UPhone

Z Necyklopedie

Cerna barva.png

Fotografie uPhonu

UPhone (čtěte ufoun) je malé, dva kilometry dlouhé zařízení, které slouží ke komunikaci s mimozemskými obyvateli vesmíru. Leží pod zemí někde na východ od České republiky (což znamená kdekoliv). Důvod, proč je uPhone umístěn pod zemí je ten, že byl vyroben ze zlata a je tedy možné, že kdyby byl umístěn na povrchu, lidé by se ho mohli pokusit ukrást. V podzemí není zabudovaná elektřina, takže důvodem, proč zařízení ovládají z povrchu, je tma. Český ufologický ústav získal exkluzivní fotografie tohoto zařízení při uvádění uPhonu do provozu dne 36. prosince 2008. Nechce ovšem sdělit, kde se nachází.

[editovat] Úspěchy

Největší úspěch byl zaznamenán 30. února 2016, kdy přístroj zaznamenal zvláštní zvuky. Bylo to krátké pípnutí zaznamenané přesně o půlnoci. Těžko uvěřit, jestli to bylo něco z vesmíru, ale lidé z ufologického ústavu tvrdí, že je to dokázáno. Jak, to zatím veřejnosti nebylo odtajněno.

Dalším úspěchem je zjištění, že je ze Země možné pozorovat UFO pouhým okem a to v noci, kdy jsou na obloze jasně viditelná světla. Tím jde zjistit, že mimozemských obyvatel je velké množství. Předpokládá se, že jich může být více, jak obyvatel Země. V roce 2011 dostal ufologický ústav v Japonsku zprávu, že se k nám chystá na návštěvu vůdce rasy modrozelených mimozemských obyvatel z planety Z5-G7OP. Setkání by se mělo uskutečnit v roce 3125, a proto by se tato zpráva měla předávat z generace na generaci, aby z jejich návštěvy nebyli naši potomci překvapení. Naplánovali také další návštěvy.

[editovat] Další naplánované návštěvy

  • rok 3654
  • rok 4589
  • rok 6347
uncyclopedia