Velikonoční kruh v obilí

Z Necyklopedie

Agromenorah.jpg

Agromenorah

[editovat] Popis

Na snímku je tzv. Velikonoční kruh v obilí objevený v roce 2012 nedaleko Psojed. Skládá se, jak vidno, z obrazu sedmiramenného svícnu, nad kterým se vznáší vesmírný přistávací modul typu AKX-19-587-B/FŇ-311-313/6-GYYQC-007RS-ZX039-5, zkráceně Alfa-kappa.

[editovat] Analýza

Tento kruh v obilí je jasné znamení, že vesmírná flotila Plejáďanů je na cestě k nám, a že se objeví na Velikonoce. Obrazec byl vytvořen komplexním působením 37 (povšimněte si, že to je prvočíslo) tvarových zářičů z keltského období. Keltští druidové věděli o příletu Plejáďanů už 3571 (povšimněte si, že to je prvočíslo) let před jejich startem. Při bližším zkoumání obrazce bylo zjištěno, že stébla ve směru severojižním nejsou zlomená, ale ohnutá, což je jeden z jasných důkazů, že obrazec je mimozemského původu. Dále bylo zjištěno, že stébla ve směru jihoseverním leží přesně opačně, než ve směru severojižním, což je další důkaz. Prostřední kruh má v průměru přesně 13,27 metru, což sice není prvočíslo, ale velmi se mu blíží, takže se jako prvočíslo musí počítat, a bylo zjištěno, že stébla v něm ležící, kterých je přibližně 41 469,87795 kusů (což je příznačné, protože 41 467 je prvočíslo) jsou ohnuta v celkem 1597 směrech (i toto je prvočíslo). Dle vyjádření předního odborníka na agrosymboly Jaroslava Chvátala jsou toto jasné důkazy toho, že tento agrosymbol je mimozemského původu a má zásadní význam pro budoucnost.

[editovat] Zajímavosti

  • Všichni prasopsi v okolí do 3 km tohoto symbolu chodili 7 a půl dne se ocasy staženými mezi nohy.
  • Menstruující ženy pocítily výraznou úlevu ze svých potíží.
  • Henryk Lahola se k výskytu obrazce odmítl vyjádřit, protože pracuje na získání dalších doktorátů.
  • Český génius Jaroslav Chvátal si kvůli kontrole parametrů obrazce zakoupil nový počítač.
  • Členové tajné společnosti Al-Gebra nás s dotazem na tento symbol poslali do prdele.

[editovat] Závěr

Bohužel ze symbolu zatím nikdo nevyčetl, o kterých Velikonocích Plejáďané přiletí.

Znacka kruhovy objezd.jpg
   v  d  e
Kulaté články
Konec kruh objezdu.svg
Bludný kruhChodí pešek okoloCyklomethanCyklostezkaKoloKolometKolováKoloběhKolečkoKouleKruhKruhový JičínKruhový objezdKruhy v obilíKružítkoKulaťákKuličKulocentrismusKulovéKvadratura kruhuSférické DVDToaletova kružniceVelikonoční kruh v obilíVelký kulový
uncyclopedia