Vít Jedlička

Z Necyklopedie

Liberland
Svobodná republika Liberland
Znak liberland
Znak
Vlajka liberland

Vlajka

státní zřízení:Ústavní republika s prvky přímé demokracie
hlavní město:Liberland
jazyk: Čeština, angličtina
náboženství:Ateismus
Mapa liberland
rozloha 7 km2
prezident:Vít Jedlička
premiér:Vít Jedlička
hymna:Žít a nechat žít
měna:1 libra
národní jídlo:Vepřoknedlozelo
národní sport:Prudění

Vít Jedlička (* 6. září 1983 Königgrätz) celám jménem Vit Jedličkovič von Liberland, král Socialistického ráje. Jedná se o jednoho z nejznámějších českých socialistických politiků a zastává názor, že se člověk o sebe a své finance nedokáže sám správně starat, proto by měl stát co nejvíce zasahovat do jeho života.

[editovat] Život a politická kariéra

Vítův život byl od narození velice nudný, narodil se komunistickým rodičům v českoruské rodině v německém městě (což na něm zanechalo následky) Königgrätz (Hradec Králové), ale mladého Víťulku mrzelo že nemůže být princeznou.

Vstoupil do Königgrätzké pobočky Strany poddaných občanů, kde si začal budovat svou kariéru aristokrata. Už od začátku své politické kariéry přemýšlel jak se stát králem Země Koruny české (kde jak víme momentálně trůní Miloš Zeman), ale neúspěšně. Vytvořil web Znicimezivoty.cz, aby sdílel svoje myšlenkové postoje.

[editovat] Životní mezník

Založení Liberlandu

Roku 2015 jej však přestalo bavit čekat až se starý král uchlastá a on se bude moct stát vytouženou princeznou, proto 13. dubna dobyl svým bojovým automobilem území mezi Chorvatslávií a Srbskostánem které pojmenoval Komunistický ráj, který po pár minutách přejmenoval na Socialistické království Liberland a sám sebe jmenoval jeho princeznou.

11. května 2015 pana princeznu zatkla chorvatslavijská policie (za pohoršování, jelikož byl oblečen do bílé sukýnky a na hlavě měl korunu) a převezla jej (tedy ji) na chorvatslavijskou psychiatrii, kde mu (tedy jí) vysvětlili, že je muž a nemůže být tím pádem princezna. On se rozbrečel, nakonec souhlasil, ale odmítl se stát králem a přijal titul prezidenta.

- Obdivuje Nigela Farage z komunistické strany UKIP - UKaž Inda Pracujícího

[editovat] Politické zaměření

Víťulka je přesvědčen(a) že občan je až moc svobodný a že je potřeba aby se o něj začal stát opět řádně starat. Dále je taky přesvědčen že je na světě málo princezen, království, socializmu a propagátor zdanění absolutně všeho.

Citáty: "Socializmus je víra v pevný stát, který se dokáže postarat o vaše finance daleko lépe než vy sami."

"V Liberlandu si můžete uložit všechny vaše peníze na vázaný účet. Směňovat se budou 5:1 a poplatek za převod bute pouze 70% vkladu."

"Chorvaté! Chcete si zahrát na policajty a zloděje?"

"Je správné odevzdávat všechny svoje peníze státu, protože lidé nevědí, co s nimi dělat"

uncyclopedia