Tvoje máma

Z Necyklopedie

Bouncypotato
Necyklopedizovat!
Odkazy, styl - Jak na to?
Logo Necyklopedizovat

[editovat] TVOJE MÁMA

Článek "Tvoje máma" nemá za účelem urazit, ani TVOJÍ MÁMU, tak ani tebe, tak ani nikoho jiného jmenovaného. Proti TVOJÍ MÁMĚ (pokud to není Baba Jaga, nebo Miley Cirus) nic nemám, ani proti tobě (pokud nejsi Baba Jaga, Miloš Zeman, nebo Alza-ufoun). Pokud mě za tento článek budeš chtít zažalovat, budeš vypadat jako trouba.

"Tvoje máma" vznikla jako vtip už asi v 16. či 17. století (17 je prvočíslo). Splodil jí asi William Shakespeare(čti:Viliem Šejkspír), (jo, ten William Shakespeare) nebo Jan Amos Nikolas - Adam Mojmír Otakar Spytihněv Komenský ( zkráceně J.A.N. A.M.O.S. Komenský), to se přesně neví. Máma TVOJÍ MÁMY měla hodně ráda umělce a učitele takže, kdo je otcem TVOJÍ MÁMY nevíme.

[editovat] A to, že vznikla jako vtip?

Ano. Máma TVOJÍ MÁMY, dále jako Babička, byla šprýmařka, takže hodně jedla, aby si lidi mysleli, že je těhotná. Hodně toho snědla při slavnosti učitelů, kde byli i dva podezřelí otcové TVOJÍ MÁMY. Každopádně si jí všimli katoličtí kněží a protože nebyla vdaná, ale těhotná (po pěkném strávení večírku s Janem a Willem teď již skutečně byla) chtěli jí ukamenovat. Když se o tom dozvěděla, stačila emigrovat do Moravstánu. Porodila ve Znojmě, při cestě do Brna.

[editovat] Pár zajímavostí a citátů o TVOJÍ MÁMĚ

Víte co to znamená Pu***, v angličtině? TVOJE MÁMA! -Miloš Zeman. TVOJE MÁMA je tak tlustá, že se od ní odrážej kulky líp než od tanku! -Neznámý týpek co hlídá hranice do Moravstánu. Deine Mama ist so hässlich, dass, als er sah ihr Bild in meinen Soldaten von Stalingrad geflohen. -Adolf Hitler. --80.188.200.2 12. 11. 2016, 22:29 (UTC)Anonymus, 6.6. 2006 --80.188.200.2 13. 11. 2016, 09:04 (UTC)TVŮJ FOTR-11.11.1918

uncyclopedia