Vysočina

Z Necyklopedie

Nové Veselí.jpg

Hlavní město

Vysočina
Hochland
Highland
нагорье
ヰソチナ
Vysocina flag.png Vysocina emblem.png
(Flag) (Coat of Arms)
Motto: Jen to nezorat
Národní Hymna: Já do města nepojedu
Mapa-republika2.png
Mapa českých států - Vysočina je značena modře
Jazyk Čeština, Hantec
Hlavní město Nové Veselí
Vláda levicová
Politický systém republika
Vůdce
Miloš Zeman
Miloš Zeman - prezident republiky Vysočina
Ustanovení neznámo
Měna Českokoruna, Morgoš
Náboženství převážně ateistické, mírně katolické
Spojenci Tento stát uzavřel spojenectví s těmito zeměmi:

Lidový tanec.gif Horácko

Parlament2.jpg

Rozdělení sil v parlamentu - 40 Zelení 40 Hipíci za zelené jistoty 19 Strana za důstojný život 1 opruzák ze strany Kopněte zeměkouli do koulí

Ateo.cz-Paroubek 1.jpg

Jiří Paroubek při návštěvě Vysočiny, požadující navrácení Vysočiny do České konfederace

Vysočina.jpg

Vysočina

Zdar.jpg

Žďár za pěkného počasí

Eurotunel.jpg

Podmořský tunel, Vysočina-Severní Kypr

Beng.jpg

Vysočinská vojska při výsadku v Kypru

Vysočina (dříve Vrchovina nebo Česko-moravská krabatina) je Bohem zapomenutá země, ležící mezi dvěma velmocemi, Čechami a Moravou, kde vystrčíte nos za branku od domu a sežere vás liška. Vysočina trpí takzvaným mongoloidním komplexem (Mongolsko leží také mezi dvěma velmocemi – Ruskem a Čínou). Dokonce i v přepisu do katakany používá ヰソチナ zastaralý znak wi.

[editovat] Politický systém

Vysočina je republika prezidentského typu. Hlavním městem je Nové Veselí, které si zvolil za své sídlo prezident Miloš Zeman. Největší město je Žďár nad Sázavou, další významnou aglomerací je metropole Studénky. Populace republiky se odhaduje na 13 miliónů slepic, 3 milióny ovec, 1 milion lidí, sto tisíc prasat a jednoho prezidenta.

[editovat] Založení

Republika Vysočina vznikla ze stejnojmenného kraje bývalého Velkého Česka. To se v roce 2010 rozpadlo z důvodu války krajů o dotaci na spravení silnic. Běhěm války vznikly tři strany -Česká konfederace, Moravstánská unie a Republika Vysočina. Konfederace ubrala Vysočině 3/4 území a donutila ho podepsat mír. Od té doby je Republika Vysočina neutrální.

Hypermoderni logo.JPG

[editovat] Hypermoderní vlajka

Po založení republiky se musela vyřešit otázka vlajky. Protože se chtěla republika odlišovat, zvolila trochu modernější vlajku. Vlajku lze snadno vyrobit pomocí sklenice barvy kterou hodíte na šedé plátno. Vlajka se ovšem neujala. V anketě většina občanů Vysočiny odpověděla, že jim zelená skvrna připomíná suché z nosu, mimozemský výkal nebo zelenou chobotnici architekta Kaplického.

[editovat] Současnost

Po skončení války se všechno vrátilo do normálu. Byly nové volby které dopadly následovně - 40% Strana zelených 40% Hipíci za zelené jistoty 19% Strana důstojného života (strana důchodců) 1% Kopněte Zeměkouli do koulí. Díky takto zelené vládě bylo okamžitě zavedeny dva zákony - zákaz automobilů a zrušení policie (kromě Kriminálky Žďár Nad Sázavou - znáte z Televize Vysočina). Většina obyvatel je s politikou spokojena, protože ví, že lepší to už nebude. Volby jsou v zimě, protože v té době je nejvíce lidí naštvaných na globální oteplování (není sníh).

[editovat] Hospodářství

[editovat] Suroviny

Ve vesnici Ostrov (nad Oslavou) byla objevena ropa. Tento objev způsobil že z vesnice Ostrov se opravdu stala ostrov (v ropě). Díky ropě je Republika velice bohatá. Jihlavský supervulkán na své hospodářské využití dosud čeká.

[editovat] Průmysl

Zavedení zákonů způsobilo že neexistuje téměř žádný průmysl. Existuje jenom jedna rafinérie na ropu v Obyčtově (vedle Ostrova) z které veškeré zplodiny odfukují větrné elektrárny za hranice. Nejrozšířenějším průmyslová odvětví jsou asi - gigolo-turistika, výroba metanu (jako palivo) ze zvířat (přemýšlejte jak) a zpracovávání brambor na hranolky.

[editovat] Vývoz

Protože v celé republice je jenom 200 automobilů, největší vývozní artikl je benzín a 50% ropy (50% se zpracuje v Obyčtovské rafinerce). Dále se ještě vyváží všechny možné (i nemožné) výrobky z brambor, kterých je všude dost. Velkým kšeftem je taky houbaření. Většina "veselých" houbiček je do půlky listopadu sklizena.

[editovat] Geografie

[editovat] Příroda

Na Vysočině roste převážně kleč a kosodřevina, s občasným výskytem zakrslých forem jalovce karaka a jedle kawakami, které lemují břehy jezer.

Jediný zbytek lesa se nachází v okolí hlavního města, ale ten slouží výhradně prezidentu Zemanovi k objímání stromů. Zvířena je zde podobná jako v okolních mocnostech, jen v prezidentském lese je zvýšený počet novinářských hyen.

[editovat] Zdraví

Kvůli zákazu automobilů se dá dopravovat pouze na kole, v rikše nebo dvounohým koněm. To způsobuje že Republika Vysočina je nejméně obézní stát na světě a ještě k tomu je v populaci 15 % kulturistů.

[editovat] Pohnutá historie města Žďár nad Sázavou

Druhým hlavním městem je Žďár nad Sázavou. Toto město bylo nenápadné do té doby, kdy se rozpadla Česká republika na Českou konfederaci, Moravskou unii (též zvaný Moravistán) a Republiku Vysočina. Po vyhlášení samostatné republiky bylo hlavní město Jihlava, ale po statečném ústupu vojáků byla Jihlava obsazena. Po podepsání míru a prohlášení Zemana prezidentem se stalo hlavní (vesnice) město Nové Veselí. Přesto je stále Žďár největším městem a centrem Republiky Vysočina. Během války se městu téměř nic nestalo. Horší bylo, když po přílivu patriotických houmlesů ze všech ostatním měst Vysočiny, vypukla Velká dubnová Houmlesácká vzpoura. Houmlesové si postavili tři hlavní barikády v ulici Palachova, u 4.zš a u základny Nádraží. Houmlesové statečně bránili své popelnice a kartony, ale nakonec byli všechny barikády strženy. Všechno šťastně dopadlo když ve městě byla postavena největší budova Armády spásy ve střední Evropě. Jako správné velkoměsto má Žďár i metro.

[editovat] Jediná kolonie - Severovýchod Kypru

Protože Republika Vysočina nemá dostupné moře, rozhodla se že si jedno dobije. Bylo dlouhé rozhodování a plánování, kam by se útok vedl. Plánování urychlilo stížnosti občanů za horkého léta v roce 2015. Nakonec se rozhodlo pro nenápadnou zemičku ve středu Středozemního moře, kde je dostatek moře, pro Kypr. Lehce vyzbrojená vysočinská armáda se okamžitě vylodila vrtulníky a hlavními bojovými šalinokoptérami na sever Kypru, kde započala akci. Po vítěztví v pár severních městech se postupovalo čím dál blíž ke středu ostrova. Nejdůležitější byla bitva u Lefkosie, která rozhodla o ukončení postupu armády. Armáda vybudovala zeď která rozděluje Kypr na dvě části - Svobodný Kypr a Republika Severní Kypr (bývalý okres Severní Kypr). Po založení republiky a vycvičení severokyperské armády se vysočinská armáda stáhla. Severní Kypr začal vydělávat díky přílivu turistů z Vysočiny. Jižní Kypr začal vydělávat díky přílivu turistů z Evropy. Víc už v článku "Republika Severní Kypr". Vysočina má už se Severním Kyprem ještě spojitost v tom, že to je velké odbytiště výrobků z Vysočiny a že Vysočinu a Sever Kypru spojuje podzemní železniční dráha.

[editovat] Autonomní oblast Horácko

V roce 2007 si vymohla oblast Horácko autonomii, která jí byla zaručena listinou Terra Horatia sepsaná vrchním představitelem Vysočiny a zástupcem Horáckých separatistů, když spolu zapíjeli načerno zabité prase v lokále U Sršáňa ve Velkém Meziříčí.

[editovat] Spor se svobodným knížectvím Jihlavisland

Od roku 1939 vede republika spor se svobodným knížectvím Jihlavisland o jeho existenci. Kvůli tomu došlo k několika potyčkám mezi Němčóry, dvounohými koňmi a obyvateli republiky Vysočina.

[editovat] Kultura

Díky jakžtakž zrušení policie, se stala Republika centrem všech alternativních lidí. Hodně se jich účastní každoročního festivalu dechovkářských skupin CzechDech. Proto se otamtaď odstěhovaly veverky.

[editovat] Média

Tv10.JPG

Nejdůležitější patriotické médium do uzavření míru bylo rádio Vysočina. To se změnilo z rádia vysílajícího stupidní pop, na rádio hlásící novinky z bojiště. Tedy vetšinou o hrdinném ústupu. Po uzavření míru vznikly například noviny Mladá fronta VČERA na maso, které se hlavně soustředí na kritizování a parodováním světa. Další důležité médium je Televize Vysočina neboli TV.

Rimmer.jpg

Arnold J. Rimmer

Bender.JPG

Bender

[editovat] Národní hrdinové

  • Arnold Rimmer - po návratu z vesmíru se stal díky své charismatické osobě důstojník vysočinské armády. Vedl malou jednotku operující na Severu kypru - chytře zaútočil pod rouškou denního světla přes minové pole. Poté se stal diplomatem na vysočinské ambasádě v Británii.
  • Bender - celým jménem "Bender Bending Rodriguez" - robot mexického původu, který za svůj výborný herecký výkon v seriálu Futurama stal čestným poslancem v parlamentu.
  • Kléma - celým jménem "Klement Gottwald" - v roce 1948 založil tzv. Jihlavský kraj, roku 1960 zrušený, v roce 1999 znovuobnovený (později přejmenovaný na kraj Vysočina). Společně s prezidentem Zemanem nese nejvyšší republikánské vyznamenání - Řád rudé kurvy s řetězem.
  • Jakub Prasina - zpěvák známý světovým rekordem v držení vysokého "C" na konci známé italské romantické canzonetty "Funí kule, funí v kulách" (pokus započal v roce 2004 a jestli mu nevypadly hlasivky, vyje tam dodnes).
  • Garfield - slavný kocour, díky jehož filozofii se dostal do vysočinské Akademii společenských věd. (další komiksy s národním hrdinou [1]
  • Doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. - velká osobnost Vysoké školy polytechnické Jihlava, tyká si s Vaškem Klausem, Ferdou Porschem, Jurou Gagarinem, hrával kuličky s Tomem Masarykem. Měl kancelář ve stejném domě jako Vláďa Špidla, ale prý moc se nekamarádili, jen chodili na stejné záchodky. "Vláďa měl vždycky komplex...", říká usměvavý docent. Každé ráno líbá vlajku Evropské Unie. Ačkoliv není místním rodákem, byla mu pro takový počet známých udělena hodnost Celostátního kantora. Krom toho, přispěl rozvoji Republiky Vysočina i patentovaným hrotem tužky.
A020331 SKO 000724 V.gif

Garfield

Země Koruny české BohemiaBójskoBudvajzskoBrněnská republikaČeskoČeská říšeČeskoslovenskoČeskotskoHoráckoIslámský stát v TeplicíchJižní ČechyKatolická AOKarlovarské VelkovévodstvíKřivočeskoMaleschauMexxikoMongolská kolonieMoravstánOsoblažskoRepublika Tercie ASlizkoSudetenlandTěšínskoTuzemskoValašskoVelká MoravaVietnamVysočinaNRVK

EvropaAlbánieAnglieBaskickoBělehradský pašalíkBelgieBěloruskoBulharskoČerná HoraČeskosaské ŠvýcarskoČtvrtá říšeDánskoFinskoFrancieChorvatskoIrskoItálieIslandIslandský státKosovoSA KosovoLichtenštejnskoLucemburskoMaďarskoMoldavskoNěmeckoNDRNizozemskoNorskoPolskoPortugalskoRakouskoRumunskoŘeckoSeverní KyprSicílieSkotskoSlovenskoSlovinskoSrbskoSRDŠpanělskoŠvédskoŠvýcarskoUkrajinaWalesOsmanská říše

Kdó de pořád doléva, octné se vprávo

AsieČečenskoČínaIndieIslámský státIsraelJaponskoJižní KoreaKLDRKurvajtMongolskoOnánRuskoRusko podle západuSovětský svazStanSýrieTibetTurecko

AfrikaEgyptGambieMoravská Jihovýchodní AfrikaKarlovarská Jihozápadní AfrikaSúdán

OstatníAbsurdistánAntarktická říšeAtlantidaAustrálieÇek CumhuriyetiČudlíkistánGighaKrakoziaKrálovství kněze JanaNový ZélandSadistánSeychellyTokelauUsámova říšeZeleň

uncyclopedia