W

Z Necyklopedie

Zeman-spek.jpg

Objevitel záhadného písma.

Dvojité V (dále jen W) vzniklo omylem českého politika Miloše Zemana, když pod vlivem značného množství alkoholu četl všechna písmena dvojitě.

[editovat] Další dvojitá písmena

Člověk by si mohl myslet, že dvojitých písmen je hodně, ovšem není tomu tak. Je jich celkem sedm a všechna je najdete ve slově S-L-I-V-O-V-I-C-E. Miloš si totiž četl účet z hospody. Většinou musíte být absolutně namol, abyste si mohli písmena v rozličných pozicích prohlédnout na vlastní oči.

[editovat] Dvojité V

W používá čím dál tím více dětských sebevrahů, kteří jsou povětšinou s IQ nižším než 129 nebo trpí nějakou závažnou obdobou chorobného sebepožkozování. Budeme-li ovšem pokračovat touto cestou, Necyklopedie pravděpodobně neovládne svět. A to bude velká škoda.

Nejvýznamnějším uživatelem písmene W je George W. Bush, v Česku jej proslavily Wěci weřejné. Dalším známým představitelem je Karkulka Smolíkowá.

[editovat] Matematický vzorec, pro výpočet „véčkofila

Jedná se o soustavu dvou rovnic:

w^n = 2*w - n+3
w = (n/5)*3 - 2
hodnota\,w\acute{e}\check{c}kofila = w - 2*n

kde:

n - počet wéček ve jméně a příjmení, přezdívce...
w - počet jmen
  • Pokud vyjde číslo větší než 3, jste wéčkofil.
  • Pokud vyjde číslo z intervalu 1-3, máte k tomu nakročeno.

[editovat] Dvojité I

Dvojité I je jako H bez příčky uprostřed (jako když se zkurví žebřík).

[editovat] Dvojité malé l (el jako lama)

Toto písmeno používá ve svém názvu americký stát Illinois. Když si pozorně prohlédnete zápis tohoto slova, zjistíte, že se vlastně jedná o trojité malé l (el jako lama) nebo trojité velké I (I jako Ivan). Takže malé l (lama) nebo velké I (Ivan) jsou jediná trojitá písmena.

[editovat] Dvojité velké a malé Ll

Vyskytuje se jen zřídka, nejznámějším případem je velšské město (v hantecu štatl) Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.

[editovat] Dvojité velké L

Toto písmeno může mít několik podob.

  1. Domeček bez střechy. Dost debilní přirovnání.
  2. Znak kolmice. Ano, matematici se inspirovali Milošovým objevem.
  3. Dílek Tetrisu. Další kopírování!
SS-runa.png

[editovat] Dvojité S

Nikdo neví, co má tohle písmeno znamenat. Jisté je, že ho měl v oblibě již Adolf Hitler. Jestli někoho něco napadá, proč, nechť rozvíjí svoji fantazii. Kvůli tomu se dnes zapisuje §. Členové skupiny KISS vysvětlují dvojité S jako symbol elitní elektrikářské zásahovky. Jednoduché pak jako znak standartně vycvičených elektrikářů.

[editovat] Dvojité C

Označováno také jako dalekohled. Dá se také použít jako tzv. dvojitý copyright, který používá hlavně Microsoft, aby zapatentoval Windows.

[editovat] Dvojité E

Nemá zvláštní význam. Vypadá jako podivuhodná tabulka. Používají ho malé děti, když spatří Miloše Zemana.

[editovat] Dvojité O

Označováno také jako 00 (nula, nula) nebo jako ležatá osmička, neboli nekonečno.

Pozn. Je také možné, že Miloš měl na účtě napsáno P-I-V-O, ale jelikož je z Moravstánu, kde se pije jen tvrdý alkohol, je to nepravděpodobné.

[editovat] Závěrem

Přeji vám všem příjemné chvíle nad objevováním nových dvojitých písmen.

uncyclopedia