Vodík

Z Necyklopedie

Hungarian motorcycle licence plate

Kombinovaná maďarská registrační značka (dříve SPZ) forgalmi rendszám s vodíkem. Kromě vodíku obsahuje také uran, uhlík, prak a prvočíslo.

Vodík je prvek, který vynalezli v Maďarsku. Za jeho objev může celé Maďarsko používat na svých automobilech Mezinárodní poznávací značku H.

[editovat] Nejrozšířenější prvek

Možná vás napadne, proč je Maďarsko tak chudá a zaostalá země, když vlastní astronomické množství vodíku, který je nejrozšířenějším prvkem ve vesmíru. Problém je v tom, že Maďaři jsou vlastníky vodíku pouze de facto, ale nikoliv de iure, protože si tento objev nedali včas patentovat. Na druhou stranu můžeme za to být vděčni, protože Uhrové by si mohli nárokovat taktéž všechnu ropu, vodu a vodku, neboť také obsahují vodík.

[editovat] Použití v autobusové dopravě

V současnosti továrna Ikarus pilně pracuje na adaptaci vodíkového pohonu do svých renomovaných autobusů. I v tomto případě Maďaři cosi nestihli včas. V Česku již dlouhou dobu provozuje vodíkový Ikarus Ústav pro Lískovou Fyziku v Řeži (a také si ho zapomněl dát patentovat).

[editovat] Výroba vodíku

Vodík se pěstuje na vodíkových plantážích podobným způsobem, jako když kvasí pivo.

[editovat] Jiné využití

Mlady chemik

Školní laboratoř

  1. Hodí se do vodíkových bomb.
  2. Když smísíme vodík a vodu, vznikne vodka.
  3. Dává se do vodítek vodicích psů.
  4. Peroxid vodíku se využíval za války k pohonu raket, mírové použití je na rozbitá kolena a na údržbu blondýn.
  5. Dříve se používal do vzducholodí, kde vytvářel nádherné ohňostroje při zakončení letu.
  6. V chemických školních laboratořích pro vytváření různých efektů (štěkání atd.), někdy i k destrukci školy.
Chemistry Prvky
hliník
Al
arogantin
An
zlato
Au
bursík
Bs
uhlík
C
měď
Cu
debilit
Db
drtík
Dq
gentellur
Gn
vodík
H
hoaxium
Hx
chrastík
Chk
paroubkium
Pk
polonium
Po
prdík
Fu

prudík

smrdík
Sd
stalinium
St
tvrdík
Tu
vakuum
Va
womanium
Wo
noobium
No
potěmkinium
Pn
imbecilit
Im
dusík
N
kyslík
O
selen
Se
rozvodík
ROH
zemanium
Ze
transprdan
Tp
světlan
Lm
Bortlium
B
Ununpolium
Uup
Euran
Eu
Random
Rn
Praseodym-Hafnium
Pr-Hf
Úchylík
Bdsm
Olovo
Pb
Pneumonium
Pneu
Smajlík
:)
Uran
U

plutonium
Pu

uncyclopedia