Učitel

Z Necyklopedie

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s články Pedagog, Typy učitelů

Merge-arrows.png Tento článek se tematicky překrývá s článkem Paníčitelka.

Nebezpečný živočich

Tento článek přináší nový pohled na jedince, kteří žijí mezi námi, a kterým říkáme učitel.

Teacher.jpg

Odkud vlastně jsou?

Učitel je zvláštní forma mimozemského života na bázi kofeinu a arogantinu. Na první pohled se velice podobá člověku, ale výrazný rozdíl je ve vnitřních orgánech. Učitelé nemají páteř a často ani mozek. Veškeré jejich chování řídí smyslové orgány a počasí. Živí se tmavou, hnědou až černou, tekutinou, kterou získávají postáváním a vykecáváním se u varné konvice. Tato tekutina je velice bohatá na kofein, látku nezbytně nutnou k chodu jejich organismu. Pokud se učiteli více jak dvě hodiny nedostane dávky kofeinu, dostávají destruktivní záchvaty vzteku a po další hodině v křečích umírají.

[editovat] Pohlaví

Samičku učitele lze od samečka rozpoznat podle toho, že mají na sobě stejnokroj ušitý ze starých koberců. Často mají delší vlasy, ale není to pravidlo. Pokud tomu tak je, bývají neupraveny, nebo upraveny způsobem, že se neupraveny zdají být. Někteří jedinci mají až zažloutlé zuby, důvodem je jejich obživa - oblíbená kofeinová tekutina. Samičky jsou mnohem nebezpečnější než samečci. Bývají kousavé a některé starší dokážou dštít síru a oheň. Samečci jsou oproti samičkám mnohem klidnější, někdy bývají dokonce apatičtí až lhostejní.

U některých druhů učitelů není pohlaví patrné. Většina vědců se kloní k názoru, že své pohlaví záměrně maskují, jiní říkají, že pohlaví nemají, protože ho jako všichni ostatní učitelé nepoužívají. Jsou tedy na evolučním žebříčku výš. K těmto druhům patří tělocvikáři a některé poddruhy matikářů.

[editovat] Rozmnožování

Jak už bylo řečeno, učitelé, ač většinou pohlaví mají, nepoužívají ho k rozmnožování ani k jiné činnosti. Rozmnožují se procesem parazitování na jiném druhu živočicha. Nejčastěji na lidských mláďatech, které složitým procesem, jemuž říkají výuka, postupně předělávají na další učitele. Podaří se jim to pouze asi s pěti procenty žáků (hostitelů).

[editovat] Společenství

Učitelé žijí v uzavřených společenstvích, kmenech, které nazývají sbor. Každému sboru velí alfa jedinec, ředitel. Ředitelem se stává ten z učitelů, který se před ostatními prokáže nějakou silnou předností. Nejčastěji agresivitou, nebo tloušťkou. Pokud ředitel zahyne, nahradí ho učitelé jiným jedincem ze svého středu.

Ministerstvo školství staví velké budovy zvané "školy", kde se mají žáci vzdělávat. Nebozí domestikovaní učitelé, kteří by jen těžko přežívali v přírodě, tyto budovy osídlují a úřady to tolerují. Každý učitel tam má svoji místnost. Učitelé jsou ale takové veverky, a tak přežívají v menších místnostech, kterým říkají kabinety. Do těch větších tahají kvanta obětí (tedy žáků) a takovým místnostem pak lživě přezdívají "učebny". Pouze Ředitel má právo na větší místnost srovnatelnou s velikostí třídy. (a hojně jej využívá) Pokud nějaká oběť vkročí do "učebny", "kabinetu" nebo nedej bože "ředitelny", kam nebyl vyzván, je za to velmi krutě potrestán.

Celé společenstvo se pravidelně schází v k tomu určené třídě. Té pak přezdívají "sborovna".

[editovat] Druhové zvláštnosti

Hungerstreik Zelt Hannover 2011.jpg

Kabinet němčiny.

  • Základním druhem učitele je třídní. Je to nejrozšířenější druh, který se nevyznačuje žádnou výraznou předností, většinou řídí pouze rozmnožování.
  • Češtináři, stejně jako dějepisáři umí svoji kořist zneškodnit tak, že ji uspí, nebo dokonce unudí k smrti.
  • Tělocvikáři dávají přednost fyzické likvidaci, při níž štvou kořist tak dlouho, dokud nepadne únavou.
  • Chemikáři mají od přírody vyvinuté žlázy, pomocí nichž kořist otráví.
  • Matematikáři se většinou úspěšně pokoušejí dohnat svou obět do pokročilého stádia frustrace.
  • Výtvarkáři/hudebkáři se snaží v oběti potlačit jakýkoliv, byť jen nepatrný zájem o umění.
  • Angličtináři,němčináři,ruštináři, španělštináři a jim příbuzné druhy nejdříve paralyzují jazykové schopnosti oběti.
  • Uklízeči a školníci jsou neškodní.
  • Ředitelé oběť nejprve straší, pokud potřebují větší dávku arogantinu, vyloučí oběť z ústavu. Zoufalý dotyčný se poníženě snaží vecpat na jiný.

[editovat] Závěr

Nebezpeční učitelé často žijí v symbióze s jinými organismy, školníky, uklízečkami, družinářkami a školními kuchařkami a ještě těmi drahými bábami ve školním bufetu. Tyto organismy sdílí stejnou vývojovou větev.

uncyclopedia