Uran

Z Necyklopedie

Uran2.jpg

Uran je tak líná planeta, že se po své dráze válí sudy.

Guran žere uran. Asi mu chutná.“

- Jiří Paroubek

Uran je sedmou planetou sluneční soustavy. Je zajímavé, že je to prvočíslo. Uran je vůbec velice zajímavá planeta. Zajímavá především tím, že je to zřejmě nejnudnější a nejlínější nám dosud známá planeta...je také maličko...výstřední.

[editovat] Parametry planety

Uran je celkem velká plynná planeta dost daleko od Slunce. To by nebylo nic výjimečného, podobně je tomu u dalších třech nebo čtyřech těles. Neobvyklý je však fakt, že Uran se neotáčí kolem své osy podobně jako ostatní spořádané planety, planetky a planetesimály, nýbrž se po své oběžné dráze líně kutálí. To je lenoch, co? Planeta má také několik slabých prstenců, které jsou tvořeny hranatým a tvrdým materiálem, který byl pravděpodobně vypovězen z planety kvůli své hranatosti a tvrdosti. Jak se tomu stalo, netušíme. Můžeme se pouze domnívat, že jej ze své planety vyhostili její obyvatelé, jakkoli se to kvůli jejich lenosoti a neschopnosti zdá nepravděpodobné.

Všechny planety mají (dle vědeckých výzkumů) nějaké to pevné jádro a kolem něj postupně různé další vrstvy. Ne však Uran. Uran je od okrajů po prostředek, naprosto homogenní. To znamená, že v celém Uranu prakticky není nic jiného, než stejnorodá, nudná látka o nejistém tekutoplynném skupenství, takzvaný liquidogasus.

Uran.jpg

Autentické foto obyvatele Uranu pořízené vesmírnou sondou Sputnik 666.

[editovat] Obyvatelé Uranu

Obyvatelé Uranu jsou, stejně jako celá planeta, kulatí, líní, a ze všech stran téměř stejní. Samozřejmě mají oči a ústa, ale...prostě...když je zavřou, jsou všude stejní. OK?

Problémem je však název obyvatelů Uranu. Je sice mnoho variant, jak je nazývat, ovšem není tu žádná tak jasná a přesvědčivá, jako třeba Marťané. Kdepak. Máme na výběr z Uraňanů, Uranaňanů, Uranitů, Uranánců, Uránců, Urálců, Uraniťánců, Urinálců, Uraniňálců, Urouňů, Urounů, Urologů a vůbec nejprapodivnější verze - Urouňakanálňálců. Bohužel se nám nepodařilo s obyvateli Uranu zatím navázat kontakt a zeptat se jich, jak že si říkají. Zdá se totiž, že byli líní vyvinout řeč či nějaký jiný způsob komunikace.

uncyclopedia