Vojenská Akademie Františka Křižíka

Z Necyklopedie

Zeichen 101

Varování!

KLÁRKA TĚ VIDÍ! VEŠKERÝ ODPOR JE MARNÝ!

Chvaly logo

Na tomto logu můžete jasně poznat úmysly školy

„Buďte ticho na tý chodbě!!!! Tady jsme na prestyžním gymnáziu! “

- Šárka Chválenda

„Einigkeit und Recht und Freiheit Für das deutsche Vaterland! Danach lasst uns alle streben, Brüderlich mit Herz und Hand! Einigkeit und Recht und Freiheit Sind des Glückes Unterpfand Blüh im Glanze dieses Glückes, Blühe, deutsches Vaterland!“

- Štajna

„Stop iPading!“

- Svatá Marie ČAPZAJ

„Pozor, klouže to!!“

- Vrchní uklízecí jednotka
Vojenská Akademie Františka Kožíka Křižíka (mateřská a základní škola a vojenské gymnázium) je známa svou dlouholetou tradicí. Tradice toho diktátoria zde začali již v roce 1734, kdy tuto školu odkoupila velitelka MNVVFANBaÚČR (mezinárodní velitelka vesmírné flotily a nebezpečná bojovnice a útočnice České republiky) Šárka Chvaly Chválenda Z původní zchátralé a poničené budovy vybudovala Šárka neuvěřitelnou pevnost. Před rekonstrukcí prodala svých 28 dětí do otrotctví, aby vůbec měla nějáké peníze. Obvolala 14 stavebních společností a nakonec si vybrala společnost Bagr - IN, protože vyšla nejlevněji. Rekonstrukce trvala přibližně 1 234 hodin (všimněte si, že se jedná o prvočíslo). Budovu nechala přestavit do tvaru čverce (kvadragonu), který má uvnitř takzvané átrium, které v současné době slouží jako cvičiště vojáků, kteří si za výcvik zaplatili. Budova, je postavená z neprůstřelného materiálu, takže nehrozí žádné nebezpečí.

[editovat] Bezpečnostní systém

Akademie je velmi dobře vybavena veškerými kamerami, senzory s červenými diodami, senzory pachu, senzory pohybu, mikrofóny a naslouchátky. To však Šárce nestačí. Nedá dopustit na zvědy, které vždy v určitý čas vypustí do složitého oběhu školních chodeb a pak bedlivě sleduje jejich pohyby (pomocí GPS pracovních přezůvek, které patří mezi základ učitelské výbavy) Po návratu se sejdou v zasedací místnosti, kde si vše, co zvědi naposlouchali, nahraje na diktafon a později ve své kanceláři luští a poznamenává každou informaci. Mezi její nejoblíbější zvědy patří ÚŘCVKAOL Mářy Bróžy, který je v současné době povýšen na celodenní hlídkování. Díky němu se Šárka dozvěděla plno informací, proto mu v roce 2018 slíbila parkovací místo pro jeho kolomobil.

[editovat] Zajímavosti

V tomto školním systému se najde určitě plno věcí, které jinde neuvidíte. Každý kříkáčský člen má svojí Křižik Kartu, se kterou s radostí oznamuje svůj příchod a také odchod ze školy. Rovněž se tady karta používá ve veřejné UHO žrádelně, kde si za svůj moc dobrý oběd samozřejmně zaplatíte. V diktátoriu si totiž všechno platíte samy, aby Chválenda měla nějaký cash. Na škole existují tzv. vozíčkové semestry. Za jedno školní pololetí zde spatříme přibližně 2. Při tomto období dbejte na svou osobní bezpečnost při pohybování v prostorách školy. Chválenda má totiž velmi rychlý vozíček a nehodlá brzdit, když ji do cesty vleze nějáká překážka.

[editovat] Školní řád a pravidla

Školní řád na této akademii je opravdu tvrdý. Prakticky zde můžete dělat jen to, co řekne Chvaly.

[editovat] Vojenský a učitelský sbor

Ve vojenském a učitelském sboru najdeme opravdu pestrou sbírku celosvětových exponátů, jak pravila Šárka: "nikdo nemůže mít silnější, vzdatnější a chytřejší poddané než já!" Jak je vidět, je na své lidi očivodně velmi pyšná, to asi proto, že jsou to stejný svině jako ona sama. Každá osobnost ze sboru vyniká individuálním přístupem ke studentům a vojákům, jedno však mají společné, je jim jedno, co si studenti myslí a jaký mají názor, jen si dokola melou ten svůj, jako Petruščin Kolowrátek, ze souboru Mladý voják. Nyní Vám představím ty nejlepší z nejlepších. Myslím si, že jinde nenalezneme tolik technicky vzdatných kantorů jako práve na této akademii.

OUaPVPAANJAPP Štajna (sv. Helena) (odborná učitelka a profesorka vojenských pohybových aktivit, německého jazyka a pravekého přežití). Helena, Helča nebo ŠTAJNA vyniká například svým pozdravem, místo kterého používá německou hymnu a dovětkem je vždy Eine Runde! Právě ona se nezdá, ale každým rokem všem ukazuje své schopnosti adrenalinové jízdy na kolobežce v Českém Krumlově (pozor neplést s Grand Canyon). Štajna je velmi zažraná do ekologické výroby papíru a kurzů pravěké zábavy. Má přibližne 92kg a měří 452 palců na hydrostatickou výšku. Má velmi malý obličej, ale nebojte, její prdel se nedá přehlídnout. Její brýle na řetízku vždy signaluzují, že se něco děje, proto je má vždy připravené. Mezi její slabé stránky patří anglický jazyk. Pohybuje se velmi pomalu, kulhavým a pantoflovitým pohybem. Vždy se ale dostane tam, kam potřebuje. Pokud chcete, aby Vás měla Helena ráda, vždy když jí uvidíte, zaklekněte a proneste tato slova: Einigkeit und Recht und Freiheit Für das deutsche Vaterland! Danach lasst uns alle streben, Brüderlich mit Herz und Hand! Einigkeit und Recht und Freiheit Sind des Glückes Unterpfand: Blüh im Glanze dieses Glückes, Blühe, deutsches Vaterland! Soubor:Steinee

ÚŘCVKAOL Mářa Bróža (ústavní ředitel cyklistického vojenského kroužku a odborník latiny). Marek je velmi malý, štíhlí, nebezpečný, rychle se pohybující tvor ze severní části učitelského kabinetu. Je velmi ekologický, proto jezdí každý den na svém EKO - kole. Nyní k jeho příslovy (nejprve latinsky): Vade somnia quia viatus fortes et fideles, ne si non exieris stercore! (česky: drž se dál od špatných snů, neboť jsi vzdatny, silny a věřící, nevzdam se ani kdybych se měl posrat!!!)

ÚZKBZTAPAJPM Maruše ČAPZAJ (úhlavní zvířecí kamarádka, batohová zastánkyně a přítelkyně anglického jazyka pidižvík Maruška) je hlavní složkou jazykového sboru. Učí oddaně, přísně a efektivně. Má ráda zvířata všeho druhu, proto si samozřejmně vybrala již 2 zvířecí přítelle. Je to pevná zastánkyně batohových zavazadel (dne 31.4.2011) spatřena v OC GLOBUS (sekce BIO Potraviny) s.r.o s přetekajícím nákupem právě z nenápadného učitelského batůžku. Mezi její přísloví patří vyjímečné STOP IPADING GUYS, s totou větou, tónem a barvou hlasu by utišila i celé Václavské náměstí.

[editovat] Budoucnost

V budoucnu velitelsví školy (učitelský kabinet) se rozhodl o následujících rozšířeních školy: -novorozenecký a batolecí vojenský klub -dětský vycvik -podzemní spjení mezi učebnami (přelidnění z batolecích skupinek) -eskalátory (pro učitele) -nová budova školy nedaleko (cca 143km) od té stávající, z důvodů nových terénu pro výcvik

Po dokončení rozšíření se plánuje i změna názvu školy na Dětská, batolecí a novorozenecké sdružení, mateřská a základní školka a vojenské gymnázium Františka Křižíka

[editovat] Uklízecí systém

Uklízečky se nezdají. Jejich rychlost pohybování je velká a očima nestíhatelná (samozřejmně jim v tom pomáhají vozíčky, které jedním svým otočením kolem osy naberou rychlost až po 3km/h) jak se tyto vozidla zastavují ví však jen oni samy. Mají opravdu pestrou výbavu, se kterou zkrotí každej drobek ba dokonce i celej rohlík. Nikdy nikdo nepřišel na přepravu jejich divného vozíku po schodišti, jde nejspíše o záhadné tajemství křížikova kamene. Mezi jejich hlášky patří určitě: "pozor ať neuklouzneš!" Na akademii však funguje jiná věc než jsou uklízečky, podle školního řádu (s největší pravděpodobností) se uklízečky starají pouze o to, aby správně třídu zkontrolovali, je tady naprosto běžné, že uklízejí jen studenti.

uncyclopedia