Ultrapolitologie

Z Necyklopedie

Ultrapolitologie je nový politický směr založený následkem zhroucení všech fragmentů koalic v českém parlamentu Tento nový směr vznikl 20. 6. 2007 v Praze.

[editovat] Rozpuštění a vypuštění parlamentu

Prazska kanalizace

Následkem nedostatečné důvěry k jakýmkoliv politikům došlo v Praze k rozsáhlým převozům zhroucených zástupců lidu na kliniku doktora Chocholouška. Podle poslední zprávy rádia Jerevan ovšem budova parlamentu zůstala v podstatě zcela zaplněna uchazeči na další volební období. (V pozici čekajícího střelce.) Opozice totiž strategicky připravila dostačnou zásobu náhradních politiků. K zajištění tohoto státnického úkolu byla vláda nucena požádat ostravskou Záchrannou báňskou službu o zabezpečení svého dosavadního sídla ve Strakovce, neb je ohroženo podtunelováním, a tedy nedostatkem osob vhodných k postupu.

[editovat] Kanalizace ohrožena

V následujícím období tedy lze předpokládat rozsáhlé nepokoje v pražské kanalizaci. To by mohlo být způsobeno jejím ucpáním přemísťujícími se odpadlíky. Odcházení kanálem se bude nadále vyučovat jako nová sociologická nauka. Nová katedra se připravuje na další volební období v Albánii. Místní soustava nevyužitých bunkrů se k tomu skvěle hodí. Rozpočet na úpravu těchto zadarmo poskytnutých prostor vhodných ke skladování a výuce dalších politiků se bude kompenzovat našimi přebytečnými vládními letadly.

Největším problémem se jeví prokopání dostatečně kapacitního potrubí skrze pohoří Biokovo v Chorvatsku, kde se předpokládá potíž s překřížením chodeb a opevnění vybudovaných v oblasti Paklenica. Toto opevnění je nyní používáno jako umělecká galerie pro obrazy z období reverze socialistického realismu po odchodu socialistů pozůstalých po maršálu Titovi. Rovněž se očekávají značné protesty ekologů, pro pravděpodobné znečištění horských potoků a řek.

uncyclopedia