Večerka

Z Necyklopedie

Certifikovano - tradicni vietnamsky obchod

Večerka je potravinářský řetězec, dosahovaným obratem největší ve Slezsku, na Moravě a v Čechách a dosahovanými tržbami nejmenší ve Slezsku, na Moravě a v Čechách.

[editovat] Základní informace z Veřejného rejstříku

Řetězec Večerka je přes anonymní akcie vlastněn několika Vietnamskými dynastiemi. Hlavním oborem podnikání je nákup potravin ve slevách v ostatních potravinářských řetězcích, jako jsou Lidl, Penny Market, Kaufland, Albert, Debilla či ČESCO, a následné poskytování pracích služeb. Večerce se v roce 2016 podařilo obdržet prestižní certifikaci Asociace vietnamského tradičního obchodu.

[editovat] Sortiment

Obchodní řetězce
Koruna

potravinové
Albert
Allahu Akbar
Billa
de Billa
Kaufland
Lidem
Lidl
TESCO
Večerka

nábytkové
IKEA
Necyklokrám

ostatní
Agrofert
Cikay Elektrospotřebiče
IKEA

V potavinářském řetězci Večerka najdete mnoho zajímavých produktů, jako např. čínské polévky, vietnamské polévky, korejské polévky, napalmový olej (prodává se v různých baleních, např. balení-jako-sušenka, balení-jako-müsli, balení-jako-tyčinka, aj.), a také zvláštní potraviny vytvořené z ropy, a dalších anorganických chemických sloučenin.

[editovat] Místo na trhu

Potravinářský řetězec Večerka velmi úspěšně expanduje na českém trhu, no a v Čechách vlastně taky, výjimečně i exploduje, nebo, a to je zajímavé, pokud je provozovna dobře pojištěna, může i vyhořet. Heslem manasežerů potravinářského řetězce Večerka je „Večerku do každé vesnice, do každé ulice, do každého patra a do každé domácnectnosti“. Například ve Starém Městě Pražském jste měli vždy celá staletí pocit, že v úzkých romantických uličkách při večerních romantických špacírgangech cosi schází - a bingo! Scházela Vám tam do šera poblinkávající Večerka s příjemnou milou obsluhou s krásným měkkkým přízvukem "Šišet-ši pane".

Potravinářský řetězec Večerka se také podílí na čištění a konsolidaci českých státních financí. Především se spolu s dalšími subjekty podílí na očistě finančních toků, pomocí tzv. monetární transmutace čili čištění špinavých financí, což je velice záslužná činnost a můžeme být velice vděční, že nám ji díky investicím ze západu, jmenovitě z Hohoho!-Čumím-Minova města, muži rákosek zprostředkovávají.

[editovat] Seznam poboček

  • Abertamy
  • Adamov
  • Adamov
  • Adamov
  • Adamov
  • Adršpach
  • Albrechtice
  • Archlebov

<Timoutův error č. -65535, seznam příliš dlouhý pro načtení, zkuste stránku refrešovat někdy po roce 2022>

[editovat] Původ názvu

Název "Večerka" vznikl podle autochtonního ranného vína Večerka, oblíbeného ve vietnamské komunitě, např. p. Goethem. Je to speciální druh červeného nebo žlutého vína, jež se posléze obarvuje na bílo. Odrůda "Večerka" vznikla úplně samovolným křížením za zády vinaře a zcela bez jeho požehnání. Má hrubě rákosovou barvu a chutná po hořkých mandlích.

[editovat] Kontroverze

Tak tady Vám musím napsat několik velmi důležitých v*ě.c- -í+ *   Vše je v naprostém pořádku - nebylo zjištěno vůbec nic kontrovrzního.

[editovat] Ćíst dále

Další doporučené čtení pro lidi, kteří si potravinářské produkty zásadně nenosí domů, ale konzumují je přímo v prodávající provozovně: vietnamské tupo

Žena za pultem edit Bird hand obchod - business - geschäft - commerce - abarrotería - affare - торговля Bird hand
AgroprdAktron TelekomAlčertBhuptgBillboardBojovníci od Al-LidluCall of KauflandCastrolCentrální šroubCikay ElektrospotřebičeČESCOČeská poštaČínské bistroČínské výrobkyDebillaHorst FuchsCharitaIKEAInzerátKaufmumulandKobloLidem (obchod)ObchodOchrana osobních údajůPlutoniumPodnikatelPojištěníProblientMakroprocesorMasokombinátNákupní vozíkNecyklokrámReklamaReklamy GoogleRobin OilSkálaSlevový kupónŠestsetšedesátšestkaUruguayský pytelVečerkaVietnamské bistroZájezdy last yearZbožíZákazník   
uncyclopedia