Tučňák

Z Necyklopedie

Klubzastarounecy

Klubzastarounecy
Tento článek vznikl v srpnu 2006, je tedy skoro stejně starý, jako sama Necyklopedie.

Z důvodu ochrany historických hodnot je zakázáno článek jakkoli negativně hodnotit či dokonce upravovat.
Poškození článku se trestá dle zákona, vandal se navíc vystavuje nebezpečí lynčování davem rozzuřených staromilců.

Tučňáci

Dva krásné příklady tučňáků v jejich přirozeném prostředí.

Tučňák je velmi legrační odrůda zeleniny pěstovaná v Kamerunu. Tato rostlina má výrazně rozlišené pohlaví. Je dobře rozlišitelné a to často vedlo k využívání těchto rostlin k okultním praktikám. Například v Americe jej pálí na hranicích podivní lidé s brýlemi a uniformami s obrázky barevných okýnek.

Zvláště nápadným znakem je pak výborné maskování, kdy načervenalé zbarvení tučňáků splývá s modrobílou barvou sněhu.

Pečené tučňáky jsou oblíbeným jídlem českého politika Stanislava Grosse. Vařené tučňáky zase miluje Miloš Zeman, který recept na jejich úpravu získal od Marie Kabrhelové, když spolu seděli v restauraci U Pavouka.

Další tepelné úpravy tučňáků nejsou známy. Jednomu z redaktorů se ale povedlo zjistit, že vršovičtí houmelesáci žerou tučňáky na pivě, víně, vodce, rumu, ironu...

Sarracenia flava
Rostliny
AcerAdelaide kratzmariBanánovníkBez černýBolševník velkolepýBrokoliceCelerCibule kuchyňskáCírkevČajovník čínskýČuhýřHopsinkyInteligence rostlinJílovec MaďarJmelíKaktus polárníKlausovec obrovskýKlementýnkaKokoticeKonopí setéLilek bramborLípaLopata pracovníMák setýMasožravé rostlinyOkurka setáPleskatec zavlhlýPýr zkroucenýSlunečnice ročníSmrk velkýŠalinovníkTrnka obecnáTřešeňTrdelníkTučňákVlas člověčíVlaštovičníkVrbaZelí
uncyclopedia