FANDOM

Vykadění je super reality šou televize OK TV Plus. Všichni Soutěžící jsou na 100 dní zavřeni do tak luxusní vily, že v ní dokonce je splachovací záchod a topení. Jen to režie nějak nedomyslela a tak trochu se přepočítala, protože soutěžící ve vile strávili jen 7 dní.

Soutěžící Editovat

  • Jožka -Cigan s IQ 30, pracujici jako opravář WC a squatter, za jeho tmavý obličej může jeho práce, která spočívá ve vysávání vysavačevem, samozřejmě vysávání hoven z ucpanych WC, a když se mu občas rozpojí hadice, tak první to schytá jeho držka.
  • Hanz - Radikální idiot, a milovník komunikace železnou tyčí, jejíž konec druhým rád zasunuje do řitě, protože se narodil s koulema, a místo kokota mu narostla píča a tak na to používá svojí tyč.
  • Rosťa - Jemnej romantik, panic a opak Hanze, protože jemu naopak narostl kokot, ale kde má koule, to neví jen Šárka.
  • Šárka - Stará nadržená nymfomanka, která nosí mezi prsama neustále vibrující mobil, a ještě si pomáhá rukama, je tak nadržená, že furt nosí v kundě válec na těsto a vysaje všecko co má v ruce.
  • Vladko - Gay který přišel do vily aby tam všechny omrdal.
  • Regína - Vyjímečná svojí blbou povahou, domina.
  • Pavlína - Hluchoněmá, tichá a hodná holka.
  • Šrek - Svalnatá hora, ale citlivá, vegetarián, jeho oblíbené jídlo je maso, je inteligentní asi jako Jožka.
  • Štefanie - Ženská co má penis.
  • Kordula - Punkerka.

Vila Editovat

Vila je luxusní, na dvoře má bazén značka VYRVÁNÁ VANA, který si však soutěžící musí naplnit sami, a to v okamžiku, kdy se jim chce na malou, velký divan, ale pro všechny!!! To pro přibliženi jejich pohlavnich organů co nejvíc k sobě, obývák s gaučem a dalším luxusním vybavením, jako třeba splachovacím WC, dodavatel nábytku je Marius Pedersen.

Děj Editovat

1. den Editovat

Njedřív všichni postupně přišli do vily, protože to je to nejhlavnější, první setkání málem dopadlo vzájemnou rvačkou, ale všechno dobře dopadlo, prvním ukol bylo přivázat se pevně k sobě, dvojice byly takové, jak přišli, a jak to dopadne? Vladko a Regína: Vladko Regínu poplive a regína ho udělá bičíkem, Šárka a Rosťa: Šarku Rosťu znásilní a přitom mu zlomí penis, Šrek a Pavlína: Zbytečné psát, Jožko a Hanz: Hanz se rozhodne použít tyč ke komunikaci s ním, když už jí ma Háanz v řiti a chce se druhým koncem napojit na Jožka, tak Jožka kopnul do konce tyče až se od něj odvázal a Hanz musel skončit, protože musel do nemocnice se zaraženou tyčí.

2. den Editovat

Další den se Šárka nechá ošahávat Pavlínou, samozřejmě její ruku vede ona, a pak ji mimo kamery zasune obě ruce do píči. A Šrek usne na WC a tak soutěžící začnou plnit bazén.

3. den Editovat

Třetí den na dvoře rozjel DJ Důchod a pustil jim zajebistou dechovku, Jožka se tak těšil že si zatancuje že si ani nestihl navléct kalhoty a proto se musela první část diska vycenzurovat a začít až si je navleče, narušil to ale Šrek, když se zastal Rostička a dal DJ Důchodovi pěstí, protože DJ Důchod Šárku tak zlákal, že ho málem znásilnila při jeho hraní, DJ Důchod však před tím než dostal pěstí spadnul, protože u to nevydržel se silama z tance a do držky mu dala jeho volná bota, která mu odletěla z nohi. Šárka se šla taky vysrat, šla na WC, tam se vykecala, pak řekla že to už nevydrří a nandala si kalhoty, logika,

4. den Editovat

Další den je na vojenské téma, vykopané zákopy na dvoře a všich v uniformách a k tomu další dva soutěžící: Stefany a Kordula. Stefany hned zapadla, Kordula dělo dostala.

5. den Editovat

Další den přišel Ninja aby jim všem nakopal kundy u kule, do kulí ale dostal on.

6. den Editovat

Všichni dostali za úkol zavázat si oči, proto se Rostik vysral do umyvadla a Stefany se ožrala a usnula na židli, to však byla chyba, protože upadla a rovnou na lahev a dala si do kulí.

7. den Editovat

Poslední den, Rostik přiběhl a chtěl všechny podřezat, rohlíkem, ale Šrek ho srovnal ručně. Na závěr natočili hudební videoklip, který dostal cenu Nejhorší klip roku a světa, režie nakonec všechny zplynovala aby nemusela vyhlašovat vítěze.

Ceny Editovat

  • Auto Škoda - Model si vítěz vybere na skládce.
  • Obraz Miloše Zemana
  • Gynekologické rukavice - Na šmátrání v kundách.
  • Noc v bordelu- Kde ho čeká zážitek s krasavicí, jejíž cecky jsou až po kolena a jejíž kunda je tak vymrdaná, že se do ní vejde štokrle, adresa: Žumpa

Odkazy Editovat

Vykadění na Youtube