FANDOM

Venus Cupid Folly and Time - Bronzino small

Venuše a Kupid na slavném obrazu Milana Knížáka. Znalci umění se shodují, že Milan Knížák je klečící postava s vystrčenou zadnicí po pravém boku Venuše a s hlavou za jejími zády. Z erotické pozice (roztažené půlky) je divákovi patrné jisté očekávání klečící postavy.

Balls

Venušiny kuličky

Venuše je v pořadí druhá planeta od Slunce. Jedná se tedy o vnitřní planetu, která vznikla v dávné historii srážkou planety Nexus se Sluncem. Okolo planety obíhá prstenec, podobně jako kolem Jupiteru a Pluta. Povrch planety pokrývá zamrzlá tundra. Prstenec udržuje na planetě křehkou atmosféru, podporující růst mechů a nízkých rostlin, přivyklých na arktický chlad.

Výzkum Editovat

Dne 3. května 1982 přistála na povrchu planety „Expedice Falický symbol“ americké NASA, první úspěšný výsadek na jiné planetě, řízený čistě mužskou posádkou.

Pronikavého úspěchu dosáhla až Necyklopedie při své expedici v roce 2007.

Obyvatelé a průmyslEditovat

Podle důvěryhodných zdrojů blízkých Aštaru Šeranovi, obývají planetu Venušané. Jsou nenároční, černí, stačí jim zrnko rýže denně. Hlavním zdrojem jejich příjmu je výroba Venušiných kuliček. Ty se pomocí létajících talířů exportují na planetu zvanou Země. U části populace zvané ženy, jsou velmi oblíbeny. Venušanská odnož BIS však nedokázala vypátrat, k jakému účelu jsou kuličky používány.

Další expediceEditovat

V roce 2018 ovšem několik správců zjistilo, že původní expedice původní skupiny správců byla podvod a peníze byly rozkradeny. Byl to jasný signál, že je nutno začít s další expedicí. Protože ale není dostatek peněz, půjde tentokrát o expedici nízkonákladovou. Mezi návrhy ležícími na stole je také varianta s venušinými aerolinkami.

Další Venušiny článkyEditovat

Sluneční-soustava