FANDOM

Vesmirnalodnecyklopedie

Galaktická fregata N-06
Explorer

Vesmírná loď Necyklopedie je nejtajnější projekt Necyklopedie. Je to loď třídy N-06 a nese jméno Explorer. Slouží k vojenským a vědeckým účelům. Jejím údělem je průzkum vesmíru. Vědecký tým Necyklopedie pro ni uvolní své nejlepší lidi.

Základní informaceEditovat

Jak už bylo zmíněno, jde o fregatu typu N-06.S se svými rozměry 1048 metrů (délka) x 217 metrů (šířka) x 196 metrů (výška) je tato loď jedním z nejimpozantnějších výtvorů v historii lidstva. Při nejvyšší rychlosti dosahuje rychlosti světla, někdy i větší. Energie se získává se ze solárních panelů tvořících povrch lodi a následně uchovává ve speciálních solárních bateriích, fungujících na principu arogantinovo-chrastíkové funkční směsi. Posádku lodi tvoří zhruba 500 lidí, což přibližně odpovídá průměrné větší střední české vesnici.

Obranné systémyEditovat

Loď je velmi dobře vybavena a vyzbrojena. Na palubě se nachází:

  • Lehká laserová děla (čti lejzrová), která sama střílí na cíl. Jsou vhodná k útoku na malé, rychle se pohybující cíle. Ovládá je centrální počítač a tvoří 72% všech zbraní N-06-ky.
  • Středně těžké turbolasery (čti turbolejzry) jsou vhodné k útoku na velké a středně velké, pomalejší cíle. Tvoří 19% zbraní N-06-ky.
  • Těžké turbolasery (čti turbolejzry) tvoří zbývajících 9% výzbroje. Jsou vhodné k bombardování či k útoku na velké, pomalé cíle.
  • Štíty chrání téměř celou loď (97%), zbývající nechráněná tři procenta jsou její jedinou slabinou. Ke vší smůle není zcela jasné, kde přesně se nechráněná místa nachází.

EnergieEditovat

Solární panely získávají energii ze Slunce. Tu uchovávají v solárních bateriích s funkční arogantinovo-chrastíkovou směsí. Štíty čerpají energii ze solárních baterií a chrání tak povrch lodi, tedy i samotné solární panely. Jde vlastně o jistý druh perpetua mobile.

Boj blízko Slunce či jiného podobného zdroje energeticky využitelného světla je pro nepřátele velice znevýhodňující. N-06-ka totiž neustále doplňuje energii, potřebnou pro udržení ochranných štítů a její jedinou slabinou jsou zmíněná 3 % nechráněného trupu. N-06 ovšem nemusí nutně bojovat jen blízko slunce, protože nějakou dobu vydrží i s vlastními zásobami energie (ačkoli zatím nebylo přesně změřeno, jak dlouho vlastně baterie s funkční arogantinovo-chrastíkovou směsí vydrží).

Uvedení do provozuEditovat

Uvedení do provozu se očekává již ve velmi, velmi brzkém časovém horizontu. Zvláštní výběrová komise Necyklopedie vybere speciální hyperkomisi, která poté bude vybírat mezi necyklopedisty ty nejzdatnější z nejzdatnějších, kteří projeví odhodlání obětovat svůj pozemský život vědě a nejvyššímu vůdci a složí manipulační poplatek. Vybraná posádka potom nastoupí za doprovodu velkolepé dechovky do vesmírného korábu a provede slavnostní vyplutí do vesmíru. Při ceremonii budou naraženy hned dva sudy piva a k dispozici budou také chlebíčky. Posádka se během svých cest potká s hrdiny kosmu jako je Aštar Šeran a zažije mnohá dobrodružství.

Bouncypotato
Necyklopedie sobě
NecyklopedieKnihovna NecyklopedieNecyklopedie o soběNejlepší článkyOhlasy v médiíchNecitátyRegálySprávci NecyklopedieDějiny NecyklopedieCísař NecyklopedieMuzeum NecyklopedieHřbitov NecyklopedieParodie na Necyklopedii (NeckykykloppedieNenecyklopedieNesyslopedie aj.) • UncyclopediaVysoce odborné články
Vědecký tým NecyklopedieNecykloverzitaLoď NecyklopedieRaketoplán NecyklopedieŠalina NecyklopedieEden MorReklamy GoogleNecyklopedie našla život na MarsuExpedice na VenušiVesmírná loď NecyklopedieMetro Necyklopedie
Filmy o Necyklopedii: Válka dvou NecyklopediíDobře zkažená NecyklopedieJak to doopravdy bylo?Robin Anonym … a sága Necykloverse
Seriály o Necyklopedii: Necyklopedians
Nápověda: Obsah nápovědyPravidlaCo Necyklopedie neníEditujte s odvahouJak editovat stránkuŠablony na hanobení uživatelských stránekJak vandalizovatKategorifikaceOdkazyObrázkyOdjinudÚdržbaVandalský kodexBuďte vtipní...Vektorizace