Trolejbant

Z Necyklopedie

Trolejbant (Moravstánsky: Šalinkára) je typické vozidlo v hlavní vesnici Moravistánu, Brně.

Historie

Tento vůz byl vynalezen na přelomu 2. tisíciletí, kdy na území Moravistánu začala pronikat pokročilá technologie spalovacího motoru. Do té doby byl používán pouze motor Husitský, který však měl nevýhodu v tom, že pro pohonné palivo se muselo jezdit až do Kostnice. Šalinkára, jak jí místní říkají, se stala brzo oblíbeným nástrojem k cestování a sebevraždě. Díky ďábelské rychlosti 35km/h se mohla dostat z jednoho konce vesnice ke druhému rychleji, než to zvládlo, zvládá a kdykoliv zvládne Brněnské metro. Velkou oblibu podpořila i řada místních celebrit, třeba dojič krav Pepa nebo švadlena Alena. Významnou osobnosti byl i Jiří Kára, který se stal se svým týmem ŠalinKáras prvním vítězem motorového závodu Trolejbantů, které se na poli za vesnicí koná každý rok.

„Děleeeej, už jsi tady měl bejt 4 minuty, ty magore! “

- Jiří Kára se vysmívá protivníkům

Technické proporce

Trolejbant používá nejnovější železniční technologie. Dosahuje závratných rychlostí a model RS (RadkySpodky) dosahuje až rychlosti 69km/h. Motor je osmikoňový s obsahem žaludku 26l. Trolejbant používá podvozek z mladšího modelu Trolejbába (Komensky: Kolejbába), který mu zaručuje hladký pocit z jízdy a řezu. Pokud využíváme Trolejbant jako sebevražednou pomůcku. Karoserie je nejzajímavější částí vozu. Může se častokrát lišit. Je bohužel obtížné jí popsat. Proto využiji slova našeho moudrého Všehomíra:

„Je to krabice na kebab?“

- Tomio Okamura

Technologie fotoaparátu se do Moravistánu ještě nedostala. Proto vám nemohu poskytnout foto. Avšak vydatné investice, hlavně z Ruska, by brzo měly začít plodit a zvyšovat úroveň naší sousedské vesnice.

Vzpoura Trolejbantů

Na jaře roku 2008 bylo Trolejbantů mnohem více, než lidí. Poptávka a ceny klesaly, což znamenalo vysokou Trolejbantí nezaměstnanost. Toto situaci se poněkud zákeřně pokusil řešit Oprimus Trajm, jež se společně s několika sty (100) Trolejbanty pokusil o puč. Tato událost, kterou můžete znát jako "Vesnické jaro" vstoupila do dějin jako ukázka toho, že některé národy nejsou na práci s vyspělými technologiemi ještě připravené. I přes tento politováníhodný incident se Šalinkára do dnes počítá mezi národní znaky a místní raritu územního celku Moravistán.

Trolejbant v moderním Brně

Brněnský motorový park sčítá 9 (není prvočíslo) Trolejbantů nejnovější edice "PráglSmrad". Využívají se převážně pro přepravu lidí, jež jsou zmoženi životem. Kdo by ale nebyl, žíti na tak hrozném místě. Trolejbanty udržuje v pochodu síla lepící pásky a několika věrných obsluhovačů.

uncyclopedia