Vlastimil Tlustý

Z Necyklopedie

Vlasta Tlusty

Vlastimil Tlustý, zvaný také Vlasta Vířivka patří mezi řadu dalších poslanců z povolání. Jeho kariéra stojí za povšimnutí.

[editovat] Začátky

Baroš a Tlusty

S Milanem Barošem

Vlasta vystudoval Vysokou školu zemědělskou, obor mechanizace. Správně usoudil, že práce někde v JZD je nevděčná, nepříliš honorovaná a také zodpovědná. Proto zvolil kariéru pedagoga na své alma mater. Jelikož slibnou kariéru bylo třeba podpořit, náš Vlasta jako muž ryzího charakteru vstoupil r. 1989 (!) do rodné matky strany (KSČ). Ale ouvej, jak známo, došlo ke šmirglrevoluci a vyvstala otázka, co dál.

[editovat] Nástup do politiky

Správně usoudil, že na škole mu již pšenka nepokvete, JZD také zavrhl a tak jako rozumné východisko se jevila politika. Konec konců, pokud v tom člověk umí chodit, nepředře se, zodpovědnost žádná, peníze slušné. Chce to jenom ryzí charakter se vším, co k tomu patří. Vlasta se rozhodl, že kariéru udělá v ODS, a také ji udělal.

[editovat] Kariéra

Milý Vlasta se rychle vypracoval a jakožto odborník přes zemědělství se stal nejen poslancem, ale i poradce ministra přes milované zemědělství. Také ve straně rychle postupoval, stal se dokonce i korunním princem pod vedením svého velkého guru V. K., usiloval alespoň o post místopředsedy, ale nikdy neuspěl. Tehdy ještě nezatrpkl, přestože se ani jeho mnoha bizarním nápadům nedostávalo sluchu, to přišlo později.

Postupem času milý Vlasta změnil obor a stal se věhlasným ekonomem. Po posledních volbách dosáhl kýženého vrcholu slávy a stal se ministrem financí. Jeho první kroky v nové funkci na ministerstvu se podobaly řádění uragánu, jaksi doslova si vyložil Topolova slova o noci dlouhých nožů. Takovou bouřku MF ještě nezažilo. Vlasta to vzal z gruntu a vyházel i nejlepší a skutečně nepostradatelné odborníky, zřejmě na základě dojmu, že ekonomice nejlépe rozumí sám a nikoho nepotřebuje. Bohužel pro něho, naštěstí pro ostatní, vláda nedostala důvěru, a v další vládě již Vlasta nebyl.

[editovat] Sestup

Po tomto plivnutí do tváře se náš milý Vlasta urazil a všechny své síly napřel k mydlení schodů valašskému Topolovi. Do té doby se datuje akce Vířivka, bohužel to nějak nevyšlo, odnesl to mladý naivní blbec, kolega Morava, Vlasta však otrle zůstal stát jako skála, o kterou se příboj rozbíjí. Ani snahy o jeho vyloučení z mateřské ptákostrany nevyšly, jak by také mohly.

Nikdo z navrhovatelů vyloučení si totiž neuvědomil, že Vlasta do svého volebního obvodu několikrát přinesl celou kýtu z porcování medvěda, takže jakožto poslanec, nenahraditelně zasloužilý o svůj rajon, ve straně setrval. Také námitky různých hnidopichů a závistníků ohledně majetku a pod. ruče odrazil. Nyní je Vlasta již pouze řadový poslanec, prý rebel, který vlastní straně škodí kde může. Prostý lid to nazývá sraním do vlastního hnízda.

Je třeba ještě zdůraznit jeho nehynoucí zásluhy o transformaci zemědělství. Vznik zákona ve spolupráci s Tylem a Tomáškem. Ten, který měl skončit u Ústavního soudu a neskončil. Nespravedlivý a nerealizovatelný. Výplod stejných odborníků schválený parlamentem.

[editovat] Závěr

Pokud někdo zaslzí při myšlence, že Vlastova skvělá kariéra o příštích volbách skončí a chudák Vlasta půjde o žebrácké holi, ten ať zamáčkne slzu a zůstane v klidu. Vlasta to zvládne stejně jako jiní, jejichž kariéra strmě skončila, např. Standa Lokotka, nebo kakao Kraus, Vlasta už má vystaráno.

Politici

Andrej BabišPavel BělobrádekEdvard BenešPavel BémJan Berwid-BuquoyLeoš HegerVasil BiľakJana BobošíkováJiří ČunekJiří DienstbierJiří Dienstbier mladšíAlexander DubčekJan FischerKlement GottwaldVáclav HavelGustáv HusákMilan ChovanecKateřina JacquesMilouš JakešZdeněk JičínskýMarie KabrhelováMiroslav KalousekMiroslav NovákJan KavanVáclav KlausKristýna KočíEvžen KoksMartin KonvičkaKrakonošKatedřina KrasnováStanislav KřečekDana KuchtováIvan LangerHelena LangšádlováFrantišek LaudátStanda LokotkaPetr NečasTonny NewotneyTomio OkamuraRoman OnderkaVlasta ParkanováJiří ParoubekKarolína PíkováDavid RathCarda RetardaKarel SchwarzenbergBohuslav SobotkaMartin StropnickýVladimír ŠpidlaZdeněk ŠkromachRadovan ŠteinerJaromír ŠtětinaJan ŠvejnarVlastimil TlustýLubomír ZaorálekAntonín ZápotockýMiloš ZemanZedník Aleš

zahraniční: Jásir ArafatGeorge W. BushArturo CallienteAl GoreWinston ChurchillVojislav KalašnjikovLeninDmitrij MedveděvAngela MerkelováBenito MussoliniBarack ObamaBorut PahorSarah PalinováPutinGerhard SchröderJán SlotaSeumas McSporranStalinJosip StalinDonald TrumpAdolf Hitler

Politici-animace
Holstrab POZOR ! Tento článek je pod vlivem - MODRÉ TOTALITY - nebezpečí nákazy Holstrab

BSOD | Chalupoida | Václav Klaus | Křižník Václav Klaus | Klausovec obrovský | Leoš Heger | Modrá totalita | Modrák bělohlavý | ODS | Pavel Bém | Primátor Pavel Bém | Pavel Pavel | Praha 666 | Radovan Šteiner | Robin Oil | Roman Janoušek | Šestsetšedesátšestka | Šmoulové | Vlastimil Tlustý | Velké zatýkání politiků a lobbistů 2013 | Velký modrák | Zimní olympiáda v Praze     

uncyclopedia