Vesmírné silnice

Z Necyklopedie

Tento článek je vytvořen na základě informací získaných pro Necyklopedii slavnými agenti Lolek & Bolek pod vedením neméně slavných generálů Pata a Mata.
AVS vznikly za účelem dopravy materiálu na stavbu lodí pro Reaganův projekt hvězdných válek. Z projektu však sešlo poté, co se zjistilo, že Reagan film Hvězdné války nikdy neviděl, a to především proto, že tehdy sledoval dokumentární seriál Tom & Jerry. Proto ta část AVS, která byla postavena, nemá žádné využití a obývají ji především bezdomovci somrující o odpadky z vesmírných stanic. Původně měla atraktivitu oblasti zvýšit výstavba sítě podniků McDonald`s, k čemuž ale nedošlo, neboť se ukázalo, že v beztíži nelze správně připravit hranolky.

[editovat] Doprava materiálu na ISS

Po odvolání projektu hvězdných válek nakrátko vysvitla naděje, že by silnice mohly být využívány k dopravě zásob na ISS. Správci silnic si však žádali tak vysoké mýtné, že doprava pomocí raketoplánů se ukázala jako mnohem levnější. Po AVS tak bylo posláno jen několik málo zásilek, které byly po cestě stejně z větší části rozkradeny. Ta část, která nebyla rozkradena, stejně nedorazila, neboť se ukázalo, že AVS nevedou až k rozestavěné vesmírné stanici.

[editovat] Terminologie

  • AVS - Americké vesmírné silnice
  • N.A.S.E:R - North American Space Equipment: Road
  • N.A.S.E:R.SI - North American Space Equipment: Road System International

[editovat] Dopravní značení

Na vesmírných silnicích se pochopitelně užívá jiného dopravního značení nežli u nás na matičce Zemi.

Naser znacky

Zleva doprava: Padající hvězdy, Nebezpečí pádu ze silnice, Práce na AVS

[editovat] Vybavení

Naser vrabci

Vrabci. Nemají tam sice co dělat a teoreticky by se měli okamžitě udusit, ale ti pitomci se cpou všude.

Naser auto

Na AVS se nacházejí také mosty. Jsou tam sice k ničemu, ale každá silnice má mosty.

Naser nadrazi

Další důležitou součástí AVS jsou nádraží, na kterých lze přestupovat z aut do raketoplánů, a je-li konstelace hvězd přízniva, tak i naopak.

uncyclopedia