Válka u zeleného lesa

Z Necyklopedie

Bouncypotato.gif
Necyklopedizovat!
Odkazy, styl - Jak na to?
Logo Necyklopedizovat.jpg

Válka u zeleného lesa byla jedna z devíti válek, která se odehrála na území bývalé Orientální Země Jet-li, ležící na rovníku mezi Japonskem a Čínou. Válka probíhala mezi třemi říšemi, obývající území jet-li. Jedná se o modrou říši (Jinno)= Z této říše pochází tři přední historické postavy, o kterých bude pojednávat tento článek. Jedná se o Dominika Luroxe II., který působil ve válce jako velitel 6. z celkových 20. legií (a byl znám jako nejsilnější velitel modré říše a druhý nejsilnější hrdina země jet-li), dále Pavla VrbuPvP (velitel 8. legie, legie tzv. bufferů, což byli léčitelé stratégové), a Jakuba Throwa (velitel 17. legie, což byla legie nindžů a špehů). Dále se na ůzemí jet-li nachází žlutá říše (Chunjo), a červená říše (Shinsoo). Válka u zeleného lesa se odehrála pochopitelně mezi těmito třemi říšemi. Nyní vám postupně blíže popíši jednotlivé aspekty války. První vám přiblížím jednotlivé tři říše a důvod války mezi nimi, kde se válka odehrává atd. Poté vám popíši jednotlivé historicky významné postavy a jejich role v této válce. Nakonec vás seznámím s výsledkem této války a jejím dopadem na území jet-li. Mimochodem, jakákoliv podobnost s orientální akční hrou metin2 je zcela náhodná.

1. Říše

Modrá říše Soubor:VlajkaJinno.png -Modrá říše je velikostně největší ze tří říší, má však nejnižší viskozitu obyvatel. Nachází se na východě země, a je ze všech stran obehnána velkými písečnými dunami, za kterými se nachází rozlehlá poušť. Jejím císařem je Kung-pao-lin IV. Říše se vyznačuje především velkou moudrostí, starodávnými znalostmi a geniálními stratégy. Její vlajka symbolizuje moře (protože se na jejím území nachází nejvíce vodních ploch). Obchoduje především prostřednictvím lodní dopravy.

uncyclopedia