na Blízkém východě, zbytek použitelných dílů v Polsku a Rumunsku či Zemi Nezemi. Zbytek nepoužitelných dílů bývá rozdělen mezi nejmenované menšiny, které díly odváží do kovošrotů a výkupen železa.

T5

Ekologická likvidace

Hipí

Všežravka

[editovat] Renovování a likvidace tranzistorových rádií

Blíže nespecifikováno, spadá pod americký úřad odpadů *A*S*A*.

[editovat] Historie

Transekologie vznikla v půlce 70. let 20. Století Vznikla na popud diváků seriálu MASH, po odvysílání epizody, kde transvestita Klinger měl roztrhané dámské šaty. Většině ze zakladatelů bylo toto chování velmi podivné, zvláště pokud si všimnuly, kolik látky bylo vhozeno bez spálení do příkopu, aniž by poblíž byl jakýkoli zbytek jaderného odpadu. Zakladatelé si nikdy nepřáli být jmenováni, z mnoha zdrojů se roznesly zprávy, že ani neexistují, ovšem toto okamžitě po popření odmítli a vyjádřili nesouhlas s tím, že by nesouhlasili.

1 Kc zlamana Tento článek stojí za jednu zlámanou grešli. Je třeba jej převést na konvertibilní měnu, nebo na zlato, případně na sůl, která je nad zlato. Moeda mafagafo
uncyclopedia