Virtuální meditace

Z Necyklopedie

Virtuální meditace (hebrejsky "וירטואלי מדיטציה") je převzata z dobře známé meditace a liší se od ní pouze v tom, že je prováděna virtuálně, tedy skrze počítač.

[editovat] Historie

Roku 2000 se izraelský počítačový odborník Joseph Woodootz snažil simulovat chování fotonů při nulové gravitaci, ovšem jeho simulace se nedařila dokončit díky některým chybám provázejícím systém a proto se rozhodl uchýlit k meditaci. První pokusy o virtuální meditování byly prováděny offline při virtuálním meditování v příkazové řádce systému, nicméně Joseph Woodootz nebyl s výsledkem meditace v příkazové řádce plně spokojen a tak zneužil důvěry a prostředků svého zaměstnavatele pro spuštění simulace online virtuálního meditování na firemních serverech. Dle dochovaných záznamů z té doby je zřejmé, že online simulace byla úspěsná a server odeslal do světa přes 830 miliard virtuálních meditací "ooommm" a způsobil tak dobře známí fenomén zvaný "Y2K".

[editovat] Provedení virtuální meditace

Virtuální meditace je prováděna svým specifickým způsobem a to vždy psaním "ooooooooommmmmmmmm" do chatu či diskuze. Čím delší "ooooommmmm" tím je účinnější.

[editovat] Virtuální meditace a veřejnost

Virtuální meditaci většina lidí odsuzuje a spojuje ji se spamováním či šíření spamu, nicméně vědci z University of Science v Michiganu prokázali, že lidé, kteří označují virtuální meditaci za spam či jiné nežádoucí prostředky, jsou ve většině případů narušení.

uncyclopedia