Vlčnov

Z Necyklopedie

Split-arrows.png Tento článek nemá nic společného s článkem Mongolsko.

Jizda kralu.jpg

Vlčnov je malebná mongolská víska na ještě malebnějším Moravstánském Slovácku. Když někdo v okruhu přibližně 34 a půl kilometru (dále jen km. - tato zkratka je uznávána i v nemongolských státech), vyřekne slovo mongol, prakticky každý ví že se jedná o Vlčnovjana - Mongola.

[editovat] Původ Vlčnovjanů

Je velkou, kardinální chybou historické sekce VTN, že se tímto problémem nezačal zabývat, ale přednost dostala expedice do Egypta.

[editovat] Jízda králů

Svůj nejasný mongoloidní původ si obyvatelé vynahrazují velkolepými folklorními oslavami, trefně pojmenovanými jízda králů. V principu jde o maskování tradiční vrozené zbabělosti, kdy král namísto čestného boje raději uprchl s růžú v hubě (aby nebonznul BIS své komplice?).

[editovat] Tajemná kultura pojídačů mrtvých

Doba vzniku - 5 minut před 12-tou. Nejstarší kultury vznikají za PPP - Pořádně Posraných Podmínek. Názorným příkladem je Uherský Brod, jenž založil veškerou svou kulturu na tom, že se tam prý možná teoreticky narodil někdo trochu známější (JAK). To už i Vlčnov má bohatší základ.
Vlčnov byl založen na systému patriarchálního otroctví. Náčelník, aby potvrdil své právo na VPŠ (Vlčnovský Papundeklový Šutr na němž seděli již všichni jeden Vlčnovští náčelníci), je zcela sám a nahý vysazen doprostřed nejbližšího supermarketu a musí si ulovit svůj Svetr. Až poté je mu udělen titul "Právoplatný Vlčnovský Náčelník" všemi věrnými občany zván "Hej ty tam nahoře".

NEUPLATNIL SE KULT MRTVÝCH JAKO V KORYTNÉ (tam jsou všichni buď mrtvi, nebo Aniččin bratr), protože ve Vlčnově je nedostatek peněz, stravy, technologie, civilizace a vůbec, prodávali za Těžký Krvavý Zlínský Groš (místní měna vytvářena z trusu domácí zvěře) vysloužilou Radu Starších do cirkusů a pojídali mrtvé. Charakteristickou náboženskou stavbou je "Svatý Podchod" a "Svatá Kuchyně" - stupňovitá pyramida skládající se ze sedmi stupňů obložených mrtvými na podezdívce obložené mrtvými. Na vrcholu stavby je umístěna malá místnůstka, jenž slouží jako kuchyně, připravena pro sežrání božstva.

Město veliké, jehož sláva hvězd se dotýká

Bohemia:

Moravstán
a Slizko:

Cizina:

uncyclopedia