Trautenberk

Z Necyklopedie

Robota na Slovensku1.JPG Na této stránce se pracuje
      Prosím vykašlete se dočasně na editaci tohoto článku     

Trautenberk.jpeg
Milostpán Karl von Trauttenberg (česky Trautenberg nebo Trautenberk)
Biografické informace
Pohlaví

muž či žena

Barva očí olověná
Vlasy

ano

Narození

v úterý odpoledne v 19. sloteltí

Rodina

rozvětvená

Děti

Anče, Kuba, Hajnej

Tituly

milostpán, jemnostpán

Povolání

OSVČ, plátce DPH

Zajímavosti

„Nestát, nekoukat, dělat, holoto líná!“

- jemnostpán

Karl von Trautenberk je jedna z nejvíce nedoceněných postav sudetských světových dějin. Tento článek má za úkol zmapovat jeho zásluhy a uvést na pravou míru krakonošské lži, pomluvy a jiné pohádky. Je povinností Necyklopedie očistit Trautenberkovo jméno, protože nikdo jiný to neudělá. Všichni, kdo se zatím postavili Krakonošovu bratrstvu byli bez milosti zničeni. Chapadla Krakonošova zvířecího gangu si bez problému poradila i s nadnárodními korporacemi, jako např. Vodafone. Jelikož bude originální zdroj brzy vaporizován Ministerstvem pravdy a lásky, zde je náhled ve formě lokálního screenshotu, pořízeného 24. květence, léta páně 2016.

Vodafone-Krakonos.png

[editovat] Historie

Trautenberkové z Trauttenbergu jsou původem německý rytířský rod, který od 13. století hospodařil na území českého pohraničí. Postupem času se jim podařilo zvelebit jinak nevyužívanou krajinu a rod prosperoval. V šestnáctém století jim patřila řada statků na Chebsku, Tachovsku a ve Falci. Ondřej Trautenberk to kolem roku 1540 dotáhl až na funkci hejtmana v Tachově. Během stavovského povstání v letech 1618–1620 se ale dva členové zúčastnili demonstrace proti dani z kohoutího kokrhání a tím byl osud celého rodu zpečetěn.

Po bitvě na Černé hoře vyhlásila Evropská Unie Trautenberkům třicetiletou válku, která trvá dodnes. Několika usedlostem se podařilo přežít všechny perzekuce až do 20. století. Až Českým revolučním gardám se podařilo v roce 1945 Trautenberky definitivně vyhubit.

Jelikož na soudruhy dělníky, rolníky a zevlující ynteligenty (pod vedením prvního odborářského prezidenta) již nezbyl žádný žijící zástupce rodu, který by mohl být pro exemplárně znárodněn, rozkulačen, převychován a nakonec po-opraven, byla nucena bolševická propaganda přepsat dějiny a nasadit zbraň nejtěžšího kalibru: Večerníček na veřejnoprávní televizi.

Škody na populaci byly několikanásobně vyšší než u mnohem výpravnějšího a nákladnějšího projektu - 30 případů majora Emana. Ačkoliv počet obětí obou pořadů byl podobný, Eman zasáhl pouze příslušníky PS VB s IQ 74 a méně, kdežto Krakonoš nenávratně poškodil vnímání dobra a zla u 92,8% všech dětí ve věku 8-12 let. Před touto zbraní hromadného ničení byli uchráněni jen ti nejzlobivější, kteří měli od rodičů zakázáno koukat na Večerníček.

Z následků tohoto zločinu Naší Vaší televize se česká a slovenská populace dodnes nevzpamatovala.

[editovat] Aktuální obrázky

[editovat] Externí odkazy

Karlové.jpg
Karlové
Karel I. GottKarel II. MarxKarel III. PoborskýKarel IV.Karel V. LobotómKarel VI. MayKarel asi VII. SchwarzenbergCharles XLII. DarwinLidový zlepšovatel Karel JirásekKája MaříkKarel DCLXVI. syn NěmeckaKril
uncyclopedia