Vlasta Parkanová

Z Necyklopedie

Parkanova Vlasta

Vlasta Parkanová

Vlasta Parkanová je česká zpěvačka, feministka, kořenářka, politická turistka a důchodkyně. Narodila se v roce 1866. Za první světové války vystudovala gymnázium a za druhé světové války byla na kempu v Stalingradském kotli. Její další působení není zdokumentováno. Před rokem 1989 působila v Bambini di Praga, poté byla členkou folklórního souboru písní a tanců. Po roce 1989 se vrhla na politiku, byla členkou OF, OP, OC, ODA, OSA, OSN, OSP, OSPV a KDU-ČSL. Postupně působila na ministerstvu námořnictví, ministerstvu proměny a ministerstvu místního úpadku.

V roce 2007 se stala ministryní národní obrny a začala prosazovat výstavbu protiraketové základny v ČR. Se Zdeňkem Troškou natočila film Slunce, seno a radar, jehož úvodní soundtrack “Dobrý den magore Radarine“ se stal písní roku. V roce 2009 se opět překabátila a stala se členkou TOP 09. Pro Cs Air Force objednala 10 kloubových letadel a několik stíhacích rogal. Policie však zjistila, ža zakázka byla stokrát předražena a na Parkanovu byl vydán zatykač. Vlastě se ale podařilo díky únoscům Ivety Bartošové, kteří to brali jako bokovku, uprchnout.

Zatčená Parkanová

Vlasta v base

V době, kdy kloubová letadla přepravovala do Mongolska velbloudy, probíhalo v Česku další vyšetřování, do kterého se zapojila i Renáta Vesecká. Díky české tajné službě BIS Brother byla Parkanová dopadena v Karlovarské Jihozápadní Africe a vrácena zpět do Česka. Zde jí byly kladeny otázky, zda uvedené letouny létají na normal, natural či naftu. Ona však odmítla vypovídat, protože neznala správnou odpověď. Celou dobu se domnívala, že kloubové letadlo má elektrický pohon a stačí ji napájet baterií z telefonu Nokia. Prý vydrží i dva týdny intenzivního létání, než je potřeba vložit baterii do nabíječky. Pravda vyšla najevo až po parlamentních volbách roku 2013, kdy jeden český agent přisluhovač zjistil, že letouny létají na biopalivo, do kterého se přimíchává Babišův řepkový olej. Andrej Babiš se proto musel vzdát vedení své firmě Afrofert a stal se ministrem financí.

Vlasta Parkanová byla omilostněna Václavem Klausem a v současné době působí jako důchodce obecný, občas zazpívá své hity na TV Šlágr.

Split-arrows Tento článek nemá nic společného s článkem Porkan.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldStanda GrossVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováAdriana KrnáčováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátPetr MachPetr NečasTonny NewotneyMiroslav NovákTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
uncyclopedia