Venuše

Z Necyklopedie

Venus Cupid Folly and Time - Bronzino small.jpg

Venuše a Kupid na slavném obrazu Milana Knížáka. Znalci umění se shodují, že Milan Knížák je klečící postava s vystrčenou zadnicí po pravém boku Venuše a s hlavou za jejími zády. Z erotické pozice (roztažené půlky) je divákovi patrné jisté očekávání klečící postavy.

Soubor:Venus kult.jpg
Balls.jpg

Venušiny kuličky

Venuše je v pořadí druhá planeta od Slunce. Jedná se tedy o vnitřní planetu, která vznikla v dávné historii srážkou planety Nexus se Sluncem. Okolo planety obíhá prstenec, podobně jako kolem Jupiteru a Pluta. Povrch planety pokrývá zamrzlá tundra. Prstenec udržuje na planetě křehkou atmosféru, podporující růst mechů a nízkých rostlin, přivyklých na arktický chlad.

[editovat] Výzkum

Dne 3. května 1982 přistála na povrchu planety „Expedice Falický symbol“ americké NASA, první úspěšný výsadek na jiné planetě, řízený čistě mužskou posádkou.

Pronikavého úspěchu dosáhla až Necyklopedie při své expedici v roce 2007.

[editovat] Obyvatelé a průmysl

Podle důvěryhodných zdrojů blízkých Aštaru Šeranovi, obývají planetu Venušané. Jsou nenároční, stačí jim zrnko rýže denně. Hlavním zdrojem jejich příjmu je výroba Venušiných kuliček. Ty se pomocí létajících talířů exportují na planetu zvanou Země. U části populace zvané ženy, jsou velmi oblíbeny. Venušanská odnož BIS však nedokázala vypátrat, k jakému účelu jsou kuličky používány.

[editovat] Další Venušiny články

Sluneční-soustava.png

uncyclopedia