Ukrajina

Z Necyklopedie

Ukrajina (Ukrajinský sultanát)
Україна
Znak Ukrajinského Sultanátu
Ukrajinský sultanát - vlajka
státní zřízení:sultanát (ukrajinská národní verze)
hlavní město:Kyjov (původně Černobyl)
jazyk: Ruština (v parlamentu ukrajinština)
Ukrajina 2014
prezident:Paša Ustaša
hymna:Jeszcze Ukrajina nie zginęła
měna:Ukrajinský tolar
národní jídlo:Ukrajinštví ptáčci
Ukrajinský boršč
Ukrajinka
Ukrajinský sultanát-Velký znak
Velký státní znak
Bref wc duo stick
Vztyčování vlajky

Ukrajina (přesněji Odkrajina, hanlivě U kravína, ukrajinsky Obкраїна) je rádoby nezávislá země (název Odkrajina dává jasně najevo, že je to země, ze které se pomalu odkrajuje, stačí se podívat na mapu Ruska a máte jasno) ležící na pomezí Evropy, a Ruska, na jihozápadě hraničící s Romanií, druhou nejchudší zemí v Evropě, Moldávií, úplně nejchudší zemí v Evropě a Podněstřím, které bylo by ještě chudší, kdyby ho někdo uznal. Na západě, jihu a severu také s někým hraničí, ale s kým, to nám Ukrajina tvrdošíjně odmítá sdělit. Jížní území je tvořeno Černým a Azorským mořem. Západní části Ukrajiny/Odkrajiny požádaly o odkrojení Karlovarské Velkovévodství. Ukrajina je zakládajícím členem SNS - Společenství Nepoznaných Států.

[editovat] Povrch

Povrch Ukrajiny je tvořen převážně kopečky, údolími, řekami a skládkami. Sem tam se objeví nějaká rovinka, a té se zde říká širá step. Největšími pohořími jsou "Tajuplné Karpaty". Před několika dny k nim patřily ještě Krémské hory na jihu Krémského poloostrova. Poloostrov je spojen s pevninou Periskopovou šíjí a byl zrovna odkrojen od Odkrajiny za pomoci procarských sil Cara Putimkina.

[editovat] Klíma

Téměř celá Ukrajina spadá do indického subtropického pásu, převládá zde tedy velmi teplé počasí, a rok se dělí na období deštů a sucha.

[editovat] Istorija

Transcarpathia
Podkarpatská Rus byla darem Stalinovi od jeho lokaje a slavjanofila Beneše.

Národním symbolem Ukrajiny je trojzubec a to od dob, kdy vikingský náčelník Kyjova byl zároveň Pánem sedmi moří.

Za první světové války v Ukrajině vznikaly vlády jako houby po dešti. První Ukrajinská bespublika existovala v letech 1917-1919 a skončila hlavně díky pruzení ruských bolšanů. Ukrajina byla jako samostaný stát dlouho jen pikantním snem Mychajla Hruševského, prvního ukrajinského paši. Západní část Ukrajiny připadla Polsku jako zámořská kolonie (byl zde plán na zřízení safari), a v roce 1922 vznikla Ukrajinská sovětská socialistická bespublika jako loutkový stát státu s kódovým označením CCCP (což je celkem logicky Rusko).

V roce 1927 v tureckých lázních s italským personálem v rakouských Alpách vznikla Organizace ukrajinských militantních nacionalistů s. r. o., která začala významně remcat do politiky na Ukrajině. V letech 1941-1944 byla Ukrajina okupována Německou říší, po porážce Německa (které ostatně vždy vyvolá světovou válku, aby ji pak mohla prohrát), byla k Ukrajině připojena Volyň a Halič, území, která patřila Polsku a také Podkarpatská Rus, teritorium Československé. Krémský poloostrov pak byl připojen lepící páskou tatíčkem kutilem Nikitinkou von Chruščofem.

Ukrajinci jsou kluci šikovný (jen se podívejte, co už v Čechách postavili), a tak se s chutí vrhli do industralizace, kolektivizace a podobných nápadů, čímž si zadělali na spoustu zábavy. Například 26. dubna 1986 si dva kamarádi hráli s jadernou elektrárnou, ale ta jim bouchla, tak došlo k Černobylské katastrofě, nejhorší havárii jaderné elektrárny v dějinách, a k oživení starých živočišných druhů - Stegosaurů, Brontosaurů a třínohých kuřat. Jen lidi se museli vystěhovat.

V současnosti je pašou Ukrajiny Viktor Juščenko, předseda strany Oranžových; Janukovyč, přítel Putinův; pouliční gang Mejdan; Putin.

[editovat] Jazyk

Na Ukrajině se kvůli ruským utlačovatelům zakázalo písmeno G, pod trestem odnětí vole na 15 let, G nahradilo H, a tak se tam imihranti váží na kilohramy a občas si v hospodě poručí pravý maďarský huláš. Dále Ukrajinci do všeho cpou i a takzvané doppel i (ї). + - Viz tento příklad: Bїd H ji v virchnїj strinї pichvї.

Nejdůležitější věta:

  • Моє судно на повітряній подушці повно вуграми. (Moje sudno na povitrianij podušci napovnene vuhrami)

Země Koruny české BohemiaBójskoČeskoČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieHolandskoChorvatskoIrskoItálieIslandKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Točící se svět

AsieČečenskoČínaIndieIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRMongolskoOnánRuskoSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní Afrika

AmerikaKanadaGrónskoRepública Socialismo o Muerte de CúbaSpojené státy americké

OstatníAbsurdistánAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia