Vláda národní shody

Z Necyklopedie

Vojtěch Filip

„Právě se vracím z Hradu od prezidenta republiky. Dnes ráno jsem panu prezidentu republiky podal návrh na sestavení vlády národní shody za účasti všech parlamentních stran. A současně jsem panu prezidentu navrhl seznam osob, kterými má býti tato vláda obsazena. Mohu vám sdělit, že pan prezident všechny mé návrhy, přesně tak jak byly podány, přijal“

- Vojtěch Filip

Vláda národní shody je koncepce vlády, kterou sestavily všechny parlamentní strany 11. listopadu 2006 a ukončily tak vleklou politickou krizi, trvající již pět měsíců.

Premiérem byl jmenován Vojtěch Filip, KSČM získala ještě resorty vnitra, zemědělství a zahraničí. Ještě téhož dne byla uzavřena smlouva o spolupráci a pomoci s Kubou a Běloruskem. Během dalšího dne odletěl premiér Filip do Pchjongjangu dojednat dodávku nových reaktorů do Jongbjonu v Severní Koreji.

Tento kontrakt schválily všechny strany, kromě Zelených a KDU-ČSL (ODS argumentovala tím, že se tak zajistí práce pro české podniky). Druhého dne se již poslanci za SZ a KDU-ČSL do sněmovny nebyli schopní dostavit. Vláda národní shody má ustanovený časově neomezený mandát, který zajišťuje výjimka z ústavy ČR, konkrétně její článek 5.

[editovat] Jednotný národ

Vize 2010

Vláda dne 15. ledna 2007 podala parlamentu zákon o vytvoření České Národní Fronty Spásy, organizace sdružující politické strany a další společenské organizace. Parlament ji dne 17. ledna 2007 schválil. Z 200 poslanců poloprázdné sněmovny bylo 250 pro (hlasovala i ochranka) a z 81 senátorů bylo pro 97. Nikdo nebyl proti nikdo se nezdržel. Z účasti v ČNFS byly vyloučeny Strana zelených, KDU-ČSL, Republikáni a některé další organizace, které buď přímo odmítly spolupracovat nebo se jejich představitelé nedostavili na zakládající schůzi konanou 18. ledna 2007 ve 4 hodiny ráno v bufetu poslanecké sněmovny.

[editovat] Plán na očištění lidu Česka

Byl vypracován podrobný plán zatýkání nebezpečných osob. Tyto byly rozděleny do kategorií:

  • 1. kategorie - velmi vysoká nebezpečnost: správci, administrátoři a registovaní přispěvatelé Necyklopedie
  • 2. kategorie - vysoká nebezpečnost: anarchisté, islamisté, teroristé a piloti letadel, kteří si s Boeingy rádi sedají na domy místo na ranveje.
  • 3. kategorie - běžná nebezpečnost: zelení, modří a intelektuálové
  • 4. kategorie - nízká nebezpečnost: všichni ostatní, kteří nejsou členy žádné organizace začleněné do České Národní Fronty Spásy.
  • 5. kategorie - rizikové osoby: dosud nenarozené děti, protože u nich není jasné, do které výše uvedené kategorie budou patřit.

[editovat] Podívejte se také na

Czech flag 2 Vašek
Prezident
Darek-topolanek
Vláda
People icon
Parlament
110px-Coat of arms of the Czech Republic
M i n i s t e r s t v a
Neverscript
Historie
Ikona domeček
Místního úpadku
Ikona Loď
Námořnictví
Ikona meče
Národní obrny
MpPD
Pozitivní diskriminace
Fabrika
Práce
Métier
Proměny
Počítadlo
Školství
Dove peace
Zahraničí
Medical imaging
Zdravotnictví
uncyclopedia